اتفاق بزرگ کشتی تیمی ایران و آمریکا، شکستن طلسم جردن باروز مقابل کشتی‌گیران ایرانی آن‌ هم در خاک این کشور بود! با این حال عملکرد ضعیف علیرضا کریمی و امیرمحمد یزدانی و باخت سنگین قاسم‌پور به اسنایدر جام را تقدیم میزبان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قهرمان کشتی امیدهای جهان تاکید کرد که در جام‌جهانی باکو مفت به الدانیز عزیزلی نفر اول رنکینگ 55 کیلوگرم باخته و به دنبال جبران این شکست در مسابقات پیش روست.
میزبانی جام‌جهانی کشتی از ایران و آمریکا گرفته شد
در روز دوم کشتی جام‌های دانکلوف و نیکولای پتروف سه نماینده ایران در دور مقدماتی مغلوب حریفان خود شدند تا در صورت فینالیست شدن حریف به گروه شانس مجدد راه پیدا کنند.
دارنده دو مدال نقره و برنز جهان گفت که بعد از شکست تیم ملی فوتبال مقابل آمریکا در جام‌ جهانی قطر، کشتی می‌توانست این تیم را در خانه خودش شکست دهد اما قهرمانی را تقدیم آنها کردیم.
اتفاق بزرگ کشتی تیمی ایران و آمریکا، شکستن طلسم جردن باروز مقابل کشتی‌گیران ایرانی آن‌هم در خاک این کشور بود! با اینحال عملکرد ضعیف علیرضا کریمی و امیرمحمد یزدانی و باخت سنگین قاسم‌پور به اسنایدر جام را تقدیم میزبان کرد
رئیس فدراسیون کشتی که صبح امروز (20 آذر) بعد از وزن‌کشی با اعضای تیم صحبت کرد، به آنها گفت که پاداش جام‌جهانی آمریکا بین اعضای تیم تقسیم خواهد شد.
دارنده 10 مدال کشتی جهان و المپیک در حین برگزاری جام‌جهانی هدیه‌هایی برای کشتی‌گیران حاضر در مسابقات در نظر گرفته است.
ایران با شکست میلیمتری منتخب جهان فینالیست جام‌جهانی کشتی شد
بعد از فینالیست شدن دو تیم آمریکا و ایران، تیم‌های منتخب جهان و گرجستان مسابقه رده‌بندی جام‌جهانی کشتی آزاد را برگزار خواهند کرد.
ساعت دقیق کشتی ایرانی‌ها در جام‌جهانی آمریکا
جام‌جهانی کشتی آزاد در شرایطی از ساعاتی دیگر در ایالت آیووا آمریکا آغاز خواهد شد که ژاپنی‌ها به عنوان اولین حریف ایران بدون ستاره‌های‌شان به جام‌جهانی آمده‌اند اما تیم منتخب جهان ستاره‌های شاخصی را در خود جای داده است.
مسابقات جام‌جهانی کشتی 2022 درحالی در آیووا درحالی برگزار می‌شود که نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی در آن حضور ندارد.
زمان رقابت ایران در جام‌جهانی کشتی آزاد آمریکا
اتحادیه جهانی کشتی به ۵ مبارزه حساس در رقابت های جام جهانی کشتی آزاد به میزبانی آمریکا اشاره کرد و نوشت: اگر علیرضا کریمی می‌خواهد با شکست یزدانی به تیم ملی ایران برسد، حضور در جام جهانی یک تجربه عالی خواهد بود.
اتحادیه جهانی کشتی به ۵ مبارزه حساس در رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد به میزبانی آمریکا اشاره کرد و نوشت: اگر علیرضا کریمی می‌خواهد با شکست یزدانی به تیم ملی ایران برسد، حضور در جام جهانی یک تجربه عالی خواهد بود.
قرعه‌کشی جام‌جهانی کشتی؛ ایران علیه منتخب جهان
تیم ملی کشتی فرنگی ایران با شکست جمهوری آذربایجان، بر سکوی نخست جام جهانی ۲۰۲۲ ایستاد.
شاگردان حسن رنگرز بعد از شکست تیم ترکیه، پیروزی‌ خود را مقابل قرقیزستان را هم قطعی کردند تا به عنوان فینالیست فردا روی تشک بروند.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران که در صربستان چهارم جهان شده بود، با تیم دوم و جوانش تیم ترکیه را در جام‌جهانی باکو با شکست مواجه کرد.
کشتی تفریحی کروز ایران هم از جام‌جهانی جاماند
عضو تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی 2022 از رویارویی مجددش با کرم کمال ترک در جام‌جهانی خبر داد و گفت که به دنبال شکست این حریف است که مانع از کسب مدالش در بلگراد شده بود.
عضو تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی 2022 از رویارویی مجددش با کرم کمال ترک در جام‌جهانی خبر داد و گفت که به دنبال شکست این حریف است که مانع از کسب مدالش در بلگراد شده بود.
شاگردان حسن رنگرز در مقایسه با مسابقات جهانی 2022 بلگراد با 90 درصد تغییر روانه جام‌جهانی باکو خواهند شد.
تیم منتخب کشتی فرنگی جهان در مسابقات جام جهانی شرکت خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ