جنبش حماس در واکنش به آزادی قاتل صهیونیست شهید «قصی معطان» از سوی دستگاه قضائی رژیم صهیونیستی، این اقدام را حمایت از تروریسم شهرک‌نشینان دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول قوه قضائیه گفت: وکلا برای شناخت مفسدین اقتصادی و به خصوص شناسایی دانه درشت‌ها باید به دستگاه قضائی کمک کنند که این از رسالت‌های یک وکیل در تزار انقلاب است.
محسنی اژه‌ای در جمع قضات دیوان عالی کشور حاضر شد تا نظرات آنان را در خصوص انتصاب رئیس دیوان عالی و دادستان کل کشور دریافت کند.
محسنی اژه‌ای در جمع قضات دیوان عالی کشور حاضر شد تا نظرات آنان را در خصوص انتصاب رئیس دیوان عالی و دادستان کشور دریافت کند .
محسنی اژه‌ای در جمع تمامی قضات دیوان عالی کشور حاضر شد تا نظرات آنان را در خصوص انتصاب رئیس دیوان عالی و دادستان کشور دریافت کند .
رئیس قوه قضائیه گفت: برپایی محاکمات علنی و انتشار مفاد آنها به نفع قاضی و دستگاه قضائی است.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: اقتدار دستگاه قضائی وابسته به توانمندی قضات است چرا که نظام قضائی با ایجاد عدل و قسط در راستای ایجاد آسایش و امنیت در جامعه نقش مؤثری دارد.
رئیس قوه قضائیه گفت: اگر در یک بخش از هر دستگاهی فساد یا لغزشی رخ داد، به بخش‌های دیگر آن دستگاه نیز سرایت می‌کند؛ پس باید در برابر کوچک‌ترین فساد با فوریت و قاطعیت تدبیر کرد.
کرج- رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: در یک سال اخیر با ورود دستگاه قضائی، از تعطیلی یا تعدیل نیروی ۱۸ شرکت در استان جلوگیری و به حفظ اشتغال ۶۵۰۰ نفر کمک شده است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور، به مهم ترین اقدامات صورت گرفته در دوره اخیر دستگاه قضائی اشاره کرد.
حجت‌الاسلام منتظری گفت: حقوق عامه، نوعی از حقوق است، که متعلق به عامه مردم است و شاکی خصوصی ندارد؛ این وظیفه دادستان‌ها است که حسب مورد و متناسب با موضوع قضیه را پیگیری کنند.
معاون اول قوه قضائیه گفت: سالی که گذشت سالی بسیار مهم و تأثیرگذار برای قوه قضائیه بود و نوع چالش‌هایی که در حوزه امنیتی و اجتماعی داشتیم، بی سابقه بود.
یک مقام ائتلاف فتح عراق گفت که رئیس شورای عالی قضائی این کشور جلسات زیادی را با طرف ایرانی در خصوص موضوع ترور فرماندهان شهید برگزار کرده است چرا که این پرونده در اولویت قرار دارد.
یک مقام ائتلاف فتح عراق گفت که رئیس شورای عالی قضائی این کشور جلسات زیادی را با طرف ایرانی در خصوص موضوع ترور فرماندهان شهید برگزار کرده است چرا که این پرونده در اولویت قرار دارد.
مرکز رسانه قوه قضائیه، جزئیات بیستمین سفر استانی رئیس عدلیه به استان کردستان را اعلام کرد.
بررسی، شناسایی و اصلاح ساختارهای فسادزا در خارج از دستگاه قضائی در جلسه قرارگاه پیگیری فرامین رهبری در قوه‌ قضائیه انجام شد.
برخی کارشناسان معتقدند نتانیاهو برای فرار از محاکمه در خصوص پرونده‌های مفتوح در دستگاه قضائی به دنبال تضعیف نظام حقوقی و پایه‌های موازنه قوا در ساختار سیاسی رژیم صهیونیستی است.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ هزار دلاری که خود را نماینده تام الاختیار دستگاه قضائی معرفی کرده بود، خبر داد.
ارسال لایحه کاهش اختیارات دستگاه قضایی در برابر قوای مقننه و مجریه به کنست یکی از نشانه‌های تغییر قطب‌نمای قدرت به سمت جریان راست- مذهبی در سرزمین های اشغالی است.
مشهد ـ معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: ٢٠٩ ساختمان ناایمن با «درجه اهمیت بالا» در مشهد طی یک سال اخیر برای اجبار به رفع نقص به دستگاه قضائی معرفی شده اند.
اراک- رئیس قوه قضائیه گفت: امروز مصمم هستیم بویژه در مسائل خانوادگی، مالی و اختلافات شخصی از خود مردم کمک بگیریم.
رئیس حوزه ریاست قوه قضائیه گفت: باید جایگاه و منزلت و کرامت مردمی که بنا به دلایلی به دستگاه قضائی پناه بردند، به بهترین شکل حفظ شود.
رئیس حوزه ریاست قوه قضائیه گفت: باید جایگاه و منزلت و کرامت مردمی که بنا به دلایلی به دستگاه قضائی پناه بردند، به بهترین شکل حفظ شود.
رئیس قوه قضاییه گفت: قضات و مسئولان قضایی باید بر اساس عدل، انصاف و قانون‌مداری ، امور را به پیش ببرند؛ محور ما قانون است؛ اگر به سلیقه عمل کنیم ممکن است حجت نداشته باشیم.
جانشین فرمانده کل انتظامی گفت: پلیس در صحنه جرایم خشن را با اجازه ای که از دستگاه قضائی دارد خنثی می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ