اواخر سال ۹۹، با به صدا درآمدن آژیر خطر بانکی در شهر اراک، مأموران پلیس بلافاصله راهی محل شده و سارقی را که قصد سرقت از بانک داشت دستگیر کردند. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این سارق ناکام کسی نیست جز فریدون که با سپردن وثیقه از زندان بیرون آمده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرد سرایدار وقتی ثروت افسانه‌ای صاحب‌خانه را دید از کارش استعفا داد و با تشکیل باند سرقت خانوادگی اقدام به سرقت خانه‌ها در منطقه جردن کرد.
مدتی قبل رسیدگی به شکایت‌های سریالی زنان تهرانی که در محدوده جنوب شرقی تهران طعمه یک سارق قرار گرفته بودند در دستور کار مأموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت که همگی با یک شیوه و شگرد قربانی نقشه یک تبهکار شده بودند. سرانجام در حالی که شمار قربانیان به ۹ نفر رسید، سارق جوان شناسایی و دستگیر شد.
نشریه آمریکایی واشنگتن اگزمینر سرقت دو خودروی برایان هوک، مسئول سابق امور ایران در دوره ترامپ از درب خانه‌اش و استفاده از آن در جریان یک قتل را افتضاح امنیتی بزرگ برای آمریکا دانست.
در میانه دعوای مدیریتی ساعی، رئیس فعلی فدراسیون با پولادگر رئیس سابق، تکواندوی ایران با رسوایی دوپینگ سریالی مواجه شد! اگر سومین نمونه مواد نیروزا نیز کشف شود، این رشته تعلیق می‌شود؛ آن هم در آستانه دو رویداد بزرگ. آیا این حوادث یک دسیسه است؟
در میانه دعوای مدیریتی ساعی رئیس فعلی فدراسیون با پولادگر رئیس سابق، تکواندوی ایران با رسوایی دوپینگ سریالی مواجه شده! اگر سومین نمونه مواد نیروزا نیز کشف شود، این رشته تعلیق می‌شود آنهم در آستانه دو رویداد بزرگ. آیا این حوادث یک دسیسه است؟
در میانه دعوای مدیریتی ساعی رئیس فعلی فدراسیون با پولادگر رئیس سابق، تکواندوی ایران با رسوایی دوپینگ سریالی مواجه شده! اگر سومین نمونه مواد نیروزا نیز کشف شود، این رشته تعلیق می‌شود آنهم در آستانه دو رویداد بزرگ. آیا این حوادث یک دسیسه است؟
در آلمان سریالی تلویزیونی درباره تاریخچه باشگاه بایرن مونیخ و ستاره‌های سابق این تیم ساخته شده که به زودی پخش خواهد شد.
حمید، شهره را به پلیس لو داد؛ به‌اصطلاح خودشان فروخت. این متهم در بازجویی‌ها برای انتقام‌جویی از زن ۳۸ ساله، نامش را به پلیس داد. از چندی پیش پلیس غرب پایتخت، با شکایت‌های قطاروار سرقت‌های سریالی، مواجه شد. تحقیقات پلیسی کلید خورد. در بررسی‌های صورت گرفته و با بازبینی دوربین‌های مداربسته، تصویر سارق شناسایی شد. زمانی که تصویر متهم جوان با تصاویر آلبوم متهمان اداره آگاهی تطبیق داده شد، هویت او شناسایی شد.
دو بازیکن سابق تیم ملی انگلیس در حمایت از همکارشان، گری لینه‌کر، کناره‌گیری‌شان را از برنامه مسابقه روز بی‌بی‌سی اعلام کردند.
مأموران پایگاه سوم و نهم پلیس آگاهی پایتخت بدنبال گزارش سرقت‌های سریالی موتورسیکلت‌ها، تحقیقات را آغاز کردند و با اقدامات پلیسی و در چندین عملیات موفق به دستگیری ۲۳ متهم شدند که سارق و مالخر بودند.
محمدعلی نوبخت، در جمع خبرنگاران با رد خبر مسمومیت سریالی در مدرسه شبانه‌روزی ساری اظهار کرد: برخی از رسانه‌ها، خبر انتشار گاز مونواکسیدکربن تاریخ۱۳ آذر سال جاری در منطقه چهاردانگه را به موضوع مسمومیت سریالی شهر‌های قم و بروجرد نسبت داده‌اند.
آخرین آمار کرونا در ایران/ قتل پسر کارگر به خاطر حسادت/ گازگرفتگی ۴۰ نفر در یک مدرسه روستایی/ جزئیات دستگیری عامل قتل‌های سریالی شیراز/ راننده عصبانی، قربانی درگیری خیابانی/ کریستال کشی زیر رگبار گلوله!/ سارق بدشانس با همسرش به دزدی می‌رفت/ مردی همسرش را از مقابل دفتر طلاق ربود!/ نسخه مرگبار مرد رمال برای زندگی زن جوان
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ فرار به سوی خوشبختی!/ دستگیری عاملان قدرتنمایی در فضای مجازی/ آدم ربایان ۲ خواهر شیرازی را از خانه پدری ربودند/ متهمان قتل مرد نیکوکار در یک قدمی محاکمه/ پرستار قلابی به دام پیرزن باهوش افتاد!/ مجازات مرگ برای قتل شوهر/ شیاطین کله سفید پشت میله‌های زندان!/ سارق سریالی تلفن مالباختگان را هک می‌کرد
سارق سریالی تلفن مالباختگان را هک می کرد
چندی قبل زن جوانی به پلیس مراجعه کرد و از سرقت گوشی تلفن همراهش شکایت کرد و گفت: در حال عبور از خیابان بودم که ناگهان مردی به طرفم آمد. او کلاه ورزشی به سر و ماسکی به صورت داشت. کنارم ایستاد و خیلی خونسرد در حالی که چاقویی روی پهلویم قرار داد از من خواست تلفن همراهم را در اختیارش قرار دهم. من که از ترس نمی‌توانستم حتی فریاد بزنم، گوشی را به او دادم و بلافاصله به سمت شمشاد‌ها رفت و بعد هم ناپدید شد.
با توجه به شیوه و شگرد زن جوان، مشخص شد که شقایق، همان سارق سریالی زنان و مردان کهنسال است. با این احتمال، شکات با شقایق مواجهه حضوری شدند و زمانی که از سوی آن‌ها شناسایی شد، زن سارق به سرقت‌های سریالی‌اش اعتراف کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قتل مؤذن مسجد با پایه میکروفن/ ۳برادر در دادگاه، منکر رفیق‌کشی شدند/ درخواست اعدام برای ۲مسافربر شیطانی/ قتل پسر دانش آموز به دست شاگرد مکانیکی پیکرتراشی وحشتناک!/ قاتل: نمی‌دانم چرا دوستم را کشتم/ جدال گلوله و کامپیوتر‌های سرقتی!/ پیرزن قلابی سارق سریالی طلافروشی‌ها
پیرزن قلابی سارق سریالی طلافروشی ها
اواخر تابستان امسال مرد طلافروشی با پلیس تماس گرفت و از سرقت گردنبند طلایش توسط یک پیرزن خبر داد و گفت: ساعتی قبل زنی سالخورده با مو‌های جوگندمی و عینک به مغازه آمد و از من خواست سینی طلاهایم را به او نشان دهم تا برای نوه‌اش هدیه‌ای بخرد، اما پس از دقایقی بدون خرید از مغازه خارج شد و زمانی که خواستم طلا‌ها را داخل ویترین بگذارم، متوجه شدم یکی از گردنبند‌ها به سرقت رفته است.
سارقان، زنانی بودند که در میان جمعیت خود را به افراد مختلف نزدیک کرده و دست به سرقت‌های سریالی می‌زدند. بیشتر سرقت‌ها نیز در شمال و شمال‌غرب پایتخت رخ داده بود. در تمام سرقت‌ها نیز زنان سارق، چهره خود را پوشانده بودند و ماسک می‌زدند؛ بنابراین چهره‌شان قابل شناسایی نبود. سرقت‌های این باند تمامی نداشت و هر روز به تعداد شاکی‌ها افزوده می‌شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ گذشت اولیای دم از قصاص زنی که شوهرش را کشت/ خرید نوزاد در البرز فروش در تهران/ برق جان ماهی گیر رشتی را گرفت/ انکار قتل شوهر پس از یکسال/ حمله هولناک ۲ سارق به یک زن/ سرقت های سریالی سارق عنکبوتی/ جنایت سابقه داران در کوچه سماورسازان!/ نوه از مجازات قصاص رهایی یافت
سرقت های سریالی سارق عنکبوتی
متهم ادعا می‌کند که هر دو بار عاشق شده و به دستور یک زن سرقت‌هایش را انجام داده است. او هربار پس از دزدی، کفش و عطر مارک‌دار می‌خرید و با پول‌های دزدی تفریح می‌کرد. مدعی است بخشی از اموالی را که روی میز پلیس آگاهی چیده شده، با پول دزدی خریده است. ا
این مرد درباره جزئیات ماجرا گفت: «دو زن به مغازه طلافروشی من آمدند. آن‌ها گفتند که قصد خرید یک هدیه تولد را دارند. برای همین طلا‌های مختلف را نشان‌شان دادم. آن‌ها مرتب طلا‌های مختلف را می‌دیدند و با هم مشورت می‌کردند. مدتی در مغازه من ماندند. تااینکه درنهایت گفتند، به چند مغازه دیگر هم سر بزنند و دوباره برمی‌گردند. آن‌ها رفتند و من تازه متوجه شدم که یک زنجیر طلای ۵۰ میلیون تومانی را سرقت کرده‌اند. آن‌ها جوری این سرقت را انجام دادند که من اصلا متوجه نشدم. در صورتی که من همیشه حواسم هست.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ