خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، امیدوار است تیمش بتواند در سوپرکاپ یوفا منچسترسیتی را شکست دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نامزد دمکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا می‌گوید که رئیس جمهور کنونی این کشور در حال آماده‌سازی ارتش آمریکا برای جنگ با روسیه در خاک اوکراین است.
ولودیمیر رلنسکی رئیس جمهور اوکراین با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور روسیه در مورد اینکه تمام تلاش‌های اوکراین در ارتباط با ضدحمله وعده داده شده کی‌یف شکست خورده است، بدون اشاره به اینکه این ضدحمله در چه مرحله‌ای است، خطاب به ولادیمیر پوتین گفت: آماده آغاز ضدحمله هستیم و نظر تمام فرماندهان ما در مورد این ضدحمله مثبت است.
امیرحسین زارع بار دیگر نشان داد که در دسته سنگین وزن بی رقیب بوده و حالا برای شکست رقبای بزرگ جهانی اش آماده می شود.
فجر سپاسی شیراز با نتیجه سه بر یک پارس جنوبی را شکست داد تا همچنان امیدوار به صعود باشد.
استقلال با از دست دادن دو امتیاز حساس در بازی با صنعت نفت همانند شکست در دربی کنار آمده است و به تمرینات خود برای بازی های باقی مانده ادامه می دهد.
ناپل، شهری با افراطی‌ترین باورها، بالاخره بر سحر و جادو غلبه کرده و خود را مهیای جشن قهرمانی اسکودتو پس از 33 سال می کند.
سیمون کیائر، مدافع دانمارکی میلان، در آستانه دیدار با ناپولی می‌گوید روسونری آماده است مثل دو دیدار اخیر ناپولی را شکست داده و به مرحله بعد صعود کند.
میلان در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل اسماعیل بن ناصر ناپولی را شکست داد.
سردار آزمون بالاخره به حواشی به وجود آمده پیرامون او و تیم ملی در روزهای اخیر واکنش نشان داد و به شکل مفصل در این باره با ورزش سه صحبت کرد.
آخرین تمرین تیم جوانان ایران قبل از بازی با استرالیا انجام شد.
رژیم ترکیه برای سر من جایزه تعیین کرد. ما برای کار‌های بعدی آماده نیستیم. این که رژیم اردوغان از تهدید جان اعضای اپوزیسیون در کشور‌های مستقل احساس راحتی می‌کند نشانه‌ای مطمئن برای شکست غرب است. ما باید روشن سازیم که اگر او این راه را ادامه دهد از صحنه جهانی دور خواهد شد. اگر این کار را نکنیم او چه چیزی را از دست خواهد داد؟
نشست عقبه در شرایطی برگزار شد که اسرائیل از تشدید عملیات های مقاومتی در اراضی اشغالی به ستوه آمده بود، اما اتفاقاتی که همزمان با این نشست رخ داد شکست راهبرد صهیونیست‌ها را بیشتر نمایان کرد.
سرمربی مس کرمان در روزی که تیمش شایسته کسب نتیجه بود، با پنالتی برابر پیکان تن به شکست داد تا اکنون خود را آماده جدال با استقلال کند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: احساس‌برانگیزی مداحی در معرکه‌های حساس به داد کشور رسید. در دفاع مقدس، مداح‌ها و شاعرها توانستند فضا را آماده حماسه بزرگ کنند.
«کریم یونس» آزاده فلسطینی با تأکید بر اینکه تا ابد در خانه و سرزمین خود در فلسطین باقی خواهد ماند، گفت که اسرای فلسطینی برای شکست دادن تهدیدات فاشیستی بن گویر مصمم هستند.
بعد از شکست 3-1 پاری سن ژرمن مقابل لانس، سرمربی پی‌اس‌جی، به کیلیان امباپه اجازه داد با ترک اردوی این تیم مدتی استراحت کند تا با پشت سر گذاشتن خستگی جام جهانی بازگردد.
اتفاق بزرگ کشتی تیمی ایران و آمریکا، شکستن طلسم جردن باروز مقابل کشتی‌گیران ایرانی آن‌ هم در خاک این کشور بود! با این حال عملکرد ضعیف علیرضا کریمی و امیرمحمد یزدانی و باخت سنگین قاسم‌پور به اسنایدر جام را تقدیم میزبان کرد.
فرانکو باره سی اسطوره فوتبال ایتالیا پس از حذف ایران از جام جهانی، درباره عملکرد شاگردان کارلوس کی‌روش صحبت کرد.
آرژانتین و مکزیک دیدار حساس فردا را برگزار خواهند کرد.
تیم ملی اسپانیا در آخرین بازی خود پیش از شروع جام جهانی در دیداری دوستانه موفق شد اردن را 3-1 شکست دهد.
تیم ملی فوتبال ایران در دیدار تدارکاتی مقابل تونس شکست خورد تا با انجام آخرین بازی دوستانه آماده دیدار با انگلیس و شرکت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بشود.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل از دلایل شکست تیمش مقابل ایران در فینال جام بین قاره‌ای صحبت کرد.
دیوید تیلور با سه خاک حسن یزدانی را با نتیجه 7-1 شکست داد و به قهرمانی رقابتهای کشتی آزاد جهان رسید .
زیباکلام گفت: روحانی سعی کرد در یک سال گذشته مورد غضب طیف تندرو و اصول‌گرایان قرار نگیرد، اما به دلیل اینکه دولت رئیسی نتوانست به وعده‌هایی که در مورد بهبود معیشت مردم داده بود عمل کند، به طوریکه تورم نه تنها کنترل نشد، بلکه شاهد بودیم با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی قیمت‌ها در بازار کالا‌های اساسی و مایحتاج ضروری مردم با افزایش چندین برابری روبرو شد، در حوزه سیاسی خارجی نیز برجام هنوز بعد از یک سال در برزخ قرار دارد و هر روزی که می‌گذرد امید به احیای آن کم‌رنگ‌تر می‌شود، بنابراین در چنین شرایطی روحانی با انتقاداتی که از دولت رئیسی مطرح کرده، به نوعی در مقابل پاسخگویی بر آمده و اتهاماتی که یک سال گذشته به او و دولتش زده شده را جواب داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ