در محل برگزاری مسابقه آمبولانس حضور داشته، دستگاه شوک در آمبولانس بوده و ۴ مرتبه به بازیکن شوک وارده شده اما...
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حرف های اخیر میرسلیم، این پیرمرد پرحاشیه ، یادآور خاطره دوستی است که تعریف می کرد که در یکی از مساجد اصفهان، می خواستند آیاتی را دور محراب نوساز آن کاشیکاری کنند. هیات امنا، آیاتی را برای این کار در نظر داشت و روحانی مسجد، دوست داشت آیات دیگری دور محراب نقش ببندد. این که نهایتاً چه شد، مهم نیست؛ شاهد مثال ماجرا این است که در آن دعوا، روحانی مسجد برای این که حرف خود را به کرسی بنشاند، از رهبری هزینه می کرد! چگونه؟! این گونه: من منصوب رییس سازمان تبلیغات استان اصفهان هستم، او منصوب رئیس سازمان تبلیغات کشور و ایشان هم منصوب رهبری است. پس من با دو واسطه منصوب رهبری ام و این که می گویم فلان آیات باید نوشته شوند، همانند این است که رهبری چنین نظری دارند! بنابراین شما مخالف رهبری هستید!
معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: همان طور که می‌دانید رئیس‌جمهور قرار است به همراه اعضای هیئت دولت در سفری دو روزه مهمان مردم استان آذربایجان شرقی باشد.
عضو هیات نمایندگان استان یزد گفت: در شرایط فعلی در یکی یکی از شهر‌ها ۳۰۰ لیتر بر ثانیه کمبود آب داریم و باید فکر اساسی صورت گیرد و منابع پایدار آب را در انتقال به استان دنبال کنیم.
رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه جلسه مجمع سالیانه هیئت فوتبال استان کرمان بار دیگر به شرایط عجیبی که برای پیاده سازی VAR وجود دارد، پرداخت.
سعیدی گفت: حداقل عزای عمومی باید اعلام می‌شد ولی هیچ اقدامی صورت نگرفت و تا زمانی که هیئت اعزامی مقام رهبری به استان نیامدند، واقعیت‌ها برعکس جلوه داده شد ... مردم منتظر هستند که عاملین و آمرین این حادثه تلخ در یک دادگاه شفاف محاکمه شوند که هنوز رخ نداده، اما اتفاقات خوبی رقم خورده است. تعدادی از کسانی که در آن روز تلخ به شهادت رسیدند، از سوی بنیاد شهید به‌عنوان شهید تلقی شدند و تعدادی از افرادی که در آن تراژدی تاریخی نقش داشتند، دستگیر شدند. استاندار و فرمانده نیروی انتظامی وقت جابه‌جا شدند. من این اقدامات را قدم‌های خوب اما ناکافی می‌دانم.
روسای ۱۲ هیات استانی فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی از سوی سرپرست این فدراسیون منصوب و معرفی شدند.
در شرایطی که چهره‌های شاخص کشتی فرنگی ایران از عملکرد رئیس هیات استان خوزستان گلایه مند هستند، باید دید رئیس فدراسیون بدون حضور نایب رئیس خود به غائله نارضایتی‌ خوزستانی‌ها پایان می‌دهد یا خیر؟
اعضای مجمع هیات فوتبال استان فارس پس از کش و قوس های فراوان کلید هیات فوتبال استان فارس را برای چهار سال آینده به حسین قنبری سپردند.
رئیس جدید هیأت کشتی استان تهران پس از موفقیت در انتخابات و به دست گرفتن سکان مدیریت کشتی پایتخت، همکاری امیدبخشی را با بزرگان این رشته آغاز کرد که در آینده باید منتظر نتایج آن بود.
رئیس جدید هیأت کشتی استان تهران پس از موفقیت در انتخابات و به دست گرفتن سکان مدیریت کشتی پایتخت، همکاری امیدبخشی را با بزرگان این رشته آغاز کرد که در آینده باید منتظر نتایج آن بود.
رئیس هیئت کشتی استان تهران و توابع صبح امروز با حضور در محل فدراسیون کشتی، حکم ریاست خود را از علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دریافت کرد.
انتخابات هیات کشتی استان تهران و توابع، امروز (سه شنبه ۱۱ بهمن ماه) در محل اداره ورزش و جوانان استان برگزار شد.
هاشمی جواهری با گلایه از عملکرد فنی و اخلاقی هیئت فوتبال گفت: بعد از اتفاقات بازی ایران و لبنان باید تغییراتی در هیئت فوتبال استان شکل میگرفت که با این هیئت مدارا شد.
هاشمی جواهری با گلایه از عملکرد فنی و اخلاقی هیئت فوتبال گفت: بعد از اتفاقات بازی ایران و لبنان باید تغییراتی در هیئت فوتبال استان شکل میگرفت که با این هیئت مدارا شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی درباره عدم حضور در مجمع سالیانه هیئت فوتبال و امتناع از ورود احسان اصولی به اداره کل توضیحاتی را ارائه داد.
نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: برخی در استان بداخلاقی کرده و از این فرصت استفاده نکردند و به عبارتی فرصت‌سوزی کردند. رهبر معظم انقلاب تاکید داشته‌اند اعزای هیئت اعزامی پای حرف دل مردم بنشیند و امیدواریم حضور این هیئت برای استان ما مایه خیر و برکت باشد.
قهرمان المپیکی کشتی ایران گفت: ١٢ تخلف در برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت کشتی استان فارس رخ داد که باید این انتخابات باطل شود.
شیراز – قهرمان المپیکی کشتی ایران گفت: ١٢ تخلف در برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت کشتی استان فارس رخ داد که باید این انتخابات باطل شود.
فردین علیخواه عضو هیئت علمی گروه جامعه شناسی دانشگاه گیلان می گوید: مدتی قبل دیدم که استاندار یک استان آمده بود و برای کافه‌های شهری که یکی از مکان‌های مهم جوانان دارای سبک زندگی متفاوت است خط و نشان می‌کشید. به نظر شما جز سرخوردگی برای جوانان باید منتظر چه پیامدی بود؟ البته همانطور که گفتم طرد خودخواسته اجتماعی و عزلت‌گزینی در جامعه از یک طرف، یا ترک موطن از طرف دیگر، از انواع واکنش‌هایی است که جوانان نشان خواهند داد. بخواهم خلاصه بگویم، حاکمیت به عاملیت انسان‌ها توجه نمی‌کند.
رئیسی با اشاره به مصوبات سفر هیئت دولت به خوزستان بیان کرد: یکی از طرح‌های مهم استان خوزستان طرح ساماندهی و جمع آوری فاضلاب است که در حال انجام و اجرا است.
نماینده مردم جیرفت در مجلس گفت: همه شرایط برای تاسیس استان کرمان جنوبی آماده است و ما امیدواریم که استان کرمان جنوبی به زودی در دولت آقای رئیسی تاسیس شود و مردم کرمان جنوبی همیشه سپاسگزار نظام جمهوری اسلامی بوده و هستند.
این طرح قطعا در کارگروهی تخصصی بین مجلس و شورای عالی استان ها چکش کاری خواهد شد و طرحی جامع تدوین می شود، نسبت به پخته شدن و بومی بودن این طرح باید اقدامات بیشتری صورت گیرد تا یک طرح جامع برای انتخاب شهردار تدوین شود.
رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان قم گفت: اصلی‌ترین مشکل هیات نبود استخر است.
ارزش سهام اریسکون به دلیل نگرانی سرمایه گذاران از احتمال سنگین تر شدن جریمه این شرکت مخابراتی در پی گشایش تحقیقات کمیسیون بورس و اوراق بهادار درباره رسوایی فساد این شرکت در عراق، ریزش کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ