امروز سکه بهار آزادی نسبت به هفته گذشته با افت قابل توجه قیمت به اندازه ۳ میلیون تومان مواجه شده و به ۲۲ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سکه با کاهش قیمت ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به ۲۷ میلیون و ۶۹۶ هزار تومان رسید.
سکه امامی با کاهش قیمت ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به چهارشنبه هفته گذشته به ۲۷ میلیون و ۸۰۴ هزار تومان رسید.
سکه امامی نسبت به دیروز با کاهش نزدیک به ۱۵۰ هزار تومانی مواجه شده و به کانال ۲۷ میلیون تومان رسیده است.
سکه امامی با کاهش قیمت ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به قیمت ۲۸ میلیون تومان رسیده است.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز تفاوت چندانی نداشته و در کانال ۲۸ میلیون تومان نوسان می‌کند.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با افت ۲۰۰ هزار تومانی مواجه شده و به ۲۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با افت قیمتی ۸۰۰ هزار تومانی همراه شده و به قیمت ۳۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با افت قیمتی ۲۰۰ هزار تومانی مواجه شده است.
امروز سکه بهار آزادی نسبت به هفته گذشته با افت قابل توجه قیمت مواجه شد به طوریکه قیمت این سکه با ۳ میلیون تومان کاهش به ۲۲ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان رسیده است.
امروز مطالبی همچون پیش بینی بورس فردا، خبر‌هایی که بر سهام شاخص ساز تاثیر خواهد گذاشت، قیمت سکه و طلا به چه خبر‌هایی واکنش نشان خواهد داد؟، خودروی ۷۰۰ میلیونی در بازار کدام است؟، افزایش سرمایه جذاب ۲۰ نماد بورسی و فرابورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز دوشنبه ۲۶ دی ماه و در دومین عرضه گواهی سپرده ربع سکه رفاه در بورس کالا به تعداد ۲۰ هزار قطعه ربع سکه طلا به قیمت ۷ میلیون و ۹۰ هزار تومان به فروش رفت.
قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه ۲۱ دی ماه سال ۱۴۰۱ به ۲۰ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان رسید.
با عرضه ربع سکه در بورس کالا، امروز بازار آزاد شاهد ریزش ربع سکه بود.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز هفدهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۰ میلیون و ۸۵۵ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۲ میلیون و ۸۱۱ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز پانزدهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۰ میلیون و ۳۲۵ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۲ میلیون و ۸۴۶ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز چهاردهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۰ میلیون و ۲۶۹ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۲ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان است.
امروز قیمت طلا و سکه نسبت به دیروز با افت قیمت مواجه شده و سکه امامی به قیمت زیر ۲۰ میلیون تومان رسید.
امروز قیمت طلا و سکه نسبت به دیروز با افت قیمت مواجه شده و سکه امامی به قیمت زیر ۲۰ میلیون تومان رسید.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز دوازدهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۰ میلیون و ۳۰۵ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۲ میلیون و ۷۰۶ هزار تومان است.
سکه امامی امروز با افزایش قیمت نسبت به دیروز به قیمت ۲۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.
سکه امامی امروز نیز نسبت به دیروز با افزایش قیمت مواجه شده و ۲۰ میلیون تومان را رد کرد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۰ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۷ میلیون و ۹۹۴ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۲۴۶ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۰ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۷ میلیون و ۹۹۴ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۲۴۶ هزار تومان است.
رئیس اسبق اتحادیه طلا و جواهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به افزایش قیمت دلار و رسیدن آن به سطح ۴۰ هزار تومان، آیا شاهد سکه ۲۰ میلیون تومانی نیز خواهیم بود، پاسخ داد: با توجه به وضعیتی که در حال حاضر در بازار ارز وجود دارد، به نظر بنده بانک مرکزی بازار را مدیریت خواهد کرد و به نظر نمی‌رسد تا شب عید دلار بخواهد ۴۰ هزار تومان شود، در چنین حالتی سکه نیز به نرخ ۲۰ میلیون تومان به اعتقاد بنده نخواهد رسید، از سویی در کوتاه مدت نیز بنظرم با توجه به وضعیتی که وجود دارد به نظر می‌رسد، قیمت سکه در همین محدوده‌های قیمتی حفظ خواهد شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ