استاندار فارس و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز در پیامی فردا را در فارس عزای عمومی اعلام کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سهام شرکت مولد نیروگاهی تجارت فارس به روش ترکیبی در نماد معاملاتی بمولد فردا چهارشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲ عرضه اولیه خواهد شد. این عرضه اولیه را بخریم؟
معاون سیاسی امنیتی  و اجتماعی استانداری فارس گفت: در تلاش هستیم تا مراسم تشییع دو شهید حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) همزمان و در روز چهارشنبه انجام شود.
چهارشنبه ۲۸ تیرماه شرکت صبا فولاد خلیج فارس با نماد فصبا به عنوان دهمین عرضه اولیه سال جاری در بازار سرمایه انجام شد، باتوجه به اطلاعیه های منتشره نماد فن افزار و بمولد در صف عرضه هستند و زمزمه هایی از عرضه اولیه نماد سیمانی در بازار سرمایه به گوش می رسد. این نماد کدام است؟
در رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه که از بامداد امروز (چهارشنبه) در خلیج فارس و با تمرکز بر جزیره بوموسی آغاز شده است، انواع سامانه‌ها و تجهیزات بومی و تولید شده در صنایع دفاعی و دانش بنیان کشور به کارگیری شدند.
رزمایش نیروی دریایی سپاه برای دفاع مستحکم از جزایر ایرانی در خلیج فارس با تمرکز بر جزیره بوموسی از بامداد امروز (چهارشنبه) آغاز شد.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، روز چهارشنبه (۱۷ خردادماه) به تناوب در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، مرکز، جنوب شرق، دامنه‌های جنوبی البرز، استان یزد و شمال شرق فارس و روز پنجشنبه (۱۸ خردادماه) علاوه بر مناطق ذکر شده در برخی مناطق غرب، شمال شرق و ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت گاهی با احتمال گرد و خاک و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن تمام ایرانی دنا و ناوبندر مکران پس از ۸ ماه دریانوردی و طی ۶۳ هزار کیلومتر مسیر دریایی که با هدف طی یک دور ۳۶۰ درجه دور کره زمین بود، صبح چهارشنبه ( ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ) وارد آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران شد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از وزش باد شدید و مواج شدن دریا و افزایش ارتفاع امواج تا ۱.۵ متر از بعد از ظهر دوشنبه تا چهارشنبه (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت) در مناطق مرکزی و شرقی دریای خزر در استان‌های مازندران و گلستان خبر داد.
قزوین- رئیس هیئت فوتبال استان قزوین گفت: با مساعدت فدراسیون و سازمان لیگ جشن قهرمانی تیم فوتبال شمس آذر در لیگ دسته یک فوتبال و اهدای جام پس از دیدار با تیم خلیج فارس ماهشهر برگزار می‌شود.
هفته چهارم لیگ برتر والیبال ساحلی از چهارشنبه ۱۶ فروردین به میزبانی پیکان بندر دیر در استان بوشهر آغاز می‌شود و به مدت سه شب با ۲۴ دیدار در فاصله افطار تا سحر پیگیری خواهد شد.
میکی موس با نشان دادن عناصری از جمله آتش، سفره هفت سین و ماهی؛ عید نوروز ، سیزده به در و چهارشنبه سوری را معرفی کرد.
امروز مطالبی همچون قیمت پراید چقدر شد؟، نرخ دلار توافقی با کارت ملی در صرافی‌ها چقدر شد؟، پیش بینی روند بازار طلا و سکه،  خبر‌هایی از افزایش سرمایه شرکت‌های پر تراکنش، پیش بینی بورس فردا | در این روز‌ها کدام شرکت‌ها رشد میکنند؟، ده خبر مهم برای بورس فردا چهارشنبه کدامند؟، جزییات و زمان عرضه بلوکی فولاد و فارس،  خبری از عرضه خودرو‌ها در بورس نیست؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی چهارشنبه در این باره گفت: ماموران انتظامی نی‌ریز با همکاری کارکنان یگان تکاوری استان حین گشت زنی در محور مواصلاتی "سیرجان-شیراز" به یک خودرو پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
مرکز لرزه‌نگاری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ساعت وقوع این زمین لرزه را ۰۴.۴۱ دقیقه بامداد امروز (چهارشنبه ۳ اسفندماه) و عمق آن را در ۱۱ کیلومتری زمین اعلام کرده است.
تا چهارشنبه هفته‌جاری بارش شدید برف و باران، وزش شدید باد و وقوع بهمن در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی و شرق خوزستان، لرستان، غرب و جنوب اصفهان، شمال غرب فارس، همدان، مرکزی، شمال و شرق ایلام، شرق کرمانشاه، قم، قزوین، البرز، تهران، شمال و خراسان رضوی و خراسان شمالی پیش‌بینی شده است.
طی ۲ روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود. از روز دوشنبه تا چهارشنبه (۳ تا ۵ بهمن) برای جنوب استان‌های فارس، بوشهر، ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی، جزایر واقع در خلیج فارس و پنجشنبه (۶ بهمن) علاوه بر این مناطق، در برخی نقاط هرمزگان و کرمان بارندگی، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.
خبرگزاری «آسوشیتد پرس» چهارشنبه (۱۶ نوامبر، ۲۵ آبان) به نقل از یک مقام ادعا کرد نفتکش مرتبط با یک میلیاردر اسرائیلی با یک پهپاد حامل بمب در سواحل عمان هدف حمله قرار گرفت.
وزارت خارجه روسیه روز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که وزرای خارجه دو کشور درخصوص مسائل منطقه‌ای با تمرکز بر وضعیت کنونی خلیج فارس به تبادل نظر پرداختند.
غروب امروز چهارشنبه یک فرد مسلح حین ورود به حرم مطهر شاهچراغ به سمت زائران رگبار گلوله بست.فرمانده انتظامی استان فارس یک نفر را عامل این حرکت تروریستی دانست که دستگیر شده است.رئیس کل دادگستری استان فارس نیز اعلام کرد فرد دستگیر شده تحت بازجویی قرار دارد.
غروب امروز چهارشنبه یک فرد مسلح حین ورود به حرم مطهر شاهچراغ به سمت زائران رگبار گلوله بست.فرمانده انتظامی استان فارس یک نفر را عامل این حرکت تروریستی دانست که دستگیر شده است.رئیس کل دادگستری استان فارس نیز اعلام کرد فرد دستگیر شده تحت بازجویی قرار دارد.
روز چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با حضور ۸۱ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
شامگاه چهارشنبه، دوم شهریورماه مردم همدان برای دومین شب متوالی در اعتراض به قطعی و کمبود آب این شهر مقابل آرامگاه بوعلی سینا تجمع کردند./ منبع: فارس
مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های کشورهای اسلامی امروز چهارشنبه دوم شهریور با حضور وزیر ورزش و جوانان در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
همزمان با آغاز هفته دولت، رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور نیرو‌های چهارگانه ارتش و با شرکت بیش از ۱۵۰ پهپاد در گستره جمهوری اسلامی ایران از آب‌های گرم خلیج فارس و دریای عمان در جنوب تا مناطق شرق، غرب، شمال و مرکز کشور آغاز شد. در این رزمایش پهپاد‌های جدید که توسط ارتش و صنایع وزارت دفاع با همکاری دانش بنیان‌ها تولید شده است مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ