عبدالمجید تبون رئیس جمهور الجزایر به مناسبت روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین، بر لزوم باز پس گرفتن حقوق این ملت مظلوم از طریق راهکارهای عملیاتی تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منصور قنبرزاده می‌گوید مشکل بسته شدن پنجره باشگاه تراکتور از سوی نهادهای بین المللی است.
ماجرای تبلیغ دینی وضعیت پیچیده‌ای دارد که از طریق تزریق بودجه و امکانات، قابل حل نیست. پیش از انقلاب گفته می‌شد یک ساعت از رادیو را بدهید به ما تا مسائل را حل کنیم، حالا تمام روز صد‌ها شبکه رادیویی و تلویزیونی و رسانه‌های دیگر و بودجه و امکانات بزرگ دراختیار است، دریغ از حل یک مساله، اگر غامض‌تر نکنند. نمونه تاسف‌بارش به نام طب اسلامی است که به جای جذب جوانان، موجب وهن عقل و دین و روحانیت می‌شود.
باشگاه بارسلونا از طریق ژرژ مندس در تلاش است تا قرارداد دو ستاره جوان خود را نهایی کند.
رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده، گفت: ثبت‌نام برای اسقاط خودرو و موتورسیکلت فرسوده فقط باید در سایت ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده انجام شود.
رئیس جمهور آفریقای جنوبی پس از سفر سران کشورهای آفریقایی به روسیه و اوکراین در سخنانی گفت: درگیری در اوکراین باید از طریق دیپلماسی پایان یابد.
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه قیمت در یک اقتصاد آزاد از طریق بازار و با مکانیزم عرضه و تقاضا تعیین می‌شود، افزود: وقتی رقابت سالمی باشد، خدمات و یا محصول باکیفیت و قیمت بهتر به مصرف کننده می‌رسد. قیمت‌های دستوری نمایشی است و معمولا مصرف‌کننده با آن قیمت کالا یا خدمات را دریافت نمی‌کند.
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه قیمت در یک اقتصاد آزاد از طریق بازار و با مکانیزم عرضه و تقاضا تعیین می‌شود، افزود: وقتی رقابت سالمی وجود داشته باشد خدمات و یا محصول با کیفیت و قیمت بهتر به مصرف کننده می‌رسد. قیمت‌های دستوری نمایشی است و معمولا مصرف‌کننده با آن قیمت کالا یا خدمات را دریافت نمی‌کند.
هاشمی گفت: بانک‌ها با تسهیلات سوری که پرداخت کرده و در غیر از محل خود مصرف می‌شود بانک‌ها هم از این طریق به صورت غیر مجاز نقدینگی خلق می‌کنند.
«فیصل بن فرحان» در سخنرانی در کنفرانس امنیتی مونیخ گفت که رسیدگی به بحران پناهجویان و فاجعه زلزله در سوریه باید از طریق گفتگو با دمشق صورت گیرد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره مصوبه مولدسازی، گفت: حتماً باید واگذاری‌ها از طریق مزایده صورت گیرد تا این شائبه که در فضای غیررقابتی قرار است اموال دولتی واگذار شود، کنار رود.
کتاب گراندین قابلیت تفکر بصری و دیداری را نشان می‌دهد. گراندین به راحتی به "خاطرات تصویری واضح" دوران کودکی خود از طریق "تصاویر و فیلم‌های سه بعدی" در ذهن اش دسترسی پیدا می‌کند. او حتی می‌تواند بلند شدن و فرورفتن سورتمه را هنگام برخورد با شیب احساس کند.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: مولدسازی دارایی‌های دولت در حقیقت به معنای خروج از انجماد دارایی‌ها و آزادسازی ثروت ملی حبس شده که باید تلاش کنیم از این طریق، شاهد کارآیی و بازدهی باشیم.
چین از این طریق یک سابقه حقوقی ایجاد کرده که می‌تواند موجب تشویق دشمنان تمامیت ارضی ایران شود و در نهاد‌های چندجانبه بین‌المللی محل رجوع باشد. چین که خود در خانه شیشه‌ای نشسته و به اراده مردم تایوان برای استقلال و اعتراض کشور‌های آسه‌آن به اشغال جزایر متعلق به آن‌ها در دریای جنوبی چین با تهدید و مانور نظامی پاسخ می‌دهد، چرا باید به سوی خانه دیگران سنگ پرتاب کند.
نماینده مردم تهران در مجلس با مهم ارزیابی کردن امنیت حوزه امنیت غذایی گفت: دستگاه قضا در صورت اثبات باید برخورد جدی و قاطع با نفوذ شرکای رژیم صهیونیستی در موضوع واردات موز به کشور انجام دهد.
وزیر جهاد کشاورزی در جلسه قرارگاه امنیت غذایی تصریح کرد: مراکز فروش و خرده‌فروشی‌ها باید از طریق سامانه ستکاوا ثبت سفارش کنند.
محسن هاشمی گفت: این روز‌ها حال مردم به هیچ‌وجه خوب نیست و باید راهکار‌هایی پیدا کرد که از طریق آن بتوان حال مردم را خوش کرد. در وهله نخست، اگر اشتباهی در کشور صورت می‌گیرد باید در خصوص آن پاسخگویی و عذرخواهی صورت بگیرد. اینکه اشتباهی صورت گیرد، بعد برخی افراد و جریانات بخواهند با قاطعیت از اشتباه دفاع کنند، غلط است.
نمایندگان مجلس باید نظارت خود را بر اجرای این قانون با شدت ادامه دهند تا قانونی که تصویب کرده اند به نتیجه برسد. مجلس ابزار‌های متفاوتی از جمله تذکر به وزیر، سوال از وی، تحقیق و تفحص را می‌تواند مورد استفاده قرار دهد.
نمایندگان مجلس باید نظارت خود را بر اجرای این قانون با شدت ادامه دهند تا قانونی که تصویب کرده اند به نتیجه برسد. مجلس ابزار‌های متفاوتی از جمله تذکر به وزیر، سوال از وی، تحقیق و تفحص را می‌تواند مورد استفاده قرار دهد.
وینگر جوان صنعت نفت می گوید که بازیکنان از طریق این تیم می توانند خودشان را به فوتبال ایران ثابت کنند.
یک کارشناس بانکی گفت: اکوسیستم بانکداری دیجیتال باید به گونه‌ای ایجاد شود که در آن بازیگران مختلف به یک شبکه متصل شده و نیاز‌های مشتریان را به بهترین نحو برطرف کنند، به همین منظور بانک ایران زمین با تمرکز بر استراتژی تبدیل شدن به یک بانک دیجیتال در کشور خدمات نوینی را به مشتریان ارائه می‌دهد.
وزیر امور خارجه: ما باید اطمینان پیدا کنیم که همه خطوط قرمزمان مورد توجه قرار گرفته است و نفع اقتصادی کامل از توافقی که پیش روی ماست، خواهیم برد. چنانچه به این نقطه برسیم، در خصوص مراحل بعدی بحث خواهد شد.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: ما باید به سمت طراحی ماشین آلات صنعتی برویم چراکه این برای ما ارزش آفرین است اگر ما بتوانیم آن ماشین را طراحی و بسازیم برای ما بسیار سود آور است و عملا به مرز دانش در آن صنعت رسیده‌ایم. وارادت بی‌رویه ماشین آلات از طریق معافیت های مختلف و بوسیله آن ماشین، ماده ای را به ماده دیگر تبدیل کنیم؛ برای ما ارزش آفرین نیست. تولید ماشین‌آلات برای توسعه صنعتی کشور بسیار مهم است
در صورت سفر پلوسی، او ارشدترین مقام آمریکایی است که طی ۲۵ سال گذشته از تایوان دیدار کرده است.
رگبار و رعد و برق در تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ