در ۲۴ ساعت گذشته شهر تهران شاهد حوادث و جرایمی بوده از کشف تریاک تا دستگیری سارق خودرو که ماموران نیروی انتظامی در آن نقش افرینی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرهنگ باباپور گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی در یک عملیات هماهنگ و ضربتی ضمن دستگیری متهم، در بازرسی از یک خانه اجاره‌ای در شرق تهران ۱۲۰ کیلو تریاک و تعدادی آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف و متهم پس از انتقال به این پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: با تلاش مأموران پایگاه یکم و پنجم این پلیس، ۱۲۰ کیلو تریاک از یک خانه اجاره‌ای در شرق تهران کشف شد.
القاصی مهر در تشریح جزئیات کشف این محموله اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر که قصد انتقال مقادیر زیادی مواد افیونی از استان‌های جنوبی و جنوب شرقی کشور به سمت استان تهران را با استفاده از شگرد جاساز مواد مخدر در بین بار تجاری توسط یک دستگاه خودرو کامیونت را داشت با خبر و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب گفت: با تلاش مأموران این پلیس یک دستگاه کامیون حامل بار آهن توقیف و ۵۰ کیلو تریاک کشف شد.
در ۲۴ ساعت گذشته شهر تهران شاهد حوادث و جرایمی مختلفی بود. کشف تریاک و دستگیری سارق خودرو از حوادثی بود که ماموران نیروی انتظامی در کشف آن نقش افرینی کردند.
زنجان-فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری یک سوداگرمرگ خبر داد و گفت: این قاچاقچی قصد داشت در پوشش خانواده ۴۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک را وارد استان کند.
گرمسار- فرمانده انتظامی گرمسار از کشف شش کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد و گفت: سه نفر در این ارتباط دستگیر شدند.
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر ۱۸۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک دستگاه کامیون بار گندم کشف کردند.
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر از کشف ۳۶ کیلوگرم تریاک در محور مواصلاتی منتهی به شهر تهران خبر داد.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از کشف سه کیلوگرم تریاک که در رختخواب راننده یک دستگاه اتوبوس مسافربری مخفی شده بود، توسط ماموران پاسگاه شهید نوری این شهرستان خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف بیش از ۶۱ کیلوگرم تریاک در بزرگراه آزادگان خبر داد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک نفر قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۱۰۱ کیلو تریاک در محور قم_تهران، خبرداد.
ظهیری با اشاره به عملیات پلیس و دستگیری سه نفر در این خصوص گفت: همچنین در بازرسی از خودروی توقیفی ۲۳۹ بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن ۱۲۰ کیلو و ۸۵۰ گرم که داخل جعبه‌های خرما جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.
کشف تریاک در معده ۲ زن مسافر
کشف تریاک در معده ۲ زن مسافر
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۵۰۷ کیلو تریاک طی درگیری مسلحانه تکاوران انتظامی با قاچاقچیان، دراستان خبر داد.
سمنان - فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۳۲۹ کیلو تریاک در عملیات مشترک ماموران مبارزه با مواد مخدر سمنان با پلیس سیستان و بلوچستان خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه در جریان بازرسی از این کامیون مقادیری موادمخدر از نوع تریاک به وزن ۱۰کیلوگرم که به طرز ماهرانه‌ای در میان بار توت فرنگی جاساز شده بود کشف و ضبط شد، گفت: متهم به مقر انتظامی منتقل شده و پساز تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۱۰۰ کیلو تریاک در جاده‌های تهران و در خودروها خبر داد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی ششتمد خراسان رضوی گفت: مأموران نیروی انتظامی با متوقف کردن یک دستگاه آمبولانس حامل مواد مخدر در راه ارتباطی ششتمد- بردسکن، موفق به کشف ۴۷ کیلوگرم تریاک شدند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه پاکسازی محلات از معتادان در دست اقدام است، گفت: در این راستا حدود شش کیلو تریاک کشف و سه توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مأمور قلابی در ستارخان خبر داد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف کشور حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی مهم‌ترین حوادث را بخوانید.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف کشور حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی مهم‌ترین حوادث را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ