ناپل، شهری با افراطی‌ترین باورها، بالاخره بر سحر و جادو غلبه کرده و خود را مهیای جشن قهرمانی اسکودتو پس از 33 سال می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دربی شهر ریاض بین النصر و الهلال تبدیل به یکی از جذاب‌ترین مسابقات فوتبال باشگاهی برای علاقمندان جهانی شده است.
توزیع داخلی در بسته بندی‌ها با وزن‌های مختلف صورت می‌گیرد قاچاقچیان بسته‌های بزرگ را به فروشندگان خرد توزیع می‌کنند و این فروشندگان در وزن‌های مختلف ۵ صدم، یک گرم، ۲ گرم و ۵ گرمی بسته بندی می‌کنند که این‌ها بسته‌های کوچک آماده توزیع و مصرف هستند؛ و در آخر سرنوشت این توزیع کنندگان خرد در سطح شهر و بوستان‌ها زندان است.
ضوابط کلاس بندی مهر ۱۴۰۲ مدارس روستایی، عشایری و مدارس شهر‌های کوچک و روستا شهر‌هایی که طی سال‌های اخیر از روستا به شهر تبدیل شده‌اند آمده است که ظرفیت تعداد دانش آموزان در مدرسه دارای یک مدیرآموزگار و یک کلاس با دو پایه می‌تواند تا ۲۵ نفر باشد.
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: شهریور اعتبار قانونی برنامه ششم توسعه به اتمام می‌رسد و ما باید این قانون را یک بار دیگر تمدید کنیم، چون تا آن زمان برنامه هفتم آماده نیست.
در برنامه‌ای که شب گذشته ـ یکشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۱ ـ با عنوان «دختران انقلاب» از شبکه سه پخش شد، گروهی از بانوان محجبه در موکبی که در ایستگاه متروی تئاتر شهر تهران برپا کرده اند، با دعوت دختران کم‌حجاب به غرفه خود آن‌ها را به داشتن حجاب دعوت کرده و با دستان خود روسری متبرک به حرم امام حسین را روی سر آن‌ها قرار می‌دهند. یکی از بانوان فعال در این غرفه خطاب به دختران مدعو به غرفه پارچه نوشته‌ای که دعای امام زمان (عج) و همچنین عبارت "این خانه در انتظار مهدی زهراست" روی آن نوشته شده را به دختران هدیه داده و می‌گوید که آن را بر سر اتاق خود نصب کنند. او می‌گوید: ما یک موکب برای امام زمان زده ایم گفتیم خانم‌ها فکر کنید آقا ظهور کرده شماها را صدا کرده، اگر امام زمان بیاد بگه اومدم شما آماده اید برید تو رکاب امام زمان؟ نکته عجیب در این گزارش صدا و سیما انتشار چهره دختران کم‌حجاب است.
شرکت سازنده ربات های تحویل غذا به رهبری یک ایرانی که با اوبر ایتز همکاری می کند قرار است فعالیت های خود را در چند شهر آمریکای شمالی گسترش دهد و ۲ هزار ربات را به کار گیرد.
قائم مقام مدیرعامل بانک شهر با تبریک دهه کرامت و فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت هشتمین امام شیعیان حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، گفت: شعب و شهرنت های این بانک برای خدمات رسانی به زائران شهرهای مقدس قم و مشهد در آماده باش کامل هستند.
شهر دورتموند در آستانه قهرمانی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند آماده برگزاری جشن های خیابانی شده است.
شهر سیده زینب(س) در جنوب دمشق، پایتخت سوریه، خود را برای پذیرایی از ابراهیم رئیسی رئیس جمهور که امروز چهارشنبه در رأس هیئتی سیاسی و اقتصادی وارد سوریه شده آماده می کند.
اسماعیل‌نیا گفت: مظاهر کشف حجاب صحنه رنج‌آور این روزهای شهر ما شده است برخی مسافران نوروزی با کشف حجاب و روزه‌خواری علنی حریم‌الهی را می‌شکنند دل مومنین به درد آمده است.
معاون شعب بانک شهر با اشاره به آمادگی کامل شعب، پیشخوان های شهرنت و خودپردازهای این بانک برای خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان، گفت: باتوجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال و در راستای تکریم مشتریان شبکه بانکی، ارائه خدمات مستمر و شبانه روزی به بهترین نحو ممکن در دستور کار قرار دارد.
ایالات متحده به اوکراین توصیه کرده است که با تخلیه شهر باخموت برای ضدحمله به نیروهای روسیه آماده باشد.
محمدامین توکلی‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران گفت: شهرداری وظیفه نگهداری پنج هزار معتاد متجاهر را داشت که آن را انجام می‌دهیم. شهرداری به وظایف و مافوق وظایفش در این زمینه عمل می‌کند؛ افرادی را که هیچ دستگاهی زیر بارش نمی‌رفت و وظیفه ما هم نبود، پذیرش کردیم. یاور شهر ۹ آماده پذیرش است و پیمانکار، پزشک، مددیار و پرسنلش مستقر شدند که فاز یک آن است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از گرامیداشت ویژه سومین سالگرد شهادت «سردار دل‌ها» با اکران های ویژه فرهنگی، رونمایی از المان و تندیس و دیوار نگاره های موضوعی خبر داد.
هادی خانیکی: دیرفهمی باعث شد تغییرات زیرپوستی شهر به خوبی درک نشود و برخی گمان کنند فقط یک شکاف نسلی اتفاق افتاده است و نسل «ایکس» و «زد» به میدان آمده و این دو نسل نمی‌توانند با هم صحبت کنند؛ در صورتی که‌این اتفاق بسیار فراتر از یک تغییر نسلی بود. نقش‌آفرینی مهم زنان در این میان و تغییر سبک زندگی رخ داده است که در این سبک جدید، خودِ زندگی مهم شده و تعریفی متفاوت با گذشته پیدا کرده است.
هادی خانیکی: دیرفهمی باعث شد تغییرات زیرپوستی شهر به خوبی درک نشود و برخی گمان کنند فقط یک شکاف نسلی اتفاق افتاده است و نسل «ایکس» و «زد» به میدان آمده و این دو نسل نمی‌توانند با هم صحبت کنند؛ در صورتی که‌این اتفاق بسیار فراتر از یک تغییر نسلی بود. نقش‌آفرینی مهم زنان در این میان و تغییر سبک زندگی رخ داده است که در این سبک جدید، خودِ زندگی مهم شده و تعریفی متفاوت با گذشته پیدا کرده است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از آماده سازی پایتخت برای استقبال از شب یلدا خبر داد.
۲ آش در تهران خیلی مشهور بوده که در بازار پخته و عرضه می‌شد که به گمان من این آش‌ها باید تهرانی باشند. در جایی نشنیدم و در کتابی هم نخواندم که این آش در شهر دیگری پخته شود. تهرانی‌ها یک آش نذری داشتند به نام آش «ابودردا» و آش «کشک کله بره» که با استفاده از کله بره تازه به دنیا آمده (لش بره یا تودلی) تهیه می‌شد. چیزی در مایه‌های کله‌پاچه که داخل آش آن را می‌پختند و من جایی دیگری ندیده‌ام که چنین آشی بپزند و به نظرم تهرانی است.
اوایل آذر بود که خبر رسید نصرآزادانی نیز بازداشت شده است؛ گو اینکه بعد‌ها مشخص شد او تقریبا یک هفته زودتر از وریا غفوری و در جریان اعتراضات شهر اصفهان بازداشت شده است. کمی بعد عنوان شد پای امیر نصرآزادانی در پرونده کشته‌شدن سه نفر از نیرو‌های امنیتی به میان آمده و برخلاف سایر چهره‌های فوتبالی قرار نیست به این زودی‌ها آزاد شود.
محسن رضایی، فرمانده سابق سپاه پاسداران و معاون اقتصادی رئیس جمهور ، در واکنش به ناآرامی های شهر ایذه گفت: معترضان حق دارند حرفشان را در این کشور بزنند و این حق مردم است. اصلاً انقلاب آمده است تا صدای مردم به گوش دولتمردان برسد. همان طور که مردم در انتخابات مشارکت دارند در طرف دیگر هم اگر حرفی دارند انقلاب به آنها گفته است به صورت مسالمت آمیز و قانونی حرف خود را به گوش دولتمردان برسانید اما دشمن پشت سر معترضان قرار گرفته است و در حادثه تروریستی ایذه از دو سمت به سوی یک میدان تیراندازی می کنند. منبع: دانشجو
گوترش خطاب به نمایندگانی که در شهر شرم الشیخ مصر گرد هم آمده بودند، اظهار کرد: بشر یک انتخاب دارد: همکاری یا هلاک شدن.
بنابر اشراف اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، اعضای تیمی که در اغتشاشات اخیر مبادرت به انجام اقدامات ضدامنیتی از قبیل آماده سازی و تهیه مواد نارنجک جنگی و بمب های دست ساز و آتش زا برای استفاده در فعالیت های خرابکارانه می نمودند، طی یک عملیات ضربتی در شهر ایلام دستگیر شدند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر با اعلام آماده سازی سند الزامات تدوین برنامه چهارم مدیریت شهری تهران گفت: این سند به زودی در دستور کار جلسات صحن شورا برای بررسی و تصویب قرار می‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ