نشست عقبه در شرایطی برگزار شد که اسرائیل از تشدید عملیات های مقاومتی در اراضی اشغالی به ستوه آمده بود، اما اتفاقاتی که همزمان با این نشست رخ داد شکست راهبرد صهیونیست‌ها را بیشتر نمایان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از مقامات جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در ارتباط با جزئیات و اهداف نشست قاهره صحبتکرد.
واسیلی نبنزیا نماینده دائم روسیه در سازمان ملل پیش از این در نشستی در سازمان ملل ارسال سلاح از ایران را اتهامی بی‌اساس خوانده و گفته بود که مجموعه صنعتی و نظامی روسیه می‌تواند بدون کمک گرفتن از دیگران به اهداف خود دست پیدا کند. این در حالی است که صنعت نظامی اوکراین از اساس وجود ندارد و از سوی صنعت غرب تامین می‌شود.
روزنامه جمهوری اسلامی از اهدای کارت هدیه ۲میلیون تومانی به خبرنگاران حاضر در نشست خبری نماینده مدیرعامل طرح جنجالی پتروشیمی میانکاله مازندران خبر داد.
سرمربی یونانی تیم فوتبال گل‌گهر در حال برگزاری اولین نشست خبری رسمی خود در سیرجان است.
وزارت خارجه سوریه ، هدف اتحادیه اروپا از عدم دعوت سوریه جهت حضور در نشستی در خصوص این کشور را، فاش‌نشدن حقیقت اهداف تحریم‌های غیرانسانی و غیراخلاقی این اتحادیه دانست.
دستیار معاون علمی رییس جمهوری گفت: ایجاد مراکز مشاوره کارآفرینی با رویکرد نوآوری و ایجاد شبکه عارضه‌یابی صنعتی از مهمترین اهداف نشست مدیران کارخانه‌های نوآوری کشور است.
بعد از فرمان طالبان برای منع فعالیت زنان در نهاد‌های سازمان ملل متحد، این سازمان بین‌المللی در حال بازنگری در فعالیت‌های خود در افغانستان است. یکی از اهداف نشست دوحه، بررسی نحوه عملکرد دفتر سازمان ملل متحد در کابل (یوناما) بعد از تصمیم جدید طالبان است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین به موضوع «اصلاحات قضایی» به عنوان یکی دیگر از موضوعات مورد اختلاف میان راست‌گراها و چپ‌گراها اشاره کرد و افزود: «به اختیارات واضحی برای انجام اصلاحات قضایی دست یافتیم».
سخنگوی نیروهای مسلح یمن نشستی خبری برگزار کرد و طی سخنانی به شکست اهداف پنهان و آشکار متجاوزان به یمن اشاره کرد.
سخنگوی قوه قضاییه با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: براساس دادنامه صادره از مرجع صالح جمشید شارمهد، سرکرده گروهک تروریستی تندر در دادگاه بدوی  به اعدام محکوم شده است. از اقدام مقتدرانه سربازان گمنام در بازداشت سرکرده یکی از تروریست ترین عناصر ضدبشری که دستش به خون ده‌ها نفر آلوده است، تشکر می کنم.
رئیس جمهور با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی کشور، معاون اول رئیس جمهور را مامور تشکیل کارگروهی برای پیگیری تحقق توصیه‌های ایشان و همچنین مطالبات فعالان اقتصادی و تولیدگران کرد.
رئیس جمهور با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی کشور، معاون اول رئیس جمهور را مامور تشکیل کارگروهی برای پیگیری تحقق توصیه‌های ایشان و همچنین مطالبات فعالان اقتصادی و تولیدگران کرد.
نورانی‌نژاد نوشت: تکلیف برخی مهمانان نشست اخیر زنان تاثیرگذار چه می‌شود که با عرف متفاوت از شما ظاهر شده‌اند؟ شما که هزینه‌ها و اهداف چنین ولخرجی‌هایی، آن هم در چنین شرایط وخیم اقتصادی کک‌تان را هم نمی‌گزد تا منکرش بدانید و نهی‌اش کنید، چرا درباره عرف و پوشش دوگانگی دارید؟ نهایتا اینکه این همه تناقض را تا کجا می‌توان به دوش کشید و به روی خود نیاورد؟ تا کجا می‌توان دنیا‌های متفاوت بین مردم و مسوولان را در یک سرزمین مشترک دید و تحمیل مستمر یکی بر دیگری را دید و دم نزد؟
در آستانه نشست اتحادیه اروپا و فشار اپوزیسیون و لابی‌های ضدایرانی برای قطع ارتباط ایران-اروپا و اصرار برای ورود سپاه پاسداران به فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا، اقداماتی همچون فحاشی روی دیوار سفارت بریتانیا و تهدید جانی اعضای تحریریه هتاک شارلی ابدو و .. مصداق فراهم‌سازی اسناد کافی برای پیش‌برد اهداف جریان‌های ضد ایرانی است. بریتانیا چندین بار از همین دیوار نوشته‌هایش بهترین بهره‌برداری را به نفع خود انجام داد. پس چرا این روند ادامه دارد؟ سوال مهمی است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: از جمله اهداف غربی‌ها از اغتشاشات اخیر امتیازگیری در مذاکرات هسته‌ای بود، ما بر اصولمان در مذاکرات هسته‌ای پایبند مانده‌ایم.
حجت‌الاسلام عباس رضوانی‌نسب فشار حداکثری را از جمله اهداف دشمنان نظام در جریان اغتشاشات اخیر برشمرد و افزود: دشمن در طول بیش از چهار دهه گذشته با تمام توان در حال ضربه زدن به نظام اسلامی است و در آخرین مرحله جریان آشوب‌ها را راه انداختند و تصور کردند با فشار حداکثری آشوب داخلی را مکمل این فشار کنند.
منهاجی، دستیار حسین‌خانی که به جای سرمربی این تیم در نشست خبری حاضر شده بود به شدت از جوانگرایی تیمش دفاع کرد.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد در نشست شورای اجتماعی و اقتصادی این سازمان بیانیه‌ای در محکومتی پیش‌نویس قطعنامه آمریکا برای لغو عضویت ایران از کمیسیون مقام زن قرائت کرد.
فلیکس سانچس، سرمربی اسپانیایی تیم ملی قطر اهداف بزرگی برای جام جهانی 2022 در ذهن دارد.
مدیران بارسلونا همچنان به برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، به عنوان یکی از اهداف اصلی‌شان نگاه می‌کنند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در نشست خبری با نمایندگان رسانه‌های خارجی مقیم ایران، ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این گروه صنعتی، برنامه‌ها و اهداف ترسیم شده در حوزه‌های مختلف عملکردی را تشریح کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
محمدرضا ساکت در نشست دوستانه با اصحاب رسانه اصفهان صحبت‌های جالبی در خصوص یکی از اهداف نقل و انتقالاتی تیمش مطرح کرد.
ندری با اشاره به اینکه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی شوک اول را به اقتصاد کشور در سالجاری وارد کرد، بیان داشت: با این اقدام شاهد افزیش قیمت‌ها در بازار‌های مختلف بودیم که به تبع آن تورم نیز افزایش یافت، طبیعتا این وضعیت به منفی شدن بیشتر نرخ بهره در اقتصاد کمک که بعد از آن نیز رالی هجوم برای تبدیل ریال به کالا‌های سرمایه آغاز شد که این موضوع سرعت گردش پول در اقتصاد را افزایش داد که این موضوع به افزایش بیشتر تورم دامن زد.
کاظم غریب آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، در افتتاحیه نشست کمیته صیانت از حقوق مردم که با حضور دادستان کل کشور، معاون حقوقی رئیس جمهور و رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس و نمایندگان تام‌الاختیار بیش از ۸۰ دستگاه اجرایی و نهاد انقلابی برگزار شد، اهداف و برنامه های این کمیته را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ