هفته چهارم لیگ برتر والیبال ساحلی از چهارشنبه ۱۶ فروردین به میزبانی پیکان بندر دیر در استان بوشهر آغاز می‌شود و به مدت سه شب با ۲۴ دیدار در فاصله افطار تا سحر پیگیری خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنگ اوکراین علاوه بر درگیری‌های گسترده نظامی به صحنه تقابل اقتصادی روسیه و کشورهای غربی تبدیل شد.
جنگ اوکراین علاوه بر درگیری‌های گسترده نظامی به صحنه تقابل اقتصادی روسیه و کشورهای غربی تبدیل شد.
داوران تهرانی سه هفته اول را بدون ابلاغ پشت‌سر گذاشتند و گویا قرار شده برای هفته چهارم از قضاوت کناره‌گیری کنند!
رئال مادرید اجازه ورود دوربین‌های لالیگا به درون رختکن این تیم را نخواهد داد.
تلاش دو تیم در نیمه اول علیرغم موقعیت‌هایی که داشتند با تساوی بدون گل همراه شده است.
شاگردان دقیقی و فکری به دنبال کسب نخستین پیروزی فصل هستند.
درگیری میان نیروهای دو ژنرال یعنی عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش و محمد حمدان دقلو فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع در کشور آفریقایی سودان با شدت تمام ادامه دارد.
مدافع تیم ملی گرجستان همچنان روی نیمکت این تیم در دومین بازی لیگ برتر حضور خواهد داشت تا شاهد دوئل غیرمستقیم مدافعان برای حضور ثابت در تیم ملی ایران باشد.
بنجامین پاوارد، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، تمام تلاشش را برای پیوستن به منچستریونایتد به کار خواهد گرفت.
اگر حفظ و حراست همه‌جانبه از اراضی کشاورزی در برنامه هفتم توسعه لحاظ نشود در آینده نه‌چندان دور با چالش جدی در حوزه امنیت غذایی روبه‌رو می‌شویم.
جنگ سیاسی در کشتی جهان بر سر روس‌ها
مهیج‌ترین بازی هفته اول بیست و سومین دوره لیگ برتر با حضور ستارگان پرتعداد سپاهان و تراکتور در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد. استقلال هم باید در گرمای آبادان به میدان برود.
ورود اوپنهایمر به اخترفیزیک با مقاله‌ای در سال ۱۹۳۸ درباره ستارگان نوترونی آغاز شد، که در سال ۱۹۳۹ ادامه یافت و اصول نظریه نسبیت عام اینشتین را در بر گرفت. او سپس مقاله سومی را در مورد سیاهچاله‌ها در ۱ سپتامبر ۱۹۳۹ منتشر کرد، اما در آن زمان به ندرت مورد توجه قرار گرفت، زیرا در همان روزی بود که آلمان به لهستان حمله کرد و جنگ جهانی دوم را آغاز کرد. اوپنهایمر دیگر هرگز در مورد این موضوع چیزی ننوشت.
گروهی از ستاره شناسان سیاره ای فراخورشیدی در ابعاد سیاره زمین را کشف کرده اند که به نظر می رسد به طور کامل پوششی آتشفشانی دارد. طبق یافته ستاره شناسان این پوشش آتشفشانی به قدری شدید است که می تواند با فعال ترین جرم آسمانی آتشفشانی در منظومه شمسی یعنی آیو قمر مشتری رقابت کند.
اولین دوچرخه پرنده جهان که با الهام از جنگ ستارگان ساخته شده است، با قیمت بیش از ۵۰۰ هزار دلار وارد بازار شد.
اولین «دوچرخه پرنده» جهان با قیمت بیش از ۵۰۰ هزار دلار، به طور رسمی در ژاپن وارد بازار شد. این دوچرخه که از «جنگ ستارگان» الهام گرفته است، به عنوان «تجلی رویای تحرک هوایی» بشر شناخته و مطرح شده است و بین ۸۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت، سرعت دارد.
فصل گذشته پرسپولیس و تراکتور در حالی با حضور هواداران تبریزی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت نیمه‌کاره ماند و کمیته انضباطی حکم به برتری ۳ بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی داد. در آن بازی، هواداران تراکتور در چند مورد به امید عالیشاه، ستاره پرسپولیس، حمله کردند و همین موضوع کافی بود تا داور دستور به پایان بازی بدهد. پس از آن، کمیته انضباطی رأی به برگزاری بدون تماشاگر بازی این دو تیم در فصل آتی داد و به همین دلیل دیدار رفت این دو در ورزشگاه آزادی هم بدون حضور تماشاگران برگزار شد.
دو تیم فرانسه و انگلیس، آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام‌جهانی را برگزار خواهند کرد.
آخرین بازی دور دوم گروهی رقابت‌های جام‌ جهانی را دو تیم پرتغال و اروگوئه برگزار خواهند کرد.
میلانو امروز در یک بازی فوق‌العاده جذاب به مصاف مودنا خواهد رفت.
روسیه و چین هر دو در رقابتی هستند تا آمریکا را در قابلیت‌های جنگ فضایی پشت سر بگذارند. روس‌ها بر این باورند که حذف چیزی که "عصای زیر بغل" فناوری می‌دانند می‌تواند نیرو‌های آمریکایی را از نظر روانی فلج کند و "زنجیره کشتار" را مختل کند. استراتژیست‌های چینی این فناوری‌های مخرب را "گرز قاتل" می‌نامند.
روز پنج‌شنبه ۲۴ شهریور اولین موتورسیکلت پرنده جهان در نمایشگاه خودروی دیترویت در ایالات متحده عرضه شد. استارت‌آپ ژاپنی «اروینس تکنولوژی» این موتورسیکلت یا «هاوربایک» پیشرفته را ساخته است؛ وسیله نقلیه‌ای که می‌تواند ۴۰ دقیقه پرواز کند و به سرعت ۶۲ مایل در ساعت برسد. قیمت تخمینی نسخه آمریکایی این موتورسیکلت ۷۷۷ هزار دلار اعلام شده است. رییس نمایشگاه خودروی موتورسیتی گفت: «احساس می‌کنم به معنای واقعی کلمه ۱۵ ساله هستم و به تازگی از جنگ ستارگان بیرون آمده‌ام و سوار دوچرخه‌شان شده‌ام. این هاوربایک عالی است. البته در ابتدا کمی دلهره خواهید داشت، اما من فقط حس خوشحالی داشتم.» شوهی کوماتسو، بنیانگذار و مدیرعامل اروینس تکنولوژی نیز می‌گوید این شرکت ساخت پهپاد‌ها و وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین را آغاز کرده است.
ستاره محبوب عموم فوتبال‌دوستان ایرانی دیشب فرصت بازی در آزادی را پیدا نکرد.
تمرین عصر دوشنبه آبی‌ها با حضور چهره‌های جذاب برای هواداران استقلال برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ