واشنگتن پست از طریق درخواست قانون آزادی اطلاعات به کتابخانه ریاست جمهوری اوباما، بیش از ۹۰۰ عکس گرفته شده توسط عکاسان رسمی کاخ سفید در ۱ می ۲۰۱۱ را جمع آوری کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درحالیکه دو ماه و نیم از شروع عملیات تخریب نوکمپ آغاز شده تصاویر جدیدی از آخرین وضعیت ورزشگاه افسانه‌ای بارسلونا منتشر شد.
انفجار شدید در یک بندر شهر «درینجه»، شرق استانبول را لرزاند./فارس
از اکتبر ۲۰۲۲، کار حفاری در طول کل پروژه آغاز شد. شرکت‌های پیشرفته مهندسی در سطح جهانی، پروژه «لاین» را اجرا خواهند کرد که تحولی جهانی است که دنیا تاکنون شاهد آن نبوده‌است.
سازمان آتش نشانی نجف اطفای حریق و خارج کردن زوار را آغاز کرده و تاکنون ۱۶۰ زائر از هتل خارج شده اند. منبع: دانشجو
کلیپ فوق مجموع شکار های 9 روز اخیر این بالگرد (از 22 ژوئن تا 30 ژوئن) می باشد، در این بازه زمانی بالگرد های رزمی کاموف 24 عراده از خودروهای زرهی، رزمی و تانک های اوکراینی و یک نمونه خودروی کشنده توپخانه ای را منهدم کردند. از زمان آغاز ضدحمله اوکراین(5 ژوئن)، تاکنون بیش از 64 عراده از ادوات زرهی اوکراین توسط این بالگرد در خطوط مقدم زاپروژیا منهدم شده و به کارنامه موفق عملیاتی کاموف 52 افزوده شده است. منبع: یورونیوز
در دیدار اخیر تیم ملی پرتغال مقابل ایسلند، روبن دیاز، ستاره منچسترسیتی، مثل یک بادیگارد از کریستیانو رونالدو محافظت کرد و مانع از نزدیک شدن یک جیمی‌جامپ به او شد.
مریخ نورد استقامت (Perseverance) به تازگی تصویری جدید از مریخ را منتشر کرده است.
فیلم جدیدی لحظه‌ تکان‌دهنده‌ای را نشان می‌دهد که هواداران خشمگین اسپانیول به بازیکنان بارسلونا حمله‌ور می‌شوند.
ناصر محمدخانی بازیکن سابق تیم پرسپولیس در جریان دیدار دو تیم پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد.
منچسترسیتی قصد ایجاد تغییراتی در ورزشگاه اتحاد را دارد که ظرفیت این ورزشگاه را به بیش از 60 هزار هوادار افزایش می‌دهد.
یک افشاگر در توییتر می‌گوید ضخامت جزیره‌ی دوربین به ۳٫۷۸ میلی‌متر می‌رسد که تقریباً پنج درصد بیشتر از آیفون ۱۴ پرو مکس است. قبلاً ادعا شده بود که برآمدگی جزیره‌ی دوربین کاهش پیدا می‌کند.
براساس گزارش خبرگزاری KCNA، سیستم زیردریایی بدون سرنشین جدید تحت عنوان Haeil یا سونامی برای حملات مخفیانه در آب‌های دشمن و نابود کردن گروه‌های تهاجمی دریایی و بنادر عملیاتی اصلی با ایجاد یک موج رادیواکتیو بزرگ از طریق یک انفجار زیر آبی در نظر گرفته شده است.
بمب‌افکن B-۲۱ Raider به‌طور خاص طراحی شده است تا با کمترین نیاز به سوخت‌گیری مجدد بتواند مسافت‌های طولانی و مأموریت‌های پیچیده را به انجام برساند. این محصول همچنین قابلیت‌های پیشرفته‌ای دارد که اجازه انجام عملیات‌های ISR را می‌دهد.
وزیر کشور در سفر به چهارمحال‌وبختیاری گفت: راه ارتباطی برخی روستا‌ها هنوز مسدود است. تعداد قابل توجهی ماشین‌آلات نیز به استان وارد شده است.
در همان لحظات اولیه چندنفر از کارگران با سوختگی شدید خود را نجات داده و از ساختمان خارج شدند. با توجه به اینکه احتمال حضور افراد دیگر در این اتاقک‌ها که هرکدام حدود ۱۵ متر مربع مساحت داشتند، وجود داشت، تیم‌های آتش‌نشانی همزمان با اطفای حریق عملیات جستجو را نیز در دستورکار خود قرار داده و دقایقی بعد با پیکر سوخته و بی‌جان چهار نفر که در اتاق‌ها محبوس شده بودند، مواجه شدند.
یک نشریه انگلیسی جزئیات جدید از زندگی رونالدو در عربستان را فاش کرد.
تصاویر جدید منتشر شده از دربی شمال لندن باعث شناسایی تماشاچی‌ای شده است که به دروازه‌بان آرسنال لگد زده بود.
معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس روز جمعه تصاویر منتشر نشده از ورود نیروهای واکنش سریع و دستگیری تروریست مسلح در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در غروب چهارم آبان‌ماه 1401 را منتشر کرد.
مریخ یکی از سیاراتی است که بسیار مورد توجه دانشمندان قرار گرفته و بشر همواره به دنبال اسکان در آن است. تاکنون عملیات‌های بسیاری برای کاوش مریخ و زمینی‌سازی آن انجام شده و دانشمندان معتقدند که مریخ برای اسکان بشر مناسب است.
حزب کادحی در کردستان عراق اعلام کرد که بر اثر حملات هواپیماهای بدون سرنشین سپاه تعدادی از مقرهای این سازمان تخریب شده است. نیروی زمینی سپاه درباره موشک‌باران مقر تروریست‌های مستقر در اقلیم شمال عراق تاکید کرد: این سلسله عملیات تا خلع سلاح گروهک‌های تروریستی ادامه پیدا خواهد کرد. در اطلاعیه نیروی زمینی سپاه تاکید شده است: این سلسله عملیات تا خلع سلاح گروهک های تروریستی ادامه پیدا خواهد کرد و از دولت مرکزی و دولت اقلیم شمال عراق می خواهیم که به مسئولیت های خود در برابر جمهوری اسلامی ایران به عنوان همسایه، جدیت بیشتری نشان دهد.
دور جدید حملات قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه بر علیه مواضع و مقرهای گروهک‌های تروریستی مستقر در اقلیم شمال عراق از صبح امروز آغاز شده است. بنابر این گزارش در این عملیات‌ها از موشک‌های نقطه‌زن ۳۶۰ نیروی زمینی سپاه و همچنین پهپادهای انتحاری موجود در سازمان رزم این نیرو برای هدف قرار دادن مقرها و اماکن تجمع تروریست‌ها استفاده شده است.
ناسا تصاویر جدیدی از سیاره مشتری منتشر کرده است که توسط تلسکوپ فضایی جیمز وب و با استفاده از «دوربین مادون قرمز نزدیک» (NIRCam) رصدخانه گرفته شده است.
جدیدترین تصویر از میرحسین موسوی و همسرش زهرا رهنورد که چند روز پیش در انظار عمومی ثبت شده است./ صابرین نیوز
محمد بیرانوند جوان شایسته کشورمان امروز (یکشنبه) ۹ مرداد در روز دوم تراپ جوانان در مجموع ۵ راند امتیاز ۱۱۱ را کسب کرد و با قرار گرفتن در رده دوم جدول مقدماتی راهی فینال این رقابت‌ها شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ