رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۹ متهم سارق و مالخر در سطح شهر تهران و استرداد ۱۰۰ باتری سرقتی به مالکان آنها، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار لوازم محتویات خودروها خبر داد و گفت: متهم به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کرد.
سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق حرفه‌ای که از پارگینگ و انباری ساختمان‌های خصوصی سرقت می‌کرد خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق پست‌های مخابراتی خبرداد و گفت: متهم به ۲۰۰ فقره سرقت معترف شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ متهم سارق و مالخر لوازم داخل خودور در سطح شهر تهران خبر داد.
فرمانده یگان امداد پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه دار لوازم و محتویات خودروها خبر داد و گفت: متهم در همان ابتدا به ۵ فقره سرقت اعتراف کرد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق خودرو در حین گشت زنی‌های انتظامی خبرداد و گفت: متهم که به تازگی از زندان آزاد شده بود هنگام سرقت خودرو زانتیا دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق کارگاهی در یک دامداری متروکه در این شهرستان خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۳ میلیارد ریال اموال به سرقت رفته کشف شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی‌های انتظامی خبرداد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در رابطه با دستگیری مالخر پرونده و همدست دیگر متهم ادامه دارد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی های انتظامی خبرداد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور، از شناسایی و دستگیری متهم به ۴۱ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در این شهرستان خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق خشن کارت‌های عابربانک در تهران خبر داد و گفت: متهم به ۲۰ فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کرد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق سابقه دار کابل و پست های مخابراتی در محدوده قیام دشت خبرداد و گفت: متهم به ۳۰ فقره سرقت کابل و پست‌های مخابراتی معترف شد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای لوازم خودرو با گشت زنی‌های انتظامی پلیس خبر داد و گفت: متهم به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
جانشین پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق حرفه ای و سابقه دار لوازم و محتویات خودروها در محدوده لواسانات خبر داد و گفت: متهم به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
دامغان- فرمانده انتظامی دامغان از دستگیری یکی از اعضای سارق به عنف در این شهرستان خبر داد و گفت: تلاش برای دستگیری دو متهم دیگر این پرونده ادامه دارد.
جانشین پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق سرقت مسلحانه از یکی از شعبات بانکی در منطقه شمال تهران خبر داد و گفت: متهم ۲۴ ساعت پس از ارتکاب سرقت مسلحانه و در نقطه صفر مرزی کشور دستگیر شد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای محتویات خودرو خبر داد و گفت: متهم به ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.
جانشین پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل در شرق تهران خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم سرقت از منزل اعتراف کرده است.
متهم دوم راکب خودرو سرقتی دستگیر و در بازرسی بدنی از وی و سارقی که اقدام به خودکشی کرده بود، یک قبضه سلاح جنگی و تعداد قابل توجهی اسکناس تقلبی کشف شد.
مأموران پایگاه سوم و نهم پلیس آگاهی پایتخت بدنبال گزارش سرقت‌های سریالی موتورسیکلت‌ها، تحقیقات را آغاز کردند و با اقدامات پلیسی و در چندین عملیات موفق به دستگیری ۲۳ متهم شدند که سارق و مالخر بودند.
سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل با هوشیاری پلیس خبر داد و گفت: از متهم یک قبضه سلاح گرم و ۱۰ تیر جنگی کشف شد.
رئیس پلیس پایتخت از افزایش استفاده سارقان از سلاح‌ها به ویژه سلاح گرم خبر داد و گفت: در این مرحله از طرح رد ۱۴ متهم فراری دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق زورگیری که در ترافیک بزرگراه نیایش از یک خانم اقدام به زورگیری کرده بود، خبر داد. سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان اداره هجدهم در گام نخست، با رصد‌های گسترده اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه متهم در جنوب تهران شدند. رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه گفت: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی قضایی در روز بیست و هفتم مردادماه سال جاری سارق جوان را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ