بهترین بازیکن این فصل استقلال می‌تواند در این تیم بماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمریناتم منظم بوده و آماده‌ام و تمام وجود و بهترین عملکردم را برای پرسپولیس می‌گذارم.
سامسونگ گوشی‌های اقتصادی زیادی را روانه بازار کرده و بی‌شک مدل‌های ارزان‌تر این شرکت، از محبوبیت بی‌نظیری در بین کاربران ایرانی برخوردارند. بیشتر گوشی‌های ارزان سامسونگ در ایران از سری Galaxy A (راهنمای خرید گوشی‌های سری Galaxy A) هستند. با این حال مدل‌هایی از سری Galaxy M نیز ارزش خرید بالایی دارند.
رئالی‌ها سیاست انتظار برای خرید امباپه به عنوان بازیکن آزاد را در پیش گرفته اند و این بهترین استدلال آن‌ها برای شرایط فعلی است. در سمت مقابل ناصر الخلیفی هم خوب می‌داند که هر روز که به پایان قرارداد ستاره فرانسوی نزدیک‌تر می‌شویم، ارزش او در بازار نیز کمتر می‌شود.
نوید رجایی گفت: توصیه به سهامداران این است بخشی از پرتفوی را برای خرید سهام کوتاه مدتی اختصاص دهند و بهترین زمان اصلاح پرتفوی نیز هم اکنون است.
الکس هادی‌تقی، میلیاردر ایرانی-کانادایی در یک مصاحبه تایید کرد که قصد خرید باشگاه پرسپولیس و به خدمت گرفتن بهترین فوتبالیست‌های دنیا در این باشگاه را دارد.
محمد عباس زاده که یکی از بهترین بازیکنان تراکتور در سه فصل اخیر بود، با عقد قراردادی، به فولاد پیوست.
تیم هالک بانک ترکیه در آستانه دو خرید بزرگ قرار دارد
هنگام خرید ماهی به آبشش‌های آن توجه کنید. آبشش‌ها باید قرمز برجسته و باز باشند همچنین ماهی سالم چشم‌های روشن و شفافی دارد.
خرید فلنج ساکت استیل با بهترین کیفیت در مرکز فروش فلنج در بازار خیام از فروشگاه لوله و تأسیسات امین ارائه انواع فلنج ساکت استیل برای تمامی پروژه های عمرانی ورزشگاهی
سورفکتانت‌ها مواد پاک کننده اولیه در پودر‌های لباسشویی هستند. آن‌ها در انواع مختلفی مانند آنیونی، کاتیونی و غیریونی وجود دارند. سورفکتانت‌های آنیونی بیشترین استفاده را دارند، زیرا در از بین بردن کثیفی و لکه‌ها موثر هستند. سورفکتانت‌های کاتیونی اغلب به عنوان نرم کننده پارچه استفاده می‌شوند، در حالی که سورفکتانت‌های غیریونی در از بین بردن لکه‌های چربی و روغن خوب هستند.
شاید کمتر مربی‌ای مثل پاکو خمز چنین قاپ مالک ثروتمند تراکتور را دزدیده باشد.
با اینکه بعد از انتقال تابستانی آندریاس کریستنسن به بارسا، کمتر کسی انتظار داشت او در این تیم بدرخشد اما آمار نیم‌فصل نشان می‌دهد این مدافع دانمارکی بهترین خرید تابستانی بارسلونا بوده است.
رئیس سابق بایرن مونیخ، خرید یان زومر را انتخابی عاقلانه و منطقی از سوی مدیران باشگاه مونیخی عنوان کرد.
گوستاوو واگنین و ریکاردو الوز روز گذشته برای خرید جدیدترین نسخه دستگاه بازی سونی به یکی از پاساژهای تبریز مراجعه کردند.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر در بهترین شرایط ذخایر کشور هستیم و هیچ کمبودی وجود ندارد و ذخایر ۵۰ درصد از همه‌سال‌های گذشته بیشتر است و با امنیت خاطر در تأمین غذا در کشور پیش می رویم.
پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس مدعی است که خرید هلندی سرخپوشان در ادامه فصل نیز اتفاقات مهمی را برای این تیم رقم خواهد زد.
لیساندرو مارتینز، خرید جدید منچستریونایتد، که در هفته‌های اخیر با انتقادهای زیادی مواجه بود در جریان پیروزی این تیم مقابل ساوتهمپتون عملکردی عالی داشت تا خودش را به منتقدین ثابت کند.
منچستریونایتد در هشت سال اخیر 185 میلیون یورو برای خرید بازیکن از رئال مادرید هزینه کرده و از این حیث رکورددار است.
مهدی ترابی چهره درخشان پرسپولیس در مقابل فولاد بود که می‌توانست زننده گل سه امتیازی تیمش هم لقب بگیرد.
در حالی که از ستاره تازه بازگشته به استقلال به عنوان بهترین خرید این تیم یاد می شود، ممکن است این بازیکن امروز در ترکیب ثابت مورد استفاده قرار نگیرد.
آنتونیو کاسانو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، آنخل دی ماریا را بهترین خرید تابستانی سری آ توصیف کرده است.
رضا درویش در مورد جمله خبری محمدحسین میثاقی راجع به رقم قرارداد یورگن لوکادیا حرفهای مرموزی را به زبان آورد.
سرمربی سابق استقلال معتقد است کاوه رضایی بهترین خرید آبی‌پوشان در فصل نقل و انتقالات بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ