کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل از دلایل شکست تیمش مقابل ایران در فینال جام بین قاره‌ای صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سپاهان در جریان بازی مقابل تراکتور برتری کاملی نسبت به حریف قدرتمند خود داشت و توانست افتتاحیه لیگ برتر را رؤیایی شروع کند؛ شروعی که البته برای رقبای سپاهان در مسیر کسب قهرمانی این فصل ترسناک بود. زدن سه گل در ابتدای لیگ آنهم به تیمی که با خمز برای فتح جام آمده ، پیامی واضح برای پرسپولیس، استقلال و سایر مدعیان قهرمانی فرستاد
یکی از این رویدادهای بزرگ کیهانی، ابرنواختر است. انفجاری ستاره‌ای که نه تنها قدرتمند است، بلکه بسیار درخشان و کاملاً تماشایی است.
محمد نصرتی می‌گوید تراکتور با روند فعلی مدعی قهرمانی لیگ برتر در فصل جدید خواهد بود.
کارشناسان پدافند هوایی می‌گویند که جنگنده‌های اف‌-۱۶ ساخت ایالات متحده به اوکراین برتری بیشتری نسبت به نیروی هوایی روسیه می‌دهد، اما این در شرایطی حاصل می‌شود که با موشک‌های قدرتمند و اطلاعات هدف‌گیری ترکیب شوند، که آنها را نیز غرب باید فراهم کند.
میکل آرتتا در آستانه بازی آرسنال با برایتون گفت، سبک بازی حریف پیچیده است و دی‌زربی از آنها یک تیم قدرتمند ساخته است.
استافوردشایر تریر آمریکایی به دلیل داشتن سر بزرگ، گوش‌های تیز، دهان قدرتمند و گردن ضخیم ظاهری قدرتمند دارند. آن‌ها عموما نزدیک به ۳۲ کیلوگرم عضله خالص دارند و قدشان به سختی به نیم متر می‌رسد.
صف‌آرایی جدید، جلیلی‌ها را برای انتخاباتی پرشور آماده می‌کند تا قبل از هر صف‌بندی سیاسی، سربازان جبهه جلیلی‌ها در جای خود قرار گیرند. جلیلی که به‌خوبی دریافته شناخت و هدایت افکارعمومی، رمز موفقیت پیروزی در انتخابات است، با چشم‌انداز انتخابات مجلس ۱۴۰۲، افراد موسوم به «دولت در سایه» خود را در صداوسیما سازماندهی کرده است. چه آن‌که ابزاری قدرتمند هم‌چون صداوسیما در اختیار جناح سیاسی خاص هم‌چون برادران جلیلی، به ابزاری مهم برای آن‌ها تبدیل خواهد شد تا برای اولین بار از پله‌های ساختمان پارک وی به بهارستان بروند.
سرمربی اسپانیایی تراکتور در مورد بازی با پرسپولیس اظهار نظر کرد.
مربی پیشین دروازه بان‌های پرسپولیس گفت: عملکرد دروازه بان‌های لیگ برتر نشان می دهد که آنها برای کسب عنوان قهرمانی جایگاه تعیین کننده‌ای پیدا کرده‌اند.
همان‌طور که بایدن توضیح داد، اوکراین بخشی از «نبرد بین دموکراسی و خودکامگی، بین آزادی و سرکوب» بود، به‌طور ضمنی، عدم‌کمک به اوکراین، ایالات‌متحده را در این رقابت عقب می‌راند. دوم، بزرگ‌نمایی روسیه به خودی خود چالشی برای اصول کلیدی است -که عمدتا نامشخص هستند، اما ظاهرا تصوراتی مبنی بر اینکه دولت‌های قدرتمند نباید از زور برای تحمیل اراده خود به بازیگران ضعیف‌تر استفاده کنند و نقض حاکمیت دولت نباید تحمل شود- که ظاهرا نظم لیبرال بر آن استوار است.
گری نویل بعد از شکست یک بر صفر سیتی مقابل تاتنهام تاکید کرد که شاگردان پپ دیگر به اندازه گذشته قدرتمند نیستند.
مهدی تارتار ابراز امیدواری کرد که تیمش دست پر از ورزشگاه آزادی خارج شود.
در روزگاری نه چندان دور تیم ملی فوتبال ایران حامیان قدرتمندی داشت که این روزها اثری از آنها دیده نمی‌شود.
مدیران چلسی انتظار دارند گراهام پاتر، سرمربی‌شان، در طول زمان بتواند مثل میکل آرتتا در ساختن تیمی قدرتمند موفق بشود و در نتیجه فعلا او را برای نتیجه‌گیری تحت فشار نخواهند گذاشت.
پایگاه اینترنتی اینسایدر مانکی در یک بررسی، ۲۵ ارتش قدرتمند جهان را در سال ۲۰۲۲ شناسایی و رده‌بندی کرده است که در این رده‌بندی علاوه بر این‌که کلیت هزینه‌های نظامی آنها در نظر گرفته شده، با توجه به اتکای شدید جنگ های مدرن به نیروهای هوایی و دریایی، در معیارهای مشخص شده ۵۰ درصد هزینه نظامی، ۳۰ درصد تعداد کل جنگنده‌های نیروهای هوایی و ۲۰ درصد تعداد زیردریایی‌ها مورد توجه بوده‌اند. همچنین در این رتبه‌بندی، ایران در یازدهمین رتبه و قطر در آخرِ فهرست، یعنی جایگاه بیست و پنجم قرار گرفته‌اند.
فاطمی امین، وزیر صمت گفت: به دنبال صادرات محصولاتی هستیم که مارا قدرتمند کند، محصولاتی که کشورهای دیگر قدرت صادرات آنها را نداشته باشد.
فاطمی امین، وزیر صمت گفت: به دنبال صادرات محصولاتی هستیم که به مارا قدرتمند کند، محصولاتی که کشورهای دیگر قدرت صادرات آنها را نداشته باشد.
آنتونی رودیگر، مدافع بلندقامت و آلمانی، مدعی شد آنها تیم قدرتمندی برای جام جهانی در اختیار دارند.
کارشناس بسکتبال با تاکید بر اهمیت دیدارهای پنجره پنجم انتخابی جام‌جهانی گفت: حریفان قدرتمندی در این پنجره داریم اما کسب نتیجه از رقابت با آنها قابل دسترسی است.
فرهاد مجیدی سرمربی اتحاد کلباء گفت که نتیجه خوبی کسب کردیم ولی باید روی نقاط ضعفمان کار کنیم.
محسن هاشمی نوشت: در طول ۱۵۰ سال گذشته حکومت‌های مستقر در ایران، به اداره کشور از طریق احزاب قدرتمند اعتقاد نداشته به صورتی می‌توان گفت احزاب را باور نداشته و ندارند. هر چند از آن‌ها استفاده ابزاری نموده و می‌نمایند.
بازار سرمایه همچون کودک یتیمی شده که سرپرست و دلسوزی ندارد و هر گروهی که از راه می‌رسد به فکر بهره بردن از آن است و این مساله تا جایی پیش رفته که امروز به مرز بحران رسیده است.
نبرد اطلاعاتی، جاری‌ترین، مستمرترین، واقعی‌ترین و نزدیک‌ترین جنگی است که ما سال‌هاست در آن قرار داریم و یقینا سالیان متمادی دیگری تا اثبات کامل نظام های استکباری و غروب خورشید آنها در مغرب زمین قطعا استمرار خواهد داشت و حفاظت اطلاعات، یکی از مؤثرترین ارکان و ساختارهای قدرتمند ما برای درهم شکستن اراده، آرزو و آبروی دشمن در عرصه جنگ اطلاعاتی است.
این گروه از گذشته برای کنترل سالن‌های سینما، مدیر پخش شماری از سالن‌ها را وابسته خود کرده‌اند و آنها به جای آنکه تحت اختیار مالک سالن سینما باشند، عملاً اوامر این گروه را اجرا می‌کنند. متاسفانه این گروه قدرتمند در مجموعه‌های متعددی یا رسماً نماینده دارند و یا قدرت تاثیرگذاری بر این مجموعه‌های مرتبط با سینما را دارند و بدین ترتیب بر روندهای کنونی تاثیر عمیقی می‌گذارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ