میلان در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل اسماعیل بن ناصر ناپولی را شکست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا ضمن بازدید از شعبه گذرنامه مستقر در جایگاه برنامه «محرم شهر» مستقر در میدان آزادی گفت: امکانی فراهم شده تا مجوز خروج از کشور بانوان و افراد زیر ۱۸ سال بدون مراجعه به دفترخانه صادر شود.
میلاد سرلک هافبک تیم فوتبال پرسپولیس قراردادش را با این تیم تمدید کرد.
شرکت انرژی قطر، قرارداد طولانی مدتی برای تامین میعانات گازی گروه اینوک دبی (متخصص در زمینه نفت و گاز) امضا کرد.
حال و هوای دیدنی میدان امام حسین(ع) در جشن ۱۰ کیلومتری غدیر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: میزان شیوع طلاق در ۱۰ سال گذشته در ایران تقریباً ثابت بوده است.
مقامات عالی‌رتبه ایران و ازبکستان در حضور روسای جمهور دو کشور چندین سند همکاری امضا کردند.
جوکار از آغاز مرحله نخست طرح توسعه مخزن ذخیره‌سازی مختار خبر داد و گفت:حفاری نخستین چاه ارزیابی در این میدان گازی به زودی آغاز می شود.
به گفته یک خبرنگار حوزه نقل و انتقالات فوتبال، باشگاه میلان ایتالیا در حال تدارک یک پیشنهاد ۱۰ میلیون یورویی برای جذب مهدی طارمی است.
تیم‌ملی با کادرفنی ۱۰ نفره خود آماده حضور در تورنمنت کافا می‌شود.
جدول نهایی سری‌آ با قهرمانی تاریخی ناپولی و صعود این تیم همراه لاتزیو، اینتر و میلان به لیگ قهرمانان تکمیل شد. لیگ اروپا 2024 هم آتالانتا و آاس‌رم را خواهد دید و یوونتوس با ۱۰ امتیاز جریمه به لیگ کنفرانس اروپا رفت. سمپدوریا، کرمونزه و هالاس ورونا به سری ب سقوط کردند
میلان در دیداری از هفته بیست و نهم سری آ مقابل امپولی با تساوی ۰-۰ متوقف شد.
بلفاست، پایتخت ایرلند شمالی هزینه زندگی پایین همچنین قیمت پایین‌تری را برای اجاره یا خرید خانه در مقایسه با شهرهای بزرگ بریتانیا ارائه می‌دهد. شرکت‌ها نیز در این شهر، سیاست‌های مرخصی زایمان سخاوتمندانه‌ای را ارائه می‌دهند.
تاتنهام با تساوی بدون گل در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل میلان، از دور رقابت‌ها کنار رفت‌.
بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی از عرضه‌کنندگان انواع بازی‌های خارجی قابل نصب در رایانه، تلفن‌های همراه و پیشانه بازی (کنسول) عوارضی معادل ده درصد (۱۰%) قیمت فروش اخذ می‌شود.
تامین مالی در ۱۰ ماه نخست سال ۱۴۰۱ از طریق بازار سرمایه از دو طریق جذب و تجهیز منابع و نیز انتشار اوراق بدهی انجام شده است. در این مطلب میزان تامین مالی بیان شده است.
رضایت مشتریان عامل کلیدی در یک بازار آزاد است. موسسه کانسومر ریپورتس هرساله میزان رضایت مشتریان از خودرو‌های مختلف را اعلام می‌کند.
اینتر در دیداری جذاب و تماشایی موفق شد ۱-۰ میلان را شکست بدهد.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار اعلام کرد: پرداخت سود سنواتی ۲۸۹ ناشر، متعلق به ۳۱ میلیون و ۹۵ هزار سهامدار در پایان ۱۰ ماه ابتدایی سال جاری از ۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان عبور کرد.
بازرسان می‌گویند پس از دستگیری رینا در ژانویه ۱۹۹۳، مسینا دنارو به استراتژی خود در اعمال خشنونت و وحشی‌گری تمام‌عیار ادامه داد و برای بمب‌گذاری‌های فلورانس، میلان و رم در همان سال که ۱۰ کشته و نزدیک به ۱۰۰ زخمی بر جای گذاشت، پشتیبانی لجستیکی ارائه کرد.
شما معمولا پس از خوردن میان وعده‌های ناسالم چندان احساس سیری نکرده و خیلی زود گرسنه می‌شوید و در نتیجه مجددا مجبور می‌شوید به سراغ خوردن مواد غذایی رفته و این روند سبب افزایش وزن و چاقی شما می‌شود.
تیم ملی والیبال نشسته ایران با کسب هشتمین قهرمانی در مسابقات جهان جایگاه خود در صدر ۱۰ کشور مدال‌آور در ادوار مختلف این رقابت‌ها را تثبیت کرد.
مدیر بازرسی و امور اعضا بورس کالا در نامه‌ای شرایط خرید خودرو شاهین که روز سه‌شنبه در بورس کالا عرضه می‌شود را اعلام کرد.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد گفت: امسال بیش از ۱۰ هزار دستگاه انواع تجهیزات توانبخشی با کیفیت در بین گروه‌های هدف توزیع خواهد شد.
ناپولی در تابستانی که دریس مرتنز و لورنزو اینسینیه را از دست داد، ستاره‌ای آینده‌دار از فوتبال گرجستان را به خدمت گرفت؛ خویچا کواراتسخلیا که سابقه بازی در روبین‌کازان را نیز دارد، با ۱۰ میلیون یورو از دیناموباتومی به ناپولی آمد و به سرعت خود را به ترکیب تیم تحمیل کرد. کارشناسان سری‌آ، او را یکی از ستاره‌های جذاب فصل جدید می‌دانستند و کوارا با یک گل و یک پاس گل در اولین بازی، نشان داد انتظارات از او بی‌جا نبوده است. به جز سبک بازی، تلفظ سخت نام کوارا نیز می‌تواند او را به چهره‌ای ماندگار در ذهن هواداران تبدیل کند؛ بازیکنی که نامش همین حالا، در میان دشوارترین نام‌های دنیای فوتبال قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ