علیرغم نقاط ضعف قابل توجه در سبک بازی پرسپولیس، پیروز شدن مقابل فولاد تحت هدایت جواد نکونام خیلی دشوار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جولیانو سیمئونه، فرزند دیگو سیمئونه، که قرضی برای آلاوس بازی می کند، دیروز در جریان یک بازی دوستانه شدیدا مصدوم شد.
دیگو سیمئونه یکی از کسانی است که اعتقاد دارد رفتن کیلیان امباپه به رئال جدای از تقویت رقیب، به سود لالیگا و فوتبال اسپانیا خواهد بود.
بارش غیر منتظره باران بازی سیتیزن‌ها و شاگردان دیگو سیمونه را به تاخیر انداخته است
ژوائو فلیکس که رابطه بدی با دیگو سیمئونه دارد، در اتلتیکو نخواهد ماند و گفته می‌شود خود او دوست دارد به بنفیکا برگردد.
در باشگاه اتلتیکو بابت پیشنهاد هنگفت الاهلی عربستان به دیگو سیمئونه نگران نیستند چرا که این مربی در آرامش به فکر تمدید قراردادش است.
سزار آسپیلیکوئتا به عنوان بازیکن جدید اتلتیکو مادرید معرفی شد و گفت صحبت با دیگو سیمئونه، مربی تیم او را قانع کرده به این باشگاه بپیوندد.
ژوائو فلیکس در زمستان سال گذشته با موافقت دیگو سیمئونه از اتلتیکو به چلسی رفت اما او دوباره برگشته در حالی که هیچکدام چشم دیدن یکدیگر را ندارند.
دیگو سیمئونه، مربی اتلتیکو مادرید، در آستانه بازی با الچه گفت، او و بازیکنانش به فراتر از این مسابقه فکر نمی‌کنند و تمام تمرکزشان روی این بازی در لالیگا است.
دیگو سیمئونه فاش کرد، اغلب با این درخواست هواداران اینتر و لاتزیو روبرو می‌شود که به ایتالیا برگردد و در این تیم‌ها مربیگری کند.
پسر دیگو سیمئونه به مناسبت قهرمانی در سری آ یک مجسمه به پدرش که برای حضور در جشن قهرمانی ناپولی در شهر ناپل حضور دارد هدیه داد.
جیووانی سیمئونه به اولین بازیکن آرژانتینی پس از دیگو مارادونا تبدیل شد که توانسته با ناپولی فاتح اسکودتو شود.
دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، پس از پیروزی 1-2 مقابل رایو وایکانو، تاکید کرد تیمش پس از کاهش اختلاف امتیاز با رئال، پدال گاز را تا انتها فشار خواهد داد.
دیگو سیمئونه در دربی شهر مادرید توانست به یک رکورد تاریخی دست یابد.
کارل هاینس رومینیگه، نایب رئیس سابق بایرن، در انتخاب بین لیونل مسی و دیگو مارادونا تردید ندارد و گفت که مارادونا بهتر از مسی بود. او برای انتخابش دلیل جالبی هم دارد.
جرمن بورگوس، دستیار سابق دیِگو سیمئونه در اتلتیکو، که اکنون هدایت نیوولز اولدبویز آرژانتین را برعهده دارد، ادعایی جدید در مورد آینده مسی مطرح کرد.
بزرگترین مشکل اتلتیکو مادرید، به گفته خود دیگو سیمئونه، خود سرمربی تیم است.
بزرگترین مشکل اتلتیکو مادرید، به گفته خود دیگو سیمئونه، خود سرمربی تیم است.
مسی حالا مردم آرژانتین را دوباره از سایه به بیرون کشانده و فوتبال را یک بار دیگر مذهب مشترک «آلبی‌سلسته» کرده است. چه کسی می‌خواهد جلوی این تفکر را بگیرد که مسی بزرگ‌تر از دیگو مارادونا‌ست؟ لئو بیشتر از مارادونا گل زده، جام گرفته، توپ طلا برده و حالا به چیزی که مارادونا به آن دلخوش بود و افتخار می‌کرد هم رسیده است: قهرمانی در دنیا
هواداران رئال مادرید امشب در برنابئو از فرصتی که داشتند برای طعنه زدن به اتلتیکو مادرید استفاده کرده و خواهان اخراج نشدن دیگو سیمئونه بعد از حذف تحقیرآمیز از لیگ قهرمانان شدند.
مجوز کار دیگو کاستا جهت پیوستن به تیم ولورهمپتون صادر شد. این بازیکن ۳۳ ساله امشب به انگلیس سفر خواهد کرد تا در روز پنج شنبه تست های پزشکی را بگذراند.
علیرغم نقاط ضعف قابل توجه در سبک بازی پرسپولیس، پیروز شدن مقابل فولاد تحت هدایت جواد نکونام خیلی دشوار است.
دیِگو سیمئونه شایعات مربوط به تحت فشار قراردادن آلوارو موراتا برای جدایی از اتلتیکو را رد کرد.
دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید، احتمال جذب کریستیانو رونالدو، در فصل تابستان را را تلویحا کرده است.
دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید، احتمال جذب کریستیانو رونالدو، در فصل تابستان را را تلویحا کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ