استیون جرارد پس از اخراج از استون ویلا در ماه اکتبر، در حال بررسی پیشنهاد کاری از تیم ملی لهستان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی تنیس با تاکید بر اینکه با صعود به گروه دوم جهانی دیویس کاپ حال این رشته خوب شده است، گفت: برای حفظ این حال و ماندگاری در این گروه باید ۵۰ درصد قوی‌تر و به روزتر شویم.
رئیس سابق سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه غربی‌ها برای تأمین سوخت مورد نیاز ایران، ۲ سال و نیم وقت می‌خواستند، درصورتی که تولید سوخت ۲۰ درصد در کمتر از ۲ سال با همت جوانان غیور سازمان انرژی اتمی محقق شد، گفت: در برجام در ظاهر محدودیتی را پذیرفتیم، اما چیزی از بُعد فنی از دست ندادیم. با قانون مجلس که رهبر انقلاب نیز به آن اشاره داشت، بلافاصله تولید سوخت ۲۰ درصد را آغاز کردیم به طوری که در قانون مجلس گفته بود ۱۲۰ کیلو سوخت ۲۰ درصد در یک سال تولید شود، اما در نزدیک به یک سال، حدود ۴۰۰ کیلو سوخت تولید شد. بیش از ۱۰۰ کیلو سوخت ۶۰ درصد و فلز اورانیوم تولید شد؛ سانتریفیوژهای نسل جدید مثل IR9 به نمایش گذاشته شد که ۵۰ برابر نسل قدیم ظرفیت دارد و در حال گذر از مراحل آزمایشی است.
بارسلونا در فصلی که گذشت بدون اینکه حتی یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند قهرمان لالیگا شد. این اتفاقی بود که در 81 سال گذشته در لیگ اسپانیا رخ نداده بود.
بعد از اینکه شجاع خلیل‌زاده و علی قلی‌زاده اردوی تیم ملی را به علت مصدومیت از دست دادند، حالا حزباوی نیز در اختیار رضا عنایتی قرار گرفته است.
سخنگوی شورای رقابت با بیان اینکه قطعا قیمت خودرو تا ۲ الی ۳ ماه آینده تغییر می کند، گفت: هفته آینده با مدیران مونتاژکاران جلسه داریم تا اعتراضات آنها در مورد قیمت خودروها را بررسی کنیم.
رئیس کل بانک مرکزی در پاسخ به اینکه چرا واحد تولیدی باید ارز خود را به بانک مرکزی بفروشد؟ گفت: از واحد‌های تولیدی بپرسید کدام یک از نیاز‌های تولید را با ارز بازار آزاد تامین می‌کنید که ارز حاصل از فروش را می‌خواهید با نرخ آزاد در بازار به فروش برسانید؟
مهاجم استقلال بعد از اینکه عدم دریافتی‌اش از این باشگاه به پنجمین ماه خود رسید، با ارسال نامه‌ای خواهان مشخص شدن این موضوع شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنانش در دربی حقشان را گرفتند، به احتمال قهرمانی این تیم در لیگ برتر در رقابت با سپاهان پرداخت و از شرایط ورزشگاه آزادی به شدت انتقاد کرد.
مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال، بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل وستهم گفت با اینکه آرسنالی‌ها از این تساوی ناراحت هستند ولی هیچ چیز تمام نشده و سرنوشت این تیم در دستهای خودش است.
قم- رئیس جمهور با اشاره به اینکه در اسناد بالادستی نظام بر ضرورت رشد و نهادینه سازی معنویت و اخلاق در افراد و جامعه تاکید شده است، گفت: سلامت معنوی مهمترین و موثرترین بعد از ابعاد سلامت است.
بعد از اینکه اعلام شد دادستانی بارسلون قصد شکایت از باشگاه بارسا در پرونده بارساگیت را دارد فدراسیون فوتبال این کشور و لالیگا هم به صورت مجزا علیه باشگاه کاتالان شکایت خواهند کرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه دادگستری این استان نقش ویژه‌ای از حیث تربیت نیروهای کارآمد قضائی بر عهده دارد، گفت: دادگستری این استان با در بعد رسیدگی‌ها الگوساز باشد.
رئیس انجمن پاراتیراندازی با تاکید بر اینکه ساره جوانمردی با تصمیم شخصی در بازی های پاراآسیایی غایب خواهد بود در مورد شرایط این قهرمان پارالمپیک بعد از این بازی ها توضیح داد.
حجت الاسلام فلاحتی با بیان اینکه زنان و مردان مومن و خانواده‌های معزز شهدا از کشف حجاب‌های رخ داده نگران هستند، افزود: دخترانی که کشف ححاب کردند و تعدادشان اندک است بدانند که این عمل‌شان جرم است و نظام اسلامی اجازه نخواهد داد که عده‌ای با این عمل باعث ناراحتی خانواده‌های مسلمان و اهل تدین شوند، البته از شورای عالی امنیت ملی و سازمان فضای مجازی کشور هم انتظار داریم تصمیماتی که گرفته‌اند عملی کنند.
رئیس پلیس آگاهی البرز با بیان اینکه اطرافیان این زوج بیان داشته‌اند که قاتل و مقتول به مدت طولانی با یکدیگر اختلاف ‏داشته و دائم در حال مشاجره بودند، گفت: با حضور عوامل اورژانس قاتل برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شد. ‏
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتین، شایعات درباره اینکه لیونل مسی بعد از فینال جام جهانی قطر از تیم ملی کشورش خداحافظی می‌کند را تکذیب کرد.
هم‌باشگاهی سابق مسی در بارسلونا بعد از درخشش او در نیمه نهایی جام جهانی، یک استوری جالب منتشر کرد.
زاوه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا واردات خودرو‌های فرانسوی ممنوع شده است، گفت: به اعتقاد بنده دلیل این موضوع دیدار مکرون رئیس جمهور فرانسه باید برخی از مخالفان ایران بوده است، در واقع این تصمیم یک حرکت نمادین بوده که انجام شده، زیرا قبل از اعلام ممنوعیت، خودرو‌های فرانسوی در لیست واردات وجود داشته اند.
روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک، بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل کانادا گفت با اینکه بلژیک فوتبال خوبی بازی نکرد ولی مهم کسب سه امتیاز در بازی اول بود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه ایران در گروه سختی قرار دارد اما می تواند نمایش قابل قبولی داشته باشد گفت: باید این واقعیت را بپذیریم که از همه نظر حریفان بالاتر از فوتبال ایران قرار دارند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازی‌های سختی در مرحله مقدماتی جام جهانی داریم اما می‌توانیم شگفتی‌ساز شویم، گفت: صعود به مرحله بعد سخت است اما امکانش وجود دارد.
«ضیف الله الشامی» با بیان اینکه آمریکا، رژیم های سعودی و اماراتی را به تشدید تنش ها در یمن سوق می دهد، تأکید کرد ملت و ارتش یمن در اوج آمادگی برای حضور در هر نبردی قرار دارند.
محمود فکری درباره حواشی دیدار استقلال خوزستان - سایپا و درگیری با فرشاد بختیاری‌زاده توضیحاتی را ارائه داد.
معاون وزیر صمت با بیان اینکه خودروسازی ایران ۲۵ ساله است، گفت: در صورت امضای برجام می‌توانیم با کمک شرکای اروپایی به این صنعت کمک کنیم و در غیر این صورت یک سناریو داخلی داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ