دروازه‌بان جنجالی آرژانتین در اولین حضور خود در استون ویلا بعد از جام جهانی، لحظه های ویژه ای را رقم زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روبرتو مارتینز حضور ژوائو فلیکس و رافائل لیائو را در تیم ملی پرتغال حیاتی می داند. بازیکنانی که سبک بازی تیم را مدرن می کنند.
روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی پرتغال، به انتقادها از دعوت کریستیانو رونالدو به تیم ملی پاسخ داد و او را کاپیتانی بزرگ برای پرتغال دانست که از بازی کردنش در تیم ملی خوشحال است.
سالم الدوساری به خاطر حرکت غیرورزشی در قبال بازیکن اوراوا ردز با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد.
مارتین اودگارد، ستاره آرسنال، معتقد است که تیمش در دیدار برابر اسپورتینگ به اندازه کافی خوب بازی نکرده و به همین دلیل شکست خورده است.
لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی منچستریونایتد در کنفرانس خبری دیدار فرداشب مقابل رئال بتیس گفت از بازی با پیراهن منچستریونایتد خوشحال است و آن را مثل یک رویا می‌داند.
سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، معتقد است که لائوتارو مارتینز، مهاجم اینتر، باید از دیدار برگشت دو تیم در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان محروم شود.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتینی استون‌ویلا، در وقتهای تلف‌شده بازی این تیم مقابل آرسنال نقش مهمی در چند دقیقه عجیب بازی کرد و باعث شد توپچی‌ها تساوی 2-2 را با پیروزی 4-2 عوض کنند.
آرسنال در حالی که تا دقیقه 62 برابر میزبان خود 2-1 عقب بود، توانست 2-4 پیروز شود و سه امتیاز حیاتی این بازی را کسب کند. گل به خودی دقیقه 93 دیبو مارتینز در این بازگشت نقش کلیدی داشت.
کمتر از یک ماه قبل، آرژانتین و هلند با داوری متئو لاهوز به مصاف هم رفتند و بازی بسیار هم پرتنش شد. لیونل مسی و دیبو مارتینز در پایان مسابقه از خجالت داور اسپانیایی که دیروز دربی بارسلونا را داوری کرد، در آمدند.
روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک، می‌گوید پیش از بازی حساس برابر کرواسی به بازیکنان این تیم گفته که قصد جدایی دارد.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتین، شایعات درباره اینکه لیونل مسی بعد از فینال جام جهانی قطر از تیم ملی کشورش خداحافظی می‌کند را تکذیب کرد.
فن‌دایک می‌گوید امیلیانو مارتینز به شکل شگفت انگیزی دو پنالتی هلندی‌ها را مهار کرده است.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان و ستاره اصلی آرژانتین در صعود به نیمه‌نهایی جام جهانی، در پایان بازی با هلند گفت او و هم تیمی‌هایش در هر بازی برای 45 میلیون آرژانتینی می‌جنگند.
روبرتو مارتینز، مربی بلژیک، در نشست خبری بازی با کرواسی به شدت از جاسوس رختکن تیمش انتقاد کرد و گفت که جام جهانی از فردا تازه برای بلژیک شروع خواهد شد.
روبرتو مارتینز اگر در بازی آخر نتواند کرواسی را از پیش رو بردارد، احتمالا خیلی زود شاهد حذف یک مدعی از مسابقات خواهیم بود.
سرمربی تیم ملی بلژیک در نشست مطبوعاتی قبل از بازی با مراکش شرکت کرد و صحبت هایی را حول محور تیمش ارائه کرد.
لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی و گلزن، مدعی شد آرزو داشته روزی در کنار لیونل مسی بازی کند.
مربی تیم ملی بلژیک در نشست خبری بازی با مراکش گفت که می داند مردم از این تیم توقع قهرمانی دارند و همه تلاش خود را خواهند کرد.
روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک، بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل کانادا گفت با اینکه بلژیک فوتبال خوبی بازی نکرد ولی مهم کسب سه امتیاز در بازی اول بود.
لائوتارو مارتینز، مهاجم جوان آلبی سلسته، از بازی کردن در کنار لیونل مسی در ترکیب آرژانتین لذت می برد.
روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک، می‌گوید نگران نبودن ریتم کافی در بازی ادن هازارد نیست.
روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک، تایید کرد که ادن هازارد در شب بازی با هلند اردوی این تیم را ترک کرده و به کافه رفته بود.
دیه‌گو مارتینز، مربی اسپانیول، تیمش را برای بازی امشب برابر رئال باانگیزه و مشتاق می‌بیند ولی معتقد است رویارویی با رئال هرگز اتفاق خوبی نیست.
لیساندرو مارتینز، مدافع جدید منچستریونایتد از هواداران این تیم به دلیل استقبال گرم از او در اولین بازی رسمی با پیراهن شیاطین سرخ تشکر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ