سردار آزمون بالاخره به حواشی به وجود آمده پیرامون او و تیم ملی در روزهای اخیر واکنش نشان داد و به شکل مفصل در این باره با ورزش سه صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر فرودگاه بین‌المللی صنعا کمبود پروازهای بین‌المللی را یکی از دلایل رنج و گرفتاری بیماران یمنی عنوان کرد.
چرا در این ایام که روز‌های منبر و روضه است، جناب‌شان به مجلس نمی‌گویند که چرا قانون حجاب را به پستو بردید تا آن را تصویب کنید؟ مگر نه اینکه بر این باور هستید که این قانون بر حق است؟ این سکوت و آن فریاد نشان می‌دهد که دغدغه‌های اجتماعی و سیاسی زمین مثل قارچ پس از باران بیرون می‌زند که رقیب بر سرکار باشد. اما وقتی دوستان بر کرسی قدرت تکیه می‌زنند دیگر می‌شود ندید و انگار نه خانی آمده و نه خانی رفته است.
بازیکنان منچسترسیتی و سویا به هوادار آاک که در آتن جانش را از دست داد، ادای احترام کردند.
نیمار، ستاره برزیلی، می‌گوید همیشه دوست داشته بازیکنی جهانی باشد و به همین دلیل راهی الهلال شده است.
روبرتو مانچینی، مربی ایتالیایی، مدعی شده که گابریله گراوینا مقصر جدایی او از تیم ملی این کشور است.
منصور قنبرزاده ترجیح داد از سوال خبرنگاران درباره چگونگی ورود به زنان عبور کند.
کاروان دینامو زاگرب پس از تعویق دیدار با آ ا ک آتن به کرواسی بازگشت.
اقدام جنجالی بازیکنان فوتبال آمریکا در جام جهانی توجه جهانیان را به خود جلب کرد.
ساکت الهامی در سکوت کامل تیمش را مهیای حضور در لیگ برتر می‌کند؛ او امیدوار به شروع خوب در مسابقات است.
ریکاردو دی بورگوس در مورد اتفاقات جنجالی بازی والنسیا-رئال مادرید در مستایا صحبت کرد.
حسن یزدانی و سایر کشتی‌گیران حاضر به صحبت در جمع هیئت اجرایی کمیته ملی المپيک نشدند.
روملو لوکاکو درباره شایعات انتقالش به یوونتوس صحبت کرده و می‌گوید بعید می‌داند امسال تابستان راهی این تیم شود.
قسمت اخیر برنامه «مهلا» به گفتگویی صریح با فاطمه سلیمانی دختر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اختصاص داشت که بریده‌های این گفتگو بازتاب گسترده‌ای در فضای رسانه‌ای داشت. در بخشی از این گفتگو دختر سردار سلیمانی از علاقه پدرش به تماشای سریال‌های روز دنیا همچون «۲۴»، «فهرست سیاه» و «خانه کاغذی» می‌گوید که بخش‌های مربوط به این خاطرات در نسخه بارگذاری شده در سکوی پخش‌کننده حذف شد و برخی حذف این بخش را به نظارت ساترا و اعمال ممیزی بر این برنامه مرتبط دانستند.
وزنه‌بردار شاخص ایران نسبت به مثبت شدن تست دوپینگش واکنش نشان داد.
لوییس انریکه بازیکنان خود را از هر گونه صحبت با رسانه ها در مورد کیلیان امباپه منع کرده است. او در هیچ نشست خبری تا قبل از بازی برابر لوریان نیز شرکت نخواهد کرد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، تمایلی به صحبت درباره پیوستن کیلیان امباپه به این باشگاه ندارد.
یک مدیر برنامه فوتبالی در روسیه خبر جدیدی را درباره سردار آزمون رسانه‌ای کرد که بازتاب زیادی در این کشور داشت.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: امروز فضای عمومی و به ویژه مدارس کشور درگیر پدیده‌ای به نام هراس اجتماعی شده‌اند اما نه به این معنا که مسمومیت‌ها واقعی نیست بلکه القای یک ترس عمومی می‌تواند با ضریب قابل توجهی تعداد نمونه‌ها را افزایش بدهد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در دوره فروپاشی شوروی پیشنهادات خوبی برای خرید موشک از کشور‌های جداشده از شوروی داشتیم. موشک اسکاد دو و نیم میلیون دلاری را می‌خواستند به ما صدهزار دلار بدهند یا سکوی پرتاب سه‌میلیون‌دلاری را با قیمت بسیار ناچیزی حاضر بودند به ما بفروشند.
دنیای حیات وحش سرشار از رمز و راز است که برخی از آنها باعث شگفتی انسان می‌شود. در یک مستند به طریقه شکار بدون سر و صدای گربه سانان برای غافلگیر کردن طعمه پرداخته شده است.
در این مصاحبه اختصاصی سردار آزمون از تیمداری در لیگ والیبال بانوان تا ماجراهایش در تیم ملی صحبت کرده است.
سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در دانشگاه شهید رجایی گفت: بزرگان و خواص ما باید در خصوص دشمن‌شناسی و در راستای جهاد تبیین توضیح بدهند توجیه بکنند.
اگرچه خود آجرلو و اطرافیانش سکوت کرده و دلیلی را برای قطع همکاری عنوان نکرده بودند، ولی از چند موضوع مختلف به‌عنوان دلایل برکناری او یاد شده است. مشخص نیست مواردی که مطرح شده تا چه حد صحیح باشد، چون تعدادی از همین دلایل به قدر کافی نقض‌کننده دلیل دیگری است. در زیر تلاش شده تا با جمع‌بندی شایعاتی که در این مورد به راه افتاده، به نقشه کلی در این زمینه رسید.
دانشمندان می‌گویند اقیانوس زیرسطحی یکی از قمر‌های زحل به احتمال زیاد سرشار از فسفر است که یک جزء کلیدی برای حیات محسوب می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ