دفتر ریاست جمهور عراق با توضیح درباره دیدارهای وی در نشست شرم‌الشیخ و نشست سران اتحادیه عرب در الجزایر، بر موضع ثابت عراق در حمایت از مسائل منطقه‌ای و در رأس آنها مسئله فلسطین تأکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال قزاقستان با خستگی فراوان به ارومیه رسید.
اردوی ژاپنی‌ها در ترکیه به اتمام رسید و آماده سفر به ایران هستند.
طی سفر رئیس جمهور الجزائر به چین ۱۹ توافق‌نامه و تفاهم‌نامه همکاری میان دو کشور در زمینه‌های گوناگون به امضا رسید.
دستاورد سفر نخست وزیر ژاپن به یک کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس، امضای ۲۳ توافقنامه همکاری بود.
تیم ملی والیبال ایران عصر امروز بعد از حضور در هفته نخست لیگ ملت‌ها و برگزاری چهار مسابقه، وارد تهران شد.
تبریز- همزمان با سفر رییس‌جمهور و هیات دولت به آذربایجان‌شرقی، بزرگترین مزرعه جلبک و آرتمیای کشور با ۵۸ هکتار مساحت در بندر «رحمانلو» عجب‌شیر بهره‌برداری شد.
گویا تحفه سفر رئیس کل بانک مرکزی به واشنگتن، ورود ارز به مبلغ ۲۴ میلیارد دلار است. بخشی از آن از محل آزادسازی ارز‌های بلوکه‌شده ایران در دو کشور کره‌جنوبی و عراق است و بخش دیگر نیز از صندوق بین‌المللی پول خواهد بود.
کاروان تیم ملی والیبال ایران پس از سفری طولانی که حدود ۲۲ ساعت به طول انجامید، وارد ناگویای ژاپن شد.
در جریان سفر پادشاه عمان به کشورمان، تفاهم نامه مشترک همکاری ایران خودرو با عمان در زمینه صادرات و فعال سازی شبکه فروش و خدمات پس از فروش در حضور سرپرست وزارت صمت ایران و وزیر صنعت، تجارت و سرمایه‌گذاری عمان به امضا رسید.
در جریان سفر رسمی سلطان عمان به کشورمان، مقامات دو کشور ۴ سند در حوزه همکاری‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری، همکاری در مناطق آزاد و همکاری در حوزه انرژی به امضا رساندند.
مهرداد بذرپاش گفت: ترددها در جاده‌های کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه و نیم درصد افزایش، در بخش ریلی با یک میلیون و ۶۰۰ هزار سفر رشد ۳۰ درصدی را تجربه کرد.
در جریان تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ در حالی شاهد رشد هفت درصدی سفر به استان تهران هستیم، که قیمت اماکن اقامتی به ویژه بوم‌گردی‌ها در این استان سفر به فلک کشیده و این اقامتگاه‌ها هم لاکچری شده است.
دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور با بیان اینکه توزیع زمانی و مکانی سفر نسبت به سال گذشته بهتر بوده است، بر اطلاع‌رسانی تغییرات جوی به مسافران تاکید کرد.
دفتر ریاست جمهوری عراق از دعوتی که عبداللطیف رشید از همتای ایرانی خود برای سفر به تهران دریافت کرده است، خبر داد.
یک کارشناس اقتصادی گفت: سفر رییسی می تواند رشد اقتصادی و تجاری به همراه داشته باشد.
در ایامی که بیشتر شهرهای کشور با برودت هوا همراه شده و برفی و بارانی است؛ شهرهای استان هرمزگان از جمله جزیره ابوموسی گرم‌ترین دما را دارد.
استقلال امروز آخرین تمرین پیش از سفر به آبادان و بازی با تیم صنعت نفت را در کمپ ناصر حجازی برگزار می‌کند.
سفیر ترکیه در بغداد ضمن دیدار با عبداللطیف رشید، پیام مکتوب رجب طیب اردوغان را به او تحویل داد.
قبل از ظهور علی دایی، کریم باوی در پیشانی خط حمله ایران، عرصه را بر رقبا خارجی تنگ کرده بود، ضربات سر او در تاریخ ایران باقی خواهد ماند.
رئیس جمهور عراق امروز وارد اربیل شد و قرار است با مقامات اقلیم گفتگو کند.
کاپ مسابقات جام جهانی در ادامه سفر به کشورهای حاضر در رقابت‌های جام ۲۰۲۲ قطر؛ وارد مکزیک شد.
رشت- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به ورود ۵۳ میلیون گردشگر به استان گفت: در مقایسه با سال گذشته ۱۰۵ درصد رشد داشته ایم و گیلان مقصد اول گردشگری کشور بوده است.
رئیس ستاد اربعین کشور گفت: از همه زائران خواهش می‌کنم که زائران سفر خود را زودتر آغاز کنند. طول سفر را کوتاه کنند و از مرزهای جدید مثل مرز باشماق و تمرچین استفاده کنند.
گذشت یک سال از عمر دولت سیزدهم سبب شد تا در مسیر مطالبه گری و پیگیری مسائل مردم پانزدهمین سفر دولت به استان گیلان بازخوانی شده و آخرین وضعیت مصوبات آن پیگیری شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ