شامگاه چهارشنبه، دوم شهریورماه مردم همدان برای دومین شب متوالی در اعتراض به قطعی و کمبود آب این شهر مقابل آرامگاه بوعلی سینا تجمع کردند./ منبع: فارس
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه فرهیختگان نوشت: استفاده از کلمات رکیک، درگیری با مرد نامحرم، حمله به مأمور نیروی انتظامی، تمرد و سرپیچی از دستور مأمور قانون، کشف حجاب و‌... مدعایی بر این حرکت سخیف و دور از شأن یک تجمع قانونی و مطالبه‌گرانه است.
کانال‌های روسی تصاویری از تخریب جاده‌های منتهی به مسکو، خالی شدن فروشگاه‌های مواد غذایی، تجمع مردم در ایستگاه راه آهن روستوف برای فرار از جنگ احتمالی و تخلیه اماکن عمومی را منتشر کرده‌اند.
هواداران منچسترسیتی در بیرون از ورزشگاه تجمع کرده و به تشویق تیم محبوبشان پیش از آغاز دیدار رئال مادرید پرداخته‌اند.
پس از تجمع صبح‌ امروز مقابل شورا؛ علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر و مشاور رسانه‌ای او برای شنیدن حرفهای آنها حاضر شدند. یکی از این زنان به مشاور نادعلی گفت اگر نیرو ندارید ما حاضریم در مترو حاضر شویم و رایگان برای گسترش حجاب تبلیغ کنیم.
مردم سیستان با تشکیل زنجیره انسانی در اعتراض به عملکرد دستگاه دیپلماسی و کمیساریای آب ایران نسبت به پیگیری حق‌آبه رودخانه هیرمند از افغانستان اعتراض خود را به نمایش گذاشتند.
معترضان روز دوشنبه ۱۷ آوریل در مرکز پاریس تجمع کردند تا در حالی که امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در تلویزیون سخنرانی می‌کرد سر و صدا به پا کنند. صد‌ها معترض در حالی که بر روی قابلمه‌ها و ماهیتابه‌ها می‌کوبند، شعار‌های ضد مکرون سر دادند. رئیس جمهور فرانسه دو روز پس از امضای قانون طرح افزایش سن بازنشستگی از ۶۲ به ۶۴ سال، این سخنرانی را ایراد کرد.
در ادامه تظاهرات علیه اصلاح قانون بازنشستگی در فرانسه، صد‌ها معترض با تجمع مقابل رستوران محبوب امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، در پاریس، آن را آتش زدند. تظاهرات و اعتصاب‌های پنج‌شنبه، ۱۷ فروردین، در چند شهر فرانسه، یازدهمین روز از بسیج عمومی علیه این اصلاحات بود و آتش زدن رستوران روتوند در پاریس در این روز بازتاب گسترده در رسانه‌ها داشت. این رستوران که در محله مون‌پارناس در مرکز پاریس واقع است، به این‌که رستوران مورد علاقه مکرون است، مشهور شده است.
ده‌ها معترض قبل از مصاحبه تلویزیونی امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در دفاع از اصلاحات بازنشستگی تجمع اعتراضی در یک ایستگاه قطار در شهر نیس برگزار کردند. معترضان اصلاحات حقوق بازنشستگی یک ایستگاه قطار در نیس را مسدود کردند، آدمک امانوئل ماکرون به هوا پرتاب شد و روی ریل قطار قرار داده شد. مکرون در مصاحبه‌ای که از دو شبکه تلویزیونی بزرگ فرانسه پخش شد، گفت: "به نظر شما من از انجام این اصلاحات (بازنشستگی) لذت می‌برم؟ نه. اما صد راه برای تعادل حساب‌ها وجود ندارد... این اصلاح ضروری است.
امسال و بعد از تجمیع آرای مردمی و کارشناسان، جایزه بهترین گل سال ۲۰۲۲ به مارسین اولکسی ، بازیکن قطع عضو لهستانی رسید.
گروهی از والدین دانش آموزان قمی صبح امروز سه شنبه درپی ماجرای مسمومیت دانش آموزان مقابل فرمانداری تجمع کردند. سریال مسمومیت دانش آموزان قمی از ۹ آذرماه شروع شد و در یک هنرستان رخ داد و منجر به مسمومیت ۱۸ دانش اموز شد. ۲۲ اذرماه در همین مدرسه مجددا این اتفاق رخ داد و ۵۱ نفر دیگر دچار مسمومیت شدند.
گروهی از روحانیون ترکیه در همان محلی که نسخه‌ای از قرآن کریم توسط راسموس پالودان اسلام‌ستیز افراطی در سوئد سوزانده شد، تجمع کرده و آیاتی از قرآن کریم را قرائت کردند. همچنین حاضران بر روی خاکستر قرآن سوزانده شده گل قرار دادند. راسموس پالودان، شهروند تندرو و اسلام ستیز سوئدی - دانمارکی روز شنبه یکم بهمن ماه در اقدامی موهن، یک نسخه از قرآن را در مقابل ساختمان سفارت ترکیه در پایتخت سوئد سوزاند. او برای این کار خود از مقامات سوئد مجوز گرفته بود.
صدها تن از مردم بورکینافاسو در واگادوگو تجمع کرده و خواستار خروج نیروهای فرانسوی از این کشور شدند.
پلیس آلمان از جرثقیل برای پایین آوردن تظاهرکنندگانی که از درختان بالا رفته بودند استفاده کرد. این افراد در یک تجمع مقاومتی با هدف جلوگیری از تخریب یک روستای کوچک در آلمان شرکت کرده بود بازداشت کرد. فعالان محیط زیست تلاش داشتند جلوی تخریب این روستای کوچک که قرار است بخشی از طرح توسعه معدن زغال سنگ مجاور آن باشد، جلوگیری کنند.
هزاران هوادار برای ادای احترام به پله، اسطوره فقید فوتبال، در مقابل استادیوم ویلا بلمیرو تجمع کردند.
هزاران جنگجوی چچنی در یک تجمع هراس افکن روز تولد رئیس جمهور روسیه را تبریک گفتند.
مهناز افشار که درتجمع ضد انقلابی حمایت از اغتشاشات علیه ایران شرکت کرده بود توسط برخی دیگر از شرکت‌کنندگان در همین تجمع، با اهانت از جمع بیرون انداخته شد!
سینتیا زرازیر، نماینده پارلمان لبنان در پی ازدحام و درگیری بین تظاهرات کنندگان و نیرو‌های نظامی، هدف ضرب و شتم قرار گرفت و توانست از محل تظاهرات دور و مجدداً وارد پارلمان شود.
سرهنگ حیدری گفت: تا کنون بیش از ۸ مورد دستگیری لیدر زنان و ۱۰ مورد پراکندگی افرادی که تصمیم داشتند افراد دیگر را به تجمع دعوت کنند داشتیم و توانستیم با صحبت کردن آنها را متقاعد به ترک صحنه کنیم.
سرهنگ حیدری گفت: تا کنون بیش از ۸ مورد دستگیری لیدر زنان و ۱۰ مورد پراکندگی افرادی که تصمیم داشتند افراد دیگر را به تجمع دعوت کنند داشتیم و توانستیم با صحبت کردن آنها را متقاعد به ترک صحنه کنیم.
سرهنگ حیدری گفت: تا کنون بیش از ۸ مورد دستگیری لیدر زنان و ۱۰ مورد پراکندگی افرادی که تصمیم داشتند افراد دیگر را به تجمع دعوت کنند داشتیم و توانستیم با صحبت کردن آنها را متقاعد به ترک صحنه کنیم.
بعد از اعلام خبر درگذشت ملکه الیزابت دوم انبوه جمعیت مقابل کاخ باکینگهام در لندن تجمع کرده و رفته‌رفته به شمار تجمع‌کنندگان افزوده می‌شود. ملکه الیزابت دوم کهن‌سال‌ترین و دارای طولانی‌ترین پادشاهی در تاریخ بریتانیا بود. وی به هنگام مرگ ۹۶ سال داشت.
امروز حدود ۵۰۰ نفر از مردم شهرکرد با در دست داشتن دست‌نوشته‌ها و سر دادن شعار‌هایی نظیر «زاده سرچشمه‌ایم تشنه‌ایم تشنه‌ایم» و «مسؤول بی‌کفایت استعفا استعفا» خواستار برطرف شدن مشکل آب شرب شهر شدند.
جمعی از داوطبان کنکور امروز، در اعتراض به مصوبه کنکور ۱۴۰۲ مقابل سازمان سنجش آموزش کشور تجمع کردند. احمد توکلی نماینده اسبق مجلس هم در این تجمع حضور دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ