شرکت خودروسازی هوندای ژاپن ممکن است همکاری خود را با استون مارتین یا مک لارن آغاز کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رافائل گروسی: توافق صورت گرفته بین ایران و آژانس در ماه مارس، گامی در مسیر صحیح بود و به نفع تمامی طرفین توافق هسته‌ای است که روند همکاری سازنده با ایران در پیش گرفته شود، اما احتمال احیای برجام در آینده نزدیک، بسیار ضعیف است.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، پاسخ مبهمی به سوالی در خصوص ادامه همکاری خود با این تیم داد.
رئیس پلیس بین الملل فراجا با اشاره به اینکه این گروگانگیری از نوع سازمان یافته بین‌المللی بوده و احتمال اعمال خشونت علیه گروگان دور از ذهن نبود، اظهار داشت: با تلاش و اشراف اطلاعاتی گسترده پلیسی، با پیگیری‌های تخصصی پلیسی و همچنین همکاری سازمان‌های مرتبط، اعضای این باند حرفه‌ای شناسایی، ربایندگان دستگیر و فرد ربوده شده از چنگال آدم‌ربایان رهایی یافته و در اختیار پلیس بین‌الملل قرار گرفت.
با توجه به ورود جبهه سرد و بارشی به کشور و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها، همکاری مسافران به پیشگیری از مخاطرات و کاهش خسارات ناشی از حوادث در روزهای پایانی نوروز کمک می‌کند.
از گوشه و کنار شنیده می شود که همکاری فدراسیون هندبال با وویوویچ، سرمربی تیم ملی به پایان رسیده است.
اگر قطعنامه جدیدی علیه ایران صادر شود، نشان‌دهنده این است که طرف مقابل نمی‌خواهد با ایران همکاری کند و یک دور جدید تنش در روابط ایجاد خواهد شد. ولی به احتمال زیاد آژانس قطعنامه جدید صادر نخواهد کرد تا اجازه دهد این روندی که شروع شده، به نتیجه برسد که در این صورت، روند مثبتی خواهد بود.
رئیس دانشگاه تهران درباره قطع همکاری این دانشگاه با برخی از اساتید گفت: برخی از اساتید به تعهدات علمی خود عمل نمی‌کنند و این احتمال وجود دارد که در دوره پیمانی باشند و قراردادشان به دلیل اعلام گروه یا دانشکده تمدید نشود. ضمن آنکه موضوع «عدم تمدید قرارداد» همواره در دانشگاه وجود داشته و این موضوع یک شائبه سیاسی نیست.
باشگاه اتحاد کلباء به احتمال پایان همکاری با کادر فنی تیم بعد از شکست برابر الوحده واکنش نشان داد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال در یک گفتگوی اینترنتی مدعی شد عجله در انتخاب سرمربی تیم ملی چندان مثبت نیست.
آندرس اینیستا، کاپیتان سابق بارسلونا، احتمال پیوستن‌ به ژاوی هرناندز در کادر فنی بارسا را بعید دانست.
رییس فدراسیون فوتبال بعد از مدت‌ها درباره وضعیت کارلوس کی‌روش و احتمال قطع یا ادامه همکاری با او واکنش نشان داد.
رییس فدراسیون فوتبال بعد از مدت‌ها درباره وضعیت کارلوس کی‌روش و احتمال قطع یا ادامه همکاری با او واکنش نشان داد.
رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا ضمن ابراز نگرانی از همکاری های رو به رشد ایران و روسیه گفت که واشنگتن احتمال تبدیل شدن این همکاری ها به مشارکت کامل دفاعی را بسیار جدی می گیرد.
وزیر خارجه عربستان همچنین به مسئله همکاری با چین اشاره کرده و گفت: گفتگو با چین به عنوان دومین اقتصاد بزرگ جهان مسئله بسیار مهمی است.
دستیار کارلوس کی‌روش از احتمال مذاکره با فدراسیون ایران برای ادامه همکاری خبر داد.
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با تاکید بر آنالیز عملکرد تیم ملی واترپلو درمسابقات قهرمانی آسیا و لزوم حضور درفضای رقابتی بیشتر در مورد کادر فنی و احتمال ادامه همکاری با چیریچ توضیح داد.
در سال‌های اخیر شاهد کشته شدن ۸ یوزپلنگ در محدوده ۴۰ کیلومتری عباس‌آباد ـ میامی بوده‌ایم، اما همچنان هیچگونه همکاری از سوی وزارت وزارت و شهرسازی با سازمان حفاظت محیط زیست در راستای ایمن کردن این مسیر برای عبور یوزپلنگ ایرانی انجام نشده و هر لحظه احتمال دارد که یوزی در این مسیر با خودرو‌های عبوری تصادف کند.
احتمالا فدراسیون کبدی برای بازی های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین از سرمربی ایرانی برای تیم ملی کبدی زنان استفاده کند.
آن چیزی که بیشتر محتمل است، این است که مجدداً یک قطعنامه تذکرآمیز صادر شود که در آن از ایران همکاری بیشتر با آژانس درخواست شود.
نائب رییس فدراسیون فوتبال از احتمال ادامه همکاری وحید هاشمیان با تیم ملی در صورت تمایل كارلوس كی‌روش خبر داد.
احتمالا فدراسیون هندبال ایران دیگر از مونتسرات پوچه‌دیاز اسپانیایی برای هدایت تیم ملی هندبال زنان ایران استفاده نخواهد کرد.
هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، مدعی شد احتمال قطع همکاری با شرکت هواپیمایی قطر وجود دارد.
شرکت آلمانی بیون‌تک با همکاری شرکت دارویی فایزر اکنون در حال طی کردن مراحل دریافت مجوز برای دو واکسن تطبیق داده شده با سویه امیکرون است.
تهدید به قطع همکاری با آژانس بهانه های بیشتری به دست دشمنان ایران می دهد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ