رئیس جمهور در دیدار وزیر امور خارجه الجزایر با تمجید از سابقه انقلابی و ایستادگی ملت این کشور در برابر استعمار، بر اراده ایران برای گسترش همکاری‌ها و ارتقای سطح روابط با الجزایر تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور تاکید کرد: علاقمند به گسترش روابط با اعضای «آسه‌آن» و تقویت روابط با کشورهای این حوزه از جمله کامبوج هستیم.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور روسیه بر اجرایی شدن طرح‌های مختلف همکاری فی‌مابین به‌ویژه در حوزه ترانزیت و انرژی تأکید کرد.
در دیدار رئیس گروه دوستی پارلمانی پاکستان و ایران و وزیر بازرگانی دولت پاکستان بر ضرورت راه‌اندازی شهرک‌های تجاری مرزی و گسترش روابط و دیپلماسی پارلمانی میان دو کشور تاکید شد.
سران ایران و عمان، ضمن مرور آخرین وضعیت پیشرفت اسناد همکاری امضا شده در سفرهای متقابل سران دو کشور، بر اراده تهران-مسقط برای ارتقای روابط به سطوح بالاتر و گسترش تعاملات فیمابین تاکید کردند.
رئیس جمهور در دیدارهای جداگانه با سفرای جدید فیلیپین، لیبی، بنگلادش و هند بر تلاش برای گسترش روابط فیمابین تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان دیدار با رئیس دولت امارات مراتب دعوت رئیس جمهور کشورمان از رئیس دولت امارات جهت سفر به ایران را به وی ابلاغ کرد.
رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که آمریکا طلایه دار گسترش فساد در جهان است و رئیس جمهور این کشور از همجنس بازی حمایت سیاسی و قانونی به عمل می‌آورد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با نایب رئیس و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای عمان بر ضرورت رفع موانع احتمالی گسترش همکاری‌های اقتصادی ایران و عمان تأکید کرد.
رئیس جمهور خطاب به سفرا با اشاره به تمایل کشورهای مختلف برای گسترش همکاری‌ها با ایران، تاکید کرد: این ادراک که چون ایران تحریم است کسی حاضر به همکاری با ما نیست، کاملا غلط است.
رئیس جمهور در گفتگو تلفنی با رجب طیب اردوغان انتخاب مجدد وی را به عنوان ریاست جمهوری ترکیه تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد در دوره جدید نیز روابط دو کشور بیش از پیش گسترش یابد.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات سلطان عمان مبنی بر تمایل مصر برای ازسرگیری روابط با جمهوری اسلامی ایران، تاکید کردند: ما از این موضع استقبال می‌کنیم و مشکلی در این زمینه نداریم.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات سلطان عمان مبنی بر تمایل مصر برای از سرگیری روابط با جمهوری اسلامی ایران، تاکید کردند: ما از این موضع استقبال می‌کنیم و مشکلی در این زمینه نداریم.
دبیرکل اتحادیه آسه‌آن در دیدار با رئیس جمهور ضمن تاکید بر اهمیت نقش و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه، گزارشی از برنامه‌های این اتحادیه برای گسترش تعاملات با کشورمان ارائه کرد و دکتر رئیسی نیز ضرورت پیگیری جدی اهداف تعیین شده برای گسترش همکاری‌ها میان این اتحادیه و ایران را مورد تاکید قرار داد.
رئیس جمهور با بیان اینکه دوره یکجانبه‌گرایی در جهان رو به پایان است تاکید کرد: گسترش روابط ایران واندونزی به نفع جهان اسلام و مسلمانان است.
سفیر ایران در بغداد با بیان این که رییس‌جمهور عراق را در این سفر یک هیات بلند پایه از مقامات، سیاسی، امنیتی و اقتصادی این کشور همسایه همراهی می‌کردند، افزود: در جریان رایزنی‌های صورت گرفته بین مقامات دو کشور بر موضوع تقویت و گسترش روابط دو کشور در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و امنیتی تاکید شد.
رئیس جمهور با تأکید بر اینکه گسترش معروف‌ها در جامعه باید مورد حمایت جمعی قرار گیرد، خطاب به مردم بویژه جوانان گفت: در موضوعی مانند حجاب ضروری است همگان احساس مسئولیت کنند و اگر چه ممکن است در این زمینه برخی افراد نظر متفاوتی داشته باشند، اما در زندگی اجتماعی، پایبندی به موازین قانونی، می‌بایست به عنوان یک اصل مورد توجه قرار گیرد.
رئیس مرکز بین الملل و امور کنوانسیون های سازمان حفاظت محیط زیست بر گسترش ارتباطات بین المللی برای رفع مشکلات تالاب هورالعظیم تاکید کرد.
رئیس اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی معابر پایتخت را تشریح کرد.
رئیس جمور روسیه و نخست وزیر عراق در گفتگویی تلفنی بر توسعه و گسترش روابط بین بغداد و مسکو تاکید کردند.
رئیسی خطاب به مسولان وزارت بهداشت و درمان و سایر بخش‌های مربوطه تأکید کرد: تدابیر لازم برای گسترش پوشش بیمه‌ای اقلام دارویی به‌منظور کاهش هزینه دارو‌ها در سبد خانوار اندیشیده شود.
رئیس امارات و رئیس جمهور ترکیه امروز در تماسی تلفنی بر گسترش سرمایه گذاری متقابل، تجارت خارجی، همکاری در بخش‌ های انرژی، حمل و نقل، پروژه‌ های زیرساختی و صنایع دفاعی تاکید کردند.
سخنگوی آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل در بیانیه‌ای که در وبگاه سازمان ملل منتشر شده است نوشت: دبیرکل به دقت اعتراضات در جریان در ایران را دنبال می‌کند. او در دیدار دوجانبه‌اش با رییس جمهور رئیسی در ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۲ بر ضرورت احترام به حقوق بشر تاکید کرد.
رئیس دیوان عالی کشور در دیدار با رئیس دیوان عالی اندونزی بر گسترش همکاری در زمینه توافقنامه‌های قضائی و به ویژه انعقاد توافقنامه انتقال محکومان تأکید کرد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از اقدامات رئیس جمهور تاجیکستان در گسترش زبان فارسی تقدیر و با اشاره به اولین سفر خارجی آقای رئیسی به تاجیکستان تأکید کردند: انجام این سفر نشان‌دهنده اهتمام دولت برای گسترش روابط با تاجیکستان است و در یک‌سال گذشته نیز سطح روابط افزایش یافته است اما با نقطه مطلوب بسیار فاصله دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ