سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی ضمن بازدید از سبد محصولات دیجیتال همراه اول در الکامپ ۲۰۲۳، در نشستی با مدیران ارشد اپراتور اول ارتباطی بر اهمیت واگذاری حوزه محتوا به لایه کارشناسی تأکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی شهرداری تهران با تأکید بر اینکه انتقال آب از دریاچه خلیج فارس به دریاچه آزادی نه منطقی است و نه امکان پذیر، گفت: تصور می‌کنم با توجه به محدودیت دسترسی شهروندان به دریاچه آزادی و استفاده تعداد نفرات کمتر از این دریاچه، طبیعی است که عکس این موضوع اتفاق بیافتد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز تأکید کرد: فشار غرب مانع موفقیت اجلاس روسیه- آفریقا نخواهد شد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز تأکید کرد: مسکو نسبت به کارآمدی تحقیقات آلمان، دانمارک و سوئد در رابطه با حادثه نورد استریم تردید دارد.
بهادری جهرمی با تأکید بر اینکه رویکرد و نگاه دولت در خصوص حجاب روشن بوده است، گفت: از ابتدای این دولت تأکید شده که در مراکز دولتی بایستی تمامی قوانین از جمله در خصوص رعایت حجاب و عفاف، رعایت شود. حجاب واجب شرعی و سیاسی است و سنت و عرف ایرانیان در طول سالیان سال بوده است.
سخنگوی شهرداری تأکید کرد: مطالعات پل حافظ به طور کامل انجام شد و طبق مطالعات آمادگی برای این موضوع وجود دارد، اما در مورد زمان اجرا هنوز تصمیم گیری نشده است چرا که یک سری ملاحظات ترافیکی و انتخاب مسیر‌های جایگزین مدنظر است.
سخنگوی کرملین تأکید کرد که ناتو صلح و ثبات را به ارمغان نمی‌آورد بلکه وضعیت را در هر جایی که حضور می‌یابد، بی‌ثبات می‌کند.
سخنگوی گردان‌های سرایا القدس تأکید کرد مقاومت فلسطین با سیاست ترور متوقف نمی‌شود و پاسخ مقاومت در چارچوب عملیات انتقام- آزادی آغاز شده است.
سخنگوی جنبش حماس تأکید کرد که رژیم صهیونیستی تاوان جنایت خود در نابلس و به شهادت رساندن سه تَن از رزمندگان فلسطینی را پرداخت خواهد کرد.
نادعلی تأکید کرد: این اشتباه است که بدون طرح در زمینه حجاب وارد شویم و حتما باید طرحی در این خصوص داشته باشیم؛ اینکه در چنین درگیری‌هایی در صحنه حاضر نشوند باعث سرشکستگی است و باید رسیدگی فوری در مترو انجام می‌شد، شرکت مترو گزارش خود را در این زمینه آماده و به شورا ارسال کند.
سخنگوی فرماندهی مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه (سنتکام) امروز بروز آسیب مغزی در ۱۱ نظامی متجاوز این کشور در جریان حمله به پایگاه غیرقانونی واشنگتن در سوریه را تأیید کرد.
سخنگوی فرماندهی مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه (سنتکام) امروز بروز آسیب مغزی در ۱۱ نظامی متجاوز این کشور در جریان حمله به پایگاه غیرقانونی واشنگتن در سوریه را تأیید کرد.
سخنگوی فرماندهی مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه (سنتکام) امروز بروز آسیب مغزی در ۱۱ نظامی متجاوز این کشور در جریان حمله به پایگاه غیرقانونی واشنگتن در سوریه را تأیید کرد.
سخنگوی دولت گفت: وضعیت قانونی در خصوص پوشش کاملاً روشن است. هم عرف، هم قانون و هم شرع در این زمینه بر نکات روشنی تأکید دارند.
سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا تأکید کرد که دولت این کشور به دنبال جنگ و درگیری نظامی با ایران نیست.
سخنگوی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان ضمن تأیید خبر مسمومیت دانش‌آموزان این مدرسه دخترانه، اظهار کرد: صبح امروز در مدرسه پیام شاهد، تعدادی از دانش‌آموزان پس از استشمام بو و اظهار سوزش گلو از مسئولان مدرسه درخواست بررسی و معاینه را داشتند و پس از آن مسئولان مدرسه برای کسب اطمینان از سلامت دانش‌آموزان با اورژانس تماس گرفتند و موضوع را بررسی کردند، بلافاصله پس از حضور اورژانس ۱۵ نفری که اظهار داشتند سوزش گلوی بیشتری دارند به مراکز درمانی منتقل شدند.
سخنگوی گردان های قدس تأکید کرد که مقاومت و درگیری‌ها با رژیم اشغالگر ادامه دارد و جنایات دشمن صهیونیستی علیه مردم فلسطین، رزمندگان مقاومت را به سوی اقدامات جهادی بیشتر سوق خواهد داد.
سخنگوی کرملین امروز تأکید کرد: مسکو اتهام ارسال بمب‌های خوشه‌ای از ترکیه برای اوکراین را بررسی می‌کند.
سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات رییس جدید بانک مرکزی درباره ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی گفت: برنامه دولت ایجاد ثبات نسبی در همه حوزه‌ها از جمله بازار ارز است. رییس بانک مرکزی محدوده‌ای از کالاهای اساسی را مطرح کردند که بتواند با ارز نیمایی تهیه شود. برنامه دولت، ایجاد ثبات نسبی در همه بازارها از جمله ثبات بازار ارز است.
سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات رییس جدید بانک مرکزی درباره ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی گفت: برنامه دولت ایجاد ثبات نسبی در همه حوزه‌ها از جمله بازار ارز است. رییس بانک مرکزی محدوده‌ای از کالاهای اساسی را مطرح کردند که بتواند با ارز نیمایی تهیه شود. برنامه دولت ایجاد ثبات نسبی در همه بازارها از جمله ثبات بازار ارز است.
وانگ ونبین، سخنگوی وزارت امور خارجه چین تأکید کرد: روابط چین و ایران به‌طور سنتی دوستانه است و انتخاب مشترک چین و ایران برای تحکیم و توسعه مشارکت راهبردی جامع چین و ایران است. طرف چینی مایل به تقویت ارتباطات و هماهنگی با طرف ایرانی برای تداوم و ارتقاء پیشرفت جدید در روابط دوجانبه است.
محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران با تأیید خبرهای منتشرشده درباره تغییر کاربری دو سینمای «پارس» و «مرکزی» واقع در میدان انقلاب تهران، گفت: این دو سینما در حال حاضر تعطیل هستند و مالکان آن‌ها به تازگی مجوز تغییر کاربری آن را دریافت کرده‌اند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه با تأکید بر اینکه کمک تسلیحاتی به کی یف، اروپا را به طرف نزاع در اوکراین تبدیل کرده است، اعلام کرد که آمریکا در مسیر صادرات مواد غذایی و کود روسیه مانع تراشی می کند.
سخنگوی جنبش انصارالله ضمن تأکید بر ضرورت بازگشایی فرودگاه صنعا و بندر الحدیده، هر گونه ادعا برای برقراری صلح در یمن را بدون پاسخگویی به مطالبات برحق مردم این کشور، فاقد اعتبار خواند.
«عبداللطیف القانوع» با بیان اینکه کرانه باختری ذخیره همیشگی انقلاب ملت فلسطین است، تأکید کرد مقاومت در کرانه باختری شعله ور شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ