سیمون کیائر، مدافع دانمارکی میلان، در آستانه دیدار با ناپولی می‌گوید روسونری آماده است مثل دو دیدار اخیر ناپولی را شکست داده و به مرحله بعد صعود کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیمون کیائر، مدافع میلان، به شدت از عملکردش در دیدار برابر اینتر و تعویضش در این بازی عصبانی بود.
سیمون کیائر، مدافع دانمارکی میلان، در آستانه دیدار تیمش با اینتر در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ می‌گوید بازی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان از بزرگترین رویاها برای یک فوتبالیست است.
منطقه حفاظت‌شده سبزکوه با مساحت بیش از ۵۱ هزار هکتار، زیستگاهی ارزشمند با تنوع زیستی غنی و منحصر به فرد در چهارمحال و بختیاری است که در ۱۵۰ کیلومتری مرکز استان و ۳۰ کیلومتری شهر لردگان و در شهرستانهای کیار، بروجن و لردگان قرار گرفته است.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه بارش برف در گردنه های استان گزارش شده است، گفت: محور شهمیرزاد-کیاسر و محدوده گور سفید در مسیر فیروزکوه به سمنان مسدود شد.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه تمام جاده‌های استان علی‌رغم بارش برف روز و شب گذشته هم اکنون باز است، گفت: تنها محورهای شاهرود - آزادشهر و شهمیرزاد - کیاسر لغزنده هستند.
سمنان- مدیرعامل هلال احمر استان سمنان بیان اینکه ۳۳ نفر گرفتار در برف محور فولاد محله به کیاسر، امداد رسانی شدند، گفت: این افراد در ۱۱ خودرو گرفتار شده بودند.
سیمون کیائر تاکید دارد که دانمارک با وجود شکست و حذف از جام جهانی در مرحله گروهی، همچنان یک تیم برتر است.
سیمون کیائر که بعد از ماه‌ها مصدومیت در بازی امشب میلان مقابل ساسولو به میدان برگشت می‌گوید از تاکتیک ساسولو برای به تساوی کشاندن بازی شگفت‌زده شده است.
سیمون کیائر، مدافع میلان، پس از مدت‌ها دوری از میادین در آستانه بازگشت به ترکیب این تیم قرار دارد.
عرضه اولیه ددانا امروز ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ به عنوان سومین نماد عرضه اولیه شده فرابورسی و چهارمین نماد عرضه اولیه شده از ابتدای سال، انجام شد. در این عرضه اولیه چند کد مشارکت داشتند و به هر کد چند سهم رسید؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ