رئیس ستاد مشترک ارتش الجزایر وضعیت پیچیده در برخی کشورهای آفریقایی را ناشی از دخالت های خارجی دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیسر صلح و امنیت جامعه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا (اکواس)، اعلام کرد که این گروه آماده برخورد با شورای نظامی نیجر در صورت شکست همه راه‌حل‌ها است.
وزیر خارجه الجزایر تاکید کرد که هرگونه مداخله نظامی برای حل بحران نیجر با شکست رو به رو خواهد شد.
در نشست وزیر دفاع بلاروس با رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، پیشنهاد افتتاح دفتر وابستگی نظامی در سفارتخانه‌های دو کشور و همچنین تشکیل کمیسیون مشترک همکاری‌های نظامی بین دو ایران و بلاروس توسط دو مقام عالی‌رتبه نظامی مورد بررسی قرار گرفت.
فرماندهان نیروهای دریایی آفریقای جنوبی و ونزوئلا در دیدار با فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی بر تقویت مناسبات دفاعی با ایران تأکید کردند.
در دیدار رؤسای مجالس ایران و صربستان بر توسعه ارتباطات پارلمانی و اقتصادی با محوریت تقویت بخش خصوصی تأکید شد.
در دیدار رؤسای مجالس ایران و صربستان بر توسعه ارتباطات پارلمانی و اقتصادی با محوریت تقویت بخش خصوصی تأکید شد.
سران سه قوه بر تصویب لایحه‌ای جامع که ابعاد مختلف مسئله عفاف و حجاب را در بر گیرد، در سریع‌ترین زمان ممکن تأکید کردند.
رئیس جمهور در دیدار وزیر امور خارجه الجزایر با تمجید از سابقه انقلابی و ایستادگی ملت این کشور در برابر استعمار، بر اراده ایران برای گسترش همکاری‌ها و ارتقای سطح روابط با الجزایر تاکید کرد.
وزیران نفت و انرژی کشورهای عضو اوپک و ائتلاف اوپک‌پلاس در حاشیه هشتمین سمینار بین‌المللی اوپک در وین طی نشستی غیررسمی بر حفظ ثبات در بازارهای جهانی نفت خام تأکید کردند.
آنگونه که رسانه های ترکیه نوشته اند، سرمربی جدید فنرباغچه خواستار جذب مهدی طارمی شده است.
سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی ضمن بازدید از سبد محصولات دیجیتال همراه اول در الکامپ ۲۰۲۳، در نشستی با مدیران ارشد اپراتور اول ارتباطی بر اهمیت واگذاری حوزه محتوا به لایه کارشناسی تأکید کرد.
رئیس جمهور الجزایر بر ضرورت پیوستن کشورش به سازمان بریکس و کنار گذاشتن دلار و یورو برای تقویت اقتصاد این کشور تاکید کرد.
رئیس جمهور الجزایر بر ضرورت پیوستن کشورش به سازمان بریکس و کنار گذاشتن دلار و یورو برای تقویت اقتصاد این کشور تاکید کرد.
رئیس جمهور الجزایر با دریافت پیام ویژه بشار اسد در دیدار با وزیر خارجه سوریه بار دیگر با حمایت از نظام سوریه بر ضرورت دفاع از آرمان فلسطین تاکید کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر ضرورت توسعه اقتصادی میان ایران و الجزائر این موضوع را نخستین دستور کار کمیسیون مشترک عالی دو کشور در تهران عنوان کرد.
«عبدالمجید تبون» رئیس جمهور الجزایر در پیامی خطاب به مردم فلسطین تاکید کرده که الجزایر با همه توانایی خود در خدمت ملت فلسطین است.
عبدالمجید تبون رئیس جمهور الجزایر به مناسبت روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین، بر لزوم باز پس گرفتن حقوق این ملت مظلوم از طریق راهکارهای عملیاتی تاکید کرد.
رئیس جمهور الجزایر با بیان اینکه حمایت از مسئله فلسطین نباید در بیانیه خلاصه شود، تاکید کرد که باید اقدامات عملی برای بازپس گیری حقوق فلسطینیان اتخاذ شود.
دفتر ریاست جمهور عراق با توضیح درباره دیدارهای وی در نشست شرم‌الشیخ و نشست سران اتحادیه عرب در الجزایر، بر موضع ثابت عراق در حمایت از مسائل منطقه‌ای و در رأس آنها مسئله فلسطین تأکید کرد.
شرکت کنندگان در سی و یکمین نشست سران اتحادیه عرب در الجزایر در بیانیه خود بر حمایت از فلسطین تاکید کردند.
شرکت کنندگان در سی و یکمین نشست سران اتحادیه عرب در الجزایر در بیانیه خود بر حمایت از فلسطین تاکید کردند.
در نشست سران عرب که از روزگذشته در الجزایر در حال برگزاری است، مقامات کشورهای عربی بر حل و فصل مسئله فلسطین و مسائل منطقه ای تاکید کردند.
رؤسای جمهور ترکیه و الجزایر در جریان یک تماس تلفنی بر افزایش همکاری‌ ها در بخش انرژی به ویژه گاز طبیعی تاکید کردند.
حسام زکی معاون دبیرکل اتحادیه عرب تاکید کرد: الجزایر هیچ پیش شرطی درباره مشارکت در نشست سران اتحادیه عرب مطرح نکرده و مشارکت خودش را منوط به بازگشت سوریه به اتحادیه عرب نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ