بازگشت به ترکیب تیم ملی پس از سه سال و نمایش درخشان مقابل اروگوئه کاری کرد تا جایگاه بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس احتمالا ثابت بماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرتضی پورعلی‌گنجی دو بار تا آستانه باز کردن دروازه تراکتور پیش رفت.
دروازه بان سپاهان از رقابت کردن نمی‌ترسد و مصمم به تمرینات خود ادامه می دهد.
یک توپ پشت دفاع از سوی صنعت نفت، این کافی بود که بار دیگر دروازه استقلال را باز شده ببینیم و صنعت نفت به آنچه که می خواست، دست یابد.
نفرات آغاز کننده بازی برای ذوب‌آهن در دیدار با آلومینیوم مشخص شدند.
بعد از اشتباهی که آرون رمزدیل برابر ساوتهمپتون انجام داد، وین رونی به دفاع از او برخاست و دروازه بان آرسنال و تیم ملی انگلیس را ستود.
گل سه امتیازی مس رفسنجان در نیمه اول با پاس به عقب هادی محمدی رقم خورد.
بدترین اتفاقی که ممکن است برای یک تیم بیافتد، رسیدن توپ به محمد صلاح پشت دفاع و در موقعیت رو به دروازه است.
معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی ارتش گفت: مکران دروازه دفاعی ما است و سد اول دفاعی ما در برابر ابر قدرت‌ها و قدرت‌های فرامنطقه ای محسوب می‌شود.
دیدیه دشان در نشست خبری بازی با مراکش ضمن تمجید از بازی دفاعی حریف گفت که تلاش می کنند فردا دروازه این تیم را باز کنند و کاملا آماده این چالش هستند.
هری مگوایر، مدافع باتجربه منچستریونایتد، مدعی شد عاشق دفاع کردن از دروازه تیمش است.
کاپیتان سابق منچستریونایتد نگرانی خود را بابت ضعف خط دفاع و دروازه انگلیس بروز داد.
ستاره ملی پوش پرسپولیس که در تیم باشگاهی اش به یک آچار فرانسه تبدیل شده و به عنوان دفاع چپ بازی می‌کند، قادر است در تمامی پست‌ها منهای دروازه بان به میدان برود!
محمد عباس‌زاده مهاجم مازندرانی تراکتور با فراری از قلب دفاع سرخپوشان، تک گل بازی را وارد دروازه علیرضا بیرانوند کرد.
تلاش ستاره ایرانی فاینورد برای زدن گل مقابل نایمخن نتیجه‌ای به همراه نداشت.
تیم ملی در بازی با اروگوئه موقعیت‌های خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کرد و در نهایت با استفاده از یکی از موقعیت‌ها به گل رسید.
تیم ملی در بازی با اروگوئه موقعیت های خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کرد و در نهایت با استفاده از یکی از موقعیت ها به گل رسید.
نکته مثبت پرسپولیس در دو هفته ابتدایی لیگ برتر، عملکرد درخشان خط دفاع و دروازه این تیم بوده است.
دروازه بان و خط دفاعی چلسی امروز حرفی برابر ستاره های لیدز برای گفتن نداشته و بسیار ضعیف ظاهر شدند.
استقلال روز گذشته و در انزلی در نیمه اول تیم خوبی نبود. هر چند حملات پراکنده ای روی دروازه تیم ملوان داشت و حتی صاحب موقعیت هم شد.
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است اما این رقابت چندصد میلیاردی تیم‌های دولتی از جیب مردم کی تمام می‌شود؟
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است
که ارسال از سمت راست باعث شد الکساندر میتروویچ با پروازی بلند و ضربه سر دقیق و فنی خود دروازه آلیسون بکر را باز کند. البته به نظر می‌رسید این بازیکن هنگام بلند شدن ترنت الکساندر آرنولد را هل داد و مانع پرش مدافع لیورپول برای دفع توپ شد.
یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی و ساخت آزمایشگاهی به منظور ارزیابی الکترومغناطیسی تجهیزات بزرگ صنعتی و انواع خودرو از سبک تا مافوق سنگین شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ