رئیس استون مارتین گفت که دوست دارد برای قهرمانی این فصل فرمول یک به آلونسو ماشین بدهد، اما نباید در رویاها غرق شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چهارتیم لیگ‌برتری بدون امتیاز در باتلاق لیگ‌برتر گرفتار شده‌اند.
تبریز - مدیرعامل باشگاه مس سونگون با بیان اینکه محرومیت چهار ماهه مهدی جاوید درست نیست، گفت: مقصر اصلی ماجرای جاوید باشگاه کراپ بوده چرا که بازیکن را تحریک کرده است.
به جایگاه‌شان خیره شوید. تیمی که قرار بود در صدر جدول باشد حالا در قعر آن جای گرفته است.
احمداسماعیل‌پور از ستاره‌های فوتسال ایران و آقای گل سابق لیگ‌برتر پیش از جدال حساس لیگ، راهی کراپ الوند شد
«منتقدان رویکردهای اقتصادی دولت سیزدهم به کرات از مسوولان تیم اقتصادی آن درخواست کرده اند تا برنامه اقتصادی خود برای کشور را به صورت شفاف توضیح دهند و به افکار عمومی و کارشناسان عرضه کنند. امری که تاکنون محقق نشده و در این فضا باید اذعان کرد که پیش زمینه های ایجاد بهبود در فضای کلی اقتصاد ایران، حتی در خودِ دولت نیز فراهم نیست و درست به همین دلیل باید انتظار تداوم یافتن آشفتگی ها در فضای کلی اقتصاد را داشت.»
کریدور شمال-جنوب که به‌ویژه در دولت حاضر و پس از آغاز بحران اوکراین به کرات درباره آن صحبت شده، دستمایه گزارشی از سوی مرکز پژوهش‌های اتاق ایران است. این گزارش، نسبت به اغراق بیش از حدی که درباره عواید مالی و سیاسی این گذرگاه شده است، انتقاد می‌کند و با تکیه بر آمار نشان می‌دهد که سهم بالقوه این کریدور از تجارت جهان بسیار اندک بوده و تنها برش کوچکی از کیک تجارت جهانی است.
ورزشکار کراس فیت ایران که سهمیه حضور در مسابقات «گیمز» آمریکا را به دست آورده است، توضیحاتی درباره شرایط خودش و همکاری با مربی اسپانیایی ارائه کرد.
ورزشکار کراس فیت ایران که سهمیه حضور در مسابقات «گیمز» آمریکا را به دست آورده است، توضیحاتی درباره شرایط خودش و همکاری با مربی اسپانیایی ارائه کرد.
پاکو ماده مخدری است که از ترکیب چند ماده شیمیایی با کوکائین ساخته می‌شود. این ماده آنقدر خطرناک است که میزان اعتیادآوری و مرگ‌آور بودن آن چندین برابر کراک اعلام شده است. تمام کسانی که از پاکو استفاده می‌کنند از میزان خطرات آن به خوبی آگاهند به طوری که آن را «زندگی مرگبار» می‌نامند.
بررسی وضعیت پالایشی های بورس نشان می دهد این شرکت ها درست است که با کاهش کرک اسپرد در سال ۱۴۰۲ همراه هستند اما عقب ماندگی قیمتی نسبت به سال قبل دارند.
والله این مردم عیال خدا هستند! اگر کاری نکنید حسابتان با کرام الکاتبین است! آقایان مجلس و دولت به چه مشغولند خدا می‌داند؛ سفره مردم شده سجاده بی مهر و تسبیح!
قزوین- تیم فوتسال کراپ الوند در پایان لیگ برتر فوتسال بر سکوی سوم لیگ برتر قرار گرفت.
قزوین- با توقف تیم فوتسال کراپ الوند برابر سفیر گفتمان، نماینده استان قزوین در رده سوم لیگ برتر فوتسال قرار گرفت.
قزوین- تیم فوتسال کراپ الوند به دنبال تکرار جایگاه سال گذشته خود در لیگ برتر فوتسال است.
ابراهیم قاسمپور، مدیر فنی سابق نفت آبادان، انتقادات تند و تیزی به مدیران فعلی باشگاه وارد کرد.
هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال کشور امروز با انجام 3 دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.
نامگذاری غیررسمیِ این سویه با عنوان «کراکن» (Kraken) که در شبکه اجتماعی توییتر از سوی "ریان گریگوری"، یکی از متخصصان زیست‌شناسی فرگشتی پیشنهاد و فراگیر شد با هدف تشبیه قدرت این سویه جدید با هیولای دریایی اساطیری صورت گرفت با این حال سازمان جهانی بهداشت (WHO) این نام را برای این سویه مطرح نکرده است.
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال امروز با انجام 3 دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد.
متأسفانه بار‌ها و به کرات شاهد بوده‌ایم که برخی جریان‌های سیاسی و عناصر مرموز و معلوم الحال و به دور از اصول اولیه اخلاقی، اقدامات و تحرکاتی مغرضانه را علیه نیرو‌های پرکار و پرتلاش انجام می‌دهند که نشان دهنده بی‌اخلاقی‌های تمام ناشدنی است!
فراز شکری کاپیتان تیم ملی کوهستان کشورمان فرصت کسب مدال قهرمانی آسیا را از دست داد.
مربی گل گهر سیرجان در مورد قضاوت داور عنوان کرد: بحث پنالتی درست بود اما تنها چیزی که اتفاق افتاد ما چون مکرر اشتباهات بد داوری در گذشته برای ما اتفاق افتاده بود این حساسیت در تیم و بازیکنان ما بود و با کوچکترین مسئله این حساسیت و اتفاقات گذشته تیم ما را چه روی نیمکت و چه در زمین بازی اذیت می‌کرد و این تاثیر عصبی بزرگی داشت. به کرات این اتفاق در بازی با استقلال و بازی های گذشته افتاده بود و این نکته سیاه این بازی بود.
قزوین – کادر فنی تیم فوتسال کراپ الوند به صورت دست جمعی از هدایت این تیم استعفا دادند.
هفته ششم لیگ برتر فوتسال از فردا با انجام 7 دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.
در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت، شاهین ایزدیار با زمان ۱:۹:۲۲ به مدال طلا دست یافت و ابوالفضل ظریف با زمان ۱:۱۴:۹۵ به مدال برنز رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ