رئیس جمهور الجزایر با بیان اینکه حمایت از مسئله فلسطین نباید در بیانیه خلاصه شود، تاکید کرد که باید اقدامات عملی برای بازپس گیری حقوق فلسطینیان اتخاذ شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور الجزایر امروز (جمعه) پس از پایان سفر چند روزه‌اش به چین بنا به دعوت رجب طیب اردوغان وارد ترکیه شد.
رئیس جمهور الجزایر پس از سفر دو روزه به دوحه، قطر را به مقصد چین برای دیدار با رئیس جمهور این کشور ترک کرد.
رئیس جمهور الجزایر که به دوحه سفر کرده است با امیر قطر دیدار و گفتگو کرد.
رئیس جمهور روابط ایران و الجزایر را ارتباط دو کشور دوست، برادر و مسلمان دانست که می‌تواند مبتنی بر مواضع نزدیک و همسوی منطقه‌ای و بین‌المللی دو طرف، در عرصه‌های مختلف از جمله در زمینه‌های تجاری و اقتصادی گسترش یابد.
رئیس جمهور کشورمان فرارسیدن سالروز استقلال جمهوری دموکراتیک خلق الجزایر را به رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.
رئیس جمهور با تبریک عید سعید قربان به دولت و ملت الجزایر، مخالفت فعال با توهین برخی کشورهای غربی به ساحت قرآن مجید و تجاوزگری و اشغالگری رژیم صهیونیستی را وظیفه همه آحاد امت اسلامی دانست.
رئیس جمهور الجزایر بر ضرورت پیوستن کشورش به سازمان بریکس و کنار گذاشتن دلار و یورو برای تقویت اقتصاد این کشور تاکید کرد.
پیش از برگزاری نشست اتحادیه عرب در ریاض، وزیر خارجه عربستان با سفر به الجزائر دعوتنامه‌ای به رئیس جمهور این کشور جهت شرکت در اجلاس سران کشورهای عربی در ریاض تحویل داد.
رئیس جمهور سوریه از همتای الجزایری خود برای پذیرش مجدد دمشق در اتحادیه عرب قدردانی کرد.
رئیس جمهوری الجزایر پنجشنبه شب در گفت‌وگو با روزنامه‌نگاران محلی اعلام کرد که سوریه عضو بنیان‌گزار اتحادیه عرب است که نمی‌توان دولت دمشق را از حق عضویت در این اتحادیه محروم کرد.
رئیس جمهور الجزایر با دریافت پیام ویژه بشار اسد در دیدار با وزیر خارجه سوریه بار دیگر با حمایت از نظام سوریه بر ضرورت دفاع از آرمان فلسطین تاکید کرد.
رئیس جمهور الجزایر و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز دیدار و رایزنی کردند.
بشار اسد تماس تلفنی از همتای الجزایری خود دریافت کرد که در آن عبدالمجید تبون از حمایت کشورش از سوریه خبر داد.
رئیس جمهور الجزایر دستور اعزام تیم امدادرسانی به ترکیه جهت کمک به آسیب دیدگان زلزله شدید در جنوب این کشور را صادر کرد.
رئیس جمهوری الجزایر در گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که ماه مه آینده به مسکو می رود.
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر امروز پیام مکتوبی از سوی عبدالمجید تبون رئیس جمهور الجزایر درباره روابط دوجانبه محکم میان دو کشور دریافت کرد.
«عبدالمجید تبون» رئیس جمهور الجزایر در پیامی خطاب به مردم فلسطین تاکید کرده که الجزایر با همه توانایی خود در خدمت ملت فلسطین است.
رئیس جمهور عراق ضمن ابراز امیدواری به اینکه نشست سران عرب در الجزایر سرآغاز همکاری ها باشد، اقدامات رژیم صهیونیستی برای تغییر شرایط در قدس اشغالی را محکوم کرد.
رئیس جمهور عراق در حاشیه نشست سران اتحادیه عرب در الجزایر با سران دو کشور آفریقایی دیدار و گفتگو کرد.
رئیس جمهور الجزایر از موضوع فلسطین به عنوان موضوع محوری و ریشه ای یاد کرد.
رئیس جمهور تونس طی اظهاراتی در نشست سران عرب در الجزایر گفت که فلسطین را فراموش نمی کنیم، زیرا ملت های عربی عزت، غرور و کرامت را از همدیگر دارند.
رئیس جمهوری عراق در حاشیه نشست سران اتحادیه عرب در الجزایر با محمد بن مبارک آل خلیفه، نماینده پادشاه بحرین دیدار و گفتگو کرد.
رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن شصت و هشتمین سالگرد انقلاب بزرگ رهایی‌بخش الجزایر را به رئیس جمهور و ملت دوست و برادر این کشور تبریک گفت.
اماننوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه با حضور در بین مردم الجزایر با شعارهای اعتراض‌آمیز آنها روبرو شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ