«مرسیترون» روش دیگری بود که در آن بیمار از یک ماسک گاز آن‌قدر منواکسیدکربن استنشاق می‌کرد تا دچار خفگی شود. پس از آنکه اخبار مربوط به جنایت‌های او در شهرپیچید تحقیقات گسترده‌ای درباره این اقداماتش انجام شد و در پی آن، او به جرم قتل از نوع درجه دوم محکوم شد و از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۷ را در زندان گذراند و پس از آن با داشتن آزادی مشروط از زندان آزاد شد. با این حال عنوان یک پزشک قاتل برای همیشه روی پیشانی او ماند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پزشکان اسرائیلی تهدید کرده‌اند که اگر نتانیاهو حکم دادگاه را رد کند، دست از کار خواهند کشید.
اعتراضات گسترده در اراضی اشغالی که از روز گذشته با عنوان روز اختلال عمومی آغاز شده بود، امروز چهارشنبه نیز با پیوستن پزشکان و کادر درمان به صف معترضان ادامه پیدا کرد.
سم این مار حاوی مقادیر زیادی نوروتوکسین‌های پیش سیناپسی، کمک انعقاد‌ها و myotoxins است. در نتیجه، پزشکانی که افراد مبتلا به این نوع مارگزیدگی را معالجه می‌کنند، باید مستمر ضد زهر تجویز کنند. علاوه بر این، زهر آنقدر قوی است که اگر ظرف چند ساعت درمان نشود باعث آسیب به قسمت‌هایی از بدن و مرگ می‌شود.
انجمن پزشکی امریکا توصیه خود را به پزشکان اعلام کرد توصیه‌ای مبنی بر آن که دیگر از شاخص توده بدنی (BMI) منحصرا به عنوان راهی برای ارزیابی سلامتی استفاده نکنند.
با وجود اخبار منتشر شده اما پارگی رباط صلیبی رضا میرزایی قطعی نیست و بعد از گرفتن جواب MRI‌وضعیت او روشن می‌شود.
دکتر فاضل: ما جامعه پزشکی را تحقیر کرده‌ایم همچنانکه با معلمان هم همین گونه رفتار کردیم. معلمان که همچون جامعه پزشکی، از گروه‌های مرجع جامعه و تربیت‌کننده نسل آینده کشور هستند، به جای اینکه سر کلاس درس باشند، هر روز باید کنار خیابان بایستند و برای معاش‌شان شعار بدهند. این‌گونه رفتار با گروه‌های مرجع جامعه که نقش مهمی در اداره و آینده مملکت دارند، شیوه مملکت‌داری نیست و عاقبت خوبی ندارد.
این پژوهشگران می‌گویند یافته‌هایشان «مشکل هشداردهنده‌ای» را از لحاظ دچار شدن به سرطان روده بزرگ برای بزرگسالان جوان و پزشکانی که آن‌ها را درمان می‌کنند، نشان می‌دهد. به گفته آن‌ها بزرگسالان جوان باید از ارتباط این علائم با سرطان روده بزرگ آگاه باشند.
اتحادیه پزشکان سودان امروز از افزایش تعداد تلفات درگیری‌ها در این کشور به ۴۴۷ کشته و ۲۲۵۵ هزار زخمی خبر داد.
اتحادیه پزشکان سودان امروز از افزایش تعداد تلفات درگیری‌ها در این کشور به ۴۳۶ کشته و ۲۱۷۵ هزار زخمی خبر داد.
وزیر بهداشت در پاسخ به پرسشی درباره انجام سونوگرافی زنان توسط پزشکان مرد توضیح داد: در بیمارستان‌های دولتی بیمارستان‌ها موظف شده‌اند که قانون انطباق رعایت شود و خدمات خانم‌ها تا جای ممکن توسط خانم‌ها ارایه شود.
وزیر بهداشت در پاسخ به پرسشی درباره انجام سونوگرافی زنان توسط پزشکان مرد توضیح داد: در بیمارستان‌های دولتی بیمارستان‌ها موظف شده‌اند که قانون انطباق رعایت شود و خدمات خانم‌ها تا جای ممکن توسط خانم‌ها ارایه شود.
در حالی که همه در فکر ایجاد استارت‌آپ هستند و دنبال یک لقمه نان روغنی، پزشکان، مدرک گرفته، نگرفته مطب‌های زیبایی برپا می‌کنند یا از آن راحت‌تر با سرمایه دیگری کلینیک زیبایی می‌زنند. هنوز مطب برپا نشده، مشتری‌ها صف کشیده‌اند. اصلا به جای آنکه بروند زیر دست یک اپراتور ساده یا کارشناس آموزش دیده، کار را به دست پزشک می‌دهند.
وزیر بهداشت و درمان گفت: ازجامعه پزشکی اگر کسی مهاجرت کند در اروپا، آمریکا، کانادا و انگلیس به او اشتغال نمی‌دهند مگر این‌که کار دیگری انجام دهد.
وزیر بهداشت و درمان گفت: ازجامعه پزشکی اگر کسی مهاجرت کند در اروپا، آمریکا، کانادا و انگلیس به او اشتغال نمی‌دهند مگر این‌که کار دیگری انجام دهد.
معاون سازمان امور مالیاتی از برخورد قضایی با تمامی مودیانی که از حساب، کارت بانکی یا دستگاه کارت‌خوان دیگری برای کتمان درآمد یا اجتناب از پرداخت مالیات استفاده کنند، خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که پزشکان طرحی تا قبل از اتمام تعهدات خود از دایر کردن مطب و تاسیس داروخانه خارج از شهرستان محل تعهد ممنوع باشند.
دکتر علی سالاری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور گفت: پزشکان خانواده ماهانه ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان حقوق می‌گیرند. بسیاری از پزشکانی که مطب داشتند، اکنون مطب‌شان در حد ۲ تا ۵ بیمار دارد که واقعا اگر عشق و علاقه به پزشکی نباشد، باید مطب‌شان را ببندند. پزشکان اورژانس ما که در بیمارستان‌ها سخت‌ترین کار را انجام داده و بی‌خوابی و محیط طاقت‌فرسا را تحمل کرده و به ارائه خدمت ادامه می‌دهند، درآمدشان در حد حقوقی زیر خط فقر است. اگر خط فقر را ۱۸ میلیون تومان در نظر می‌گیرند، گزارش‌هایی داریم که پزشکان ما ۹ تا ۱۵ تومان حقوق دارند؛ یعنی قاطبه جامعه پزشکی این درآمد‌ها را دارند. حال ممکن است در هر قشری درصد کوچکی سلبریتی هم باشد که درآمد‌های بالا و نجومی هم داشته باشند، اما درست نیست که این درآمد‌ها را به همه آن قشر تعمیم دهیم.
با تصویب هیئت وزیران، وزیر امور اقتصادی و دارایی، به جای مجید دوستعلی به عنوان عضو شورای عالی کار تعیین شد.
دو کمک پزشک از بخش سرویس آمبولانس هوایی گریت نورث در انگلیس با استفاده از جت پک به طور موفقیت آمیز به بالای تپه ای رفتند.
دو کمک پزشک از بخش سرویس آمبولانس هوایی گریت نورث در انگلیس با استفاده از جت پک به طور موفقیت آمیز به بالای تپه ای رفتند.
رییس‌کل سازمان نظام پزشکی گفت: باید توجه کرد که پدیده مهاجرت پزشکان از قدیم وجود داشته است. البته میزان آن نسبت به سایر رشته‌ها و اقشار پایین‌تر است، اما آنچه که برای ما جای نگرانی دارد، دو موضوع است؛ یکی اینکه سرمایه‌های پزشکی، سرمایه‌هایی هستند که غیرقابل جایگزین بوده یا به سختی جایگزین می‌شوند.
کاخ باکینگهام امروز در بیانیه ای اعلام کرد: ملکه الیزابت تحت نظارت پزشکی قرار گرفت و پزشکان نگران سلامتی او هستند.
مدیر کل دفتر بازرسی سازمان امور مالیاتی گفت: برای پزشکانی که مردم برای آنها گزارش فرار مالیاتی ثبت کرده‌اند، پیامک اخطار ارسال شده است و تمام پزشکان مکلف به استفاده از دستگاه پوز هستند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نقش پزشکان ایرانی در خنثی کردن نقشه دشمنان که همانا فروپاشی نظام سلامت بود تاریخ ساز و فراموش نشدنی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ