در حالی که سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرده است که می‌خواهد در باشگاه بایر لورکوزن بماند، دو تیم روسی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پوشکاش آکادمی مجارستان از این تیم خداحافظی کرد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو مورد توجه سه تیم عربستانی قرار گرفته است.
رضا میرزاییان، مهاجم تیم جوانان ایران با 6 گل آقای گل تورنمنت کافا شد و جایزه ویژه ای را از مدیران برگزاری این تورنمنت دریافت کرد.
رضا میرزاییان به عنوان آقای گلی تیم رقابت های زیر ۲۰ سال ایران دست پیدا کرد.
صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا(ای‌اف‌سی) به آقای گلی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در لیگ پرتغال واکنش نشان داد.
یک روزنامه پرتغالی از علاقه باشگاه‌های فرانسوی از جمله نانت، لیل و پاری‌سن‌ژرمن به جذب مهدی طارمی مهاجم تیم لی ایران خبر داد.
خبر علاقه الهلال به طارمی که توسط روزنامه رکورد منتشر شد، فضای مجازی عربستان را زیر و رو کرد و کاربران، اظهارنظرهای فراوانی در این خصوص مطرح کرده اند.
محسن پاک آیین سفیر سابق ایران نوشت: گذرنامه گلنار على یوا همسر فرد مهاجم به سفارت آذربایجان در تهران، نزد شوهرش بوده و وى با کمک سفارت آذربایجان و بر عبور، بدون رضایت شوهر در فروردین ۱۴۰۱ از ایران خارج شده.
سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران اصلی‌ترین سوژه بازی تدارکاتی مقابل روسیه است.
سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران اصلی ترین سوژه بازی تدارکاتی مقابل روسیه است.
شادی گل کریم انصاریفرد پس از گلزنی برای اومونیای قبرس عصبانیت تماشاگران حریف و پرتاب بطری و اشیا به سمت کاپیتان تیم ملی ایران را به دنبال داشت.
سرمربی تیم ملی فوتبال هال سیتی تاکید کرد که تا زمان بازگشت اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی به ترکیب اصلی تیمش سه هفته دیگر زمان لازم است.
به بهانه دیدار حساس امشب پورتو و اسپورتینگ لیسبون، مهدی طارمی و تقابل هایش به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران بعد از گلزنی مقابل انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲، به یکی از سوژه‌های نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا تبدیل شده است و احتمال دارد به زودی به یک باشگاه بزرگ برود.
مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پورتو برای حضور در اردوی تیم ملی ایران مستقیم به قطر خواهد رفت.
یک خبرنگار نقل و انتقالات فوتبال اروپا مدعی شد مهدی طارمی در لیست اولیه سه باشگاه بزرگ اروپایی است اما در اولویت قرار ندارد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در ترکیب منتخب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو که در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید گلزنی کرد، با به ثمر رساندن پنج گل در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا در کنار مهاجمان منچسترسیتی و بارسلونا قرار گرفت.
سرمربی ملوان اعتقاد دارد همانطور که در نیمه دوم دیدار با پیکان نمایش بهتری ارائه دادند به هماهنگی بیشتری در بازی های بعد خواهند رسید.
روزنامه‌های پرتغال در گزارش‌هایی به شروع خیره کننده مهدی طارمی در فصل جدید فوتبال این کشور با پیراهن تیم پورتو پرداخته‌اند. به نوشته روزنامه اوجوگو، کسب عنوان آقای گلی مهمترین هدف طارمی است.
وزش باد نسبتا شدید در جنوب غرب تهران
مصرف این گیاه سلامت مغز دوم را تضمین می‌کند
وحید امیری مدافع، هافبک و مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر نشان داد که از لحاظ اخلاقی و حرفه‌ای در سطحی متفاوت از بازیکنان فعلی فوتبال کشور قرار دارد. او در میان اختلاف شدید در داخل تیم ملی به رهبری آزمون و طارمی، به هیچ یک از دو گروه نپیوست و یک استوری با سوژه اتحاد برای ایران منتشر کرد
استرلینگ با دریافت ۳۰۰ هزارپوند در هفته به پردرآمدترین بازیکن چلسی تبدیل خواهد شد و قراردادی ۵ ساله برای بازی در استمفوردبریج امضا کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ