کارآگاهان جنایی اهواز روز ۱۷ آذر سال گذشته وقتی از وقوع یک قتل مطلع شدند به محل حادثه رفتند و تحقیقات خود را آغاز کردند. شواهد و مدارک موجود حکایت از آن داشت که مقتول توسط برادر خود که فردی شرور و دارای یک فقره سابقه قتل است، کشته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین و هاوکار با کولبری و کارگری خرج شکم ۸ نفر را جور می‌کردند؛ پدر و مادر سالمند و خانه‌نشین و بیمار، سه برادر نابینا و ناشنوا، فلج و معلول ذهنی، یک خواهر مدرسه‌رو، همسر و فرزند شیرخوار حسین. حالا بار نان همه این‌ها به گردن یک نفر افتاده.
مردی که روی برادرش اسیدپاشیده می‌گوید از ارتکاب این جرم پشیمان نیست.
تونی کروس، ستاره رئال مادرید، به اظهارنظر جالب برادرش درباره تمدید قرارداد این باشگاه با او واکنش نشان داد.
احتمال دارد پایداری‌ها تصور پرتکرار فرزندکشی را تغییر دهند و این‌بار دست به برادرکشی بزنند.
محمدعلى گرايى برخلاف برادرش در فينال درخشيد و به مدال طلاى مسابقات بين‌المللى قرقيزستان دست يافت.
قاتل برادرکش در پرونده جنایت هولناک خیابان فرشته تهران در اعترافات خود بیان کرد که صحنه های جنایتش اقتباسی از سریال خون سرد بوده است.
فرزین در اعتراف هولناک خود گفت که بعد از به قتل رساندن حمید، جسد او را مثله کرده و تکه‌های جسد را کباب کرده و خوراک حیوانات کرده‌اند. از بقایای جسد حمید تنها چند تکه استخوان در میان بوته‌های سر خیابان فرشته کشف شده و فرزین در اعترافات قبلی خود گفته بود جسد را در نقاط مختلف شهر ریخته است.
تبهکار سابق هندی که بعدها به سیاستمداری در این کشور بدل شد، به همراه برادرش در پخش زنده تلویزیونی در شمال این کشور، ترور شد.
دلیل اصلی ماندگار شدن اسم احمد لیستر در تاریخ، ماجرای قتل پسر بزرگش، فرخشاد، به دست پسر کوچکش، فرامرز، بود.
سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه گفت: موقعیت خوبی برای ما فراهم شد تا با حضور در جام باشگاه‌های جهان با کشتی گیران سطح بالای ایرانی مبارزه کنیم.
سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه گفت: موقعیت خوبی برای ما فراهم شد تا با حضور در جام باشگاه های جهان با کشتی گیران سطح بالای ایرانی مبارزه کنیم.
با از راه رسیدن سامانه‌های بارشی و موج سرمای شدید، دمای هوا در ۲۷ استان کشورمان به محدوده صفر درجه رسید؛ برودت و یخبندانی که موجب افزایش مصرف گاز در کشور شده است تا جایی که رکورد مصرف گاز در کشور شکسته شده و به ۸۵۰ میلیون مترمکعب در روز هم رسیده است. آن هم در شرایطی که ترکمنستان سوآپ گازی‌اش را کم کرده چراکه در آنجا هم سرما به شدت اوج گرفته و مشکلاتی آفریده.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ میهمانی شب یلدا زوج جوان را به دادگاه کشاند/ قتل به خاطر دفاع از برادر/ سه روز جدال با مرگ!/ کلاهبرداری نیکوکار قلابی به بهانه مدرسه سازی/ افشای راز برادرکشی در صحنه جنایت!/ حسرت‌های دوران کودکی مرا قاتل کرد/ سرقت طلا‌های کودکان با چربی و انبر!/ حبس و پرداخت دیه مجازات شلیک مرگبار مأمور پلیس
افشای راز برادرکشی در صحنه جنایت!
معروف است که فتحعلی‌شاه، برادرش را پس از تبعید به باغی در دزاشیب، در حمام قدیمی این آباد کور کرد. این ماجرا آنقدر میان اهالی دزاشیب که روستایی کوچک در شمیران بود، پیچید که آن‌ها باغ تبعیدگاه حسین‌قلی‌خان را «باغ نظر» نامیدند. نامی که به ماجرای رابطه شاه قاجار و برادرش و نیز کور کردن چشم‌های حسین‌قلی‌خان در حمام آبادی دازشیب دارد.
رئیس دادگاه از متهم پرسید آیا اظهارات خود و مستندات موجود در پرونده را قبول دارید که متهم پاسخ داد: بله قبول دارم.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره جرم الهام افکاری گفت: براساس گزارش‌هایی که داریم الهام افکاری از نام برادرش استفاده و اقدام به تحریک عده‌ای از افراد مستعد و همراهی آنان در تجمعات کرده است.
تیاگو آلکانترا، کریستین ویری و پرینس بواتنگ به همراه 13فوتبالیست دیگر، برادرانی دارند که در تیم ملی کشور دیگری به میدان رفته اند.
تایباد - مرز زمینی دوغارون در عمر فعالیت بیش از یکصد ساله خود، درحالی مرز برادری برای مردمان دو سوی هریررود بوده است که این برادری در روزهای متعلق به آل‌الله به زیبایی قابل مشاهده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه با قدردانی مجدد از میزبانی دولت و ملت عراق از زائران اربعین حسینی، گفت: اربعین امسال پیوند، دوستی و برادری دو ملت ایران و عراق را مستحکم‌تر کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ در سن جوانی پیر شدم/ بازگشت به زندگی با بخشش اولیای دم/ ۶ روز با جسد راننده تاکسی اینترنتی در شهر!/ درخواست طلاق به خاطر توهین به مادرشوهر/ برادرکشی با دستگاه علف چین/ جلوگیری از قاچاق بیش از ۲۰۰ هزار لیتر سوخت با توقیف ۸۴ خودرو/ دستور رسیدگی سریع به پرونده زن مریوانی/ بهترین روش نگهداری از پیاز برای حفظ ارزش غذایی آن
برادرکشی با دستگاه علف چین
با کشف جسد، بررسی‌های تخصصی برای دستگیری متهم فراری زیر نظر سرهنگ نجفی (رئیس دایره قتل عمد پلیس آگاهی) ادامه یافت تا این که بالاخره رصد‌های اطلاعاتی نشان داد وی به شهرستان زابل گریخته است؛ بنابراین ادامه دستورات قضایی توسط قاضی محمد صیادی (بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب زابل) صادر شد و کارآگاهان با هدایت و راهنمایی‌های مقام قضایی موفق شدند متهم ۳۱ ساله را در زابل دستگیر و به مشهد منتقل کنند.
یک فوتبالیست روز عروسی خود را از دست داد تا انتقالش به یک تیم جدید را نهایی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ