شما به‌عنوان قائل به حجاب و پوشش شاهد این باشید که افراد می‌توانند با مقدار بیشتری پول خرج کردن، چیزی که ارزش تلقی می‌شده را بخرند و حالا حاکمیت برای اعتقادات شما و آرمان‌های خودش قیمت معین مشخص کرده است. روح حاکم بر لایحه حول محور مسائل مادی و اساسا توان اقتصادی تنظیم شده است. شما هر چقدر پولدارتر باشید، در امر پوشش آزادتر خواهید بود و درصورتی‌که در طبقه اقتصادی خاصی متولد شده باشید، اجازه انتخاب و اختیار برای پوشش خواهید داشت، اما اگر از طبقه متوسط یا پایین جامعه باشید مجبور به پذیرش حدود پوششی حکومت هستید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه اصولگرای فرهیختگان نوشت: مدیران تلویزیون می‌دانند این قابی که در اختیارشان است، اگر از جذابیت‌های بصری و سرگرمی‌ساز خالی شود، مخاطبش هم کم خواهد شد و دیگر جذابیتی برای بخش‌های بازرگانی نخواهد داشت و در آینده نزدیک، بحران ورشکستگی بر سر سازمان چاق صداوسیما آوار خواهد شد.
روزنامه فرهیختگان نوشت: آیا عاقلانه است فرد یا جریانی درون دولت به نوعی وارد انتخابات شوند که فرصت‌های موجود را پای رقابت انتخاباتی بگذارد؟ آن هم مجلسی که حداقل در مهم‌ترین پروژه‌های دولت همراه بوده و در عرصه عمومی یک‌کاسه محسوب می‌شود؟
تاکید بر بازدارندگی با ترساندن از ارقام سنگین به‌عنوان دال مرکزی لایحه می‌تواند منجر به سیاسی‌تر شدن بدپوشش‌ها شود. فردی که حاضر باشد برای بدپوششی هزینه اقتصادی و غیراقتصادی بدهد به‌سرعت رادیکال می‌شود و بعد از مدتی شما شاهد یک جمع کم‌تعداد، اما هزینه‌داده و تندرو خواهید بود که چیزی برای از دست دادن ندارند و تا ته خط رفته‌اند.
فرهیختگان نوشت: تاکید بر بازدارندگی با ترساندن از ارقام سنگین به‌عنوان دال مرکزی لایحه می‌تواند منجر به سیاسی‌تر شدن بد‌پوشش‌ها شود. فردی که حاضر باشد برای بدپوششی هزینه اقتصادی و غیراقتصادی بدهد به‌سرعت رادیکال می‌شود و بعد از مدتی شما شاهد یک جمع کم‌تعداد، اما هزینه‌داده و تندرو خواهید بود که چیزی برای از دست دادن ندارند و تا ته خط رفته‌اند.
روزنامه فرهیختگان نوشت: حلقه‌ای می‌خواهد دولت را که عده‌ای گمان می‌کردند در حد شهیدبهشتی ظرفیت اجتماعی دارد به قاسم روان‌بخش و نبویان بدل کند. حلقه‌ای که دایره‌اش آنقدر تنگ است که در آن شیخ‌حسین انصاریان، جان لاک حساب می‌شود و باید اصلاحش کرد.
روزنامه فرهیختگان نوشت: فیلم‌هایی مثل خیابان اندرزگو نه ترویج حجاب و نه کمک کردن به حکمرانی است بلکه نشان می‌دهد شکست در این عرصه پذیرفته شده و تنها راه مانده، شکل دستوری و خشن است. بازگشت به نقطه صفر یعنی بازگشت به گسست اجتماعی و خلق بحران‌های جمعی وسیع‌تر.
روزنامه فرهیختگان نوشت: استفاده از کلمات رکیک، درگیری با مرد نامحرم، حمله به مأمور نیروی انتظامی، تمرد و سرپیچی از دستور مأمور قانون، کشف حجاب و‌... مدعایی بر این حرکت سخیف و دور از شأن یک تجمع قانونی و مطالبه‌گرانه است.
براساس تفاهم نامه شهرداری منطقه ۲۲ و سازمان املاک شهرداری تهران ۵۰۰ واحد مسکونی برای مسکن نخبگان ساخته می شود.
تشکیل سازمانی خارج از صدا و سیما و با مشارکت نهادهای قانونی و اصناف موثر در صنعت تصویر و نهایتا هیئت منصفه اصولی با مشارکت فرهیختگان و نمایندگان فرهیخته مردم  "و البته نه بازهم فرمایشی" و نظارت بعد از تولید و پخش اثر، همان سیاستی است که می تواند بنحوی تضمین کننده فعالیت فعالان حوزه صنعت تصویر ایران باشد و قانونگزار باید سعی کند تا شرایط کسب و کار را تسهیل کند و نه این که دامنه حضور مناصب حاکمیتی را در کسب و کار مردم بیشتر کند! نیازمند قوانین مترقیانه هستیم و اگر لازم است قانون اساسی را هم مترقیانه کنیم ، بکنیم! چون سرنوشت هرکشوری بردست مردمانش است و حاکمان در خدمت مردمان  ولاغیر...
روزنامه فرهیختگان نوشت: اینکه گروهی بدون توجه به شخصیت چندبعدی شهید بهشتی صرفا با هدف تحقق ایده خود اظهاراتی را مورد توجه قرار داده و بیلبورد‌های تبلیغاتی شهر را مملو از آن کند، باعث می‌شود تا شهید بهشتی از یک شخصیت پیچیده و مملو از تجربه در زمینه حکمرانی در اذهان عمومی به یک شخصیت تک‌بعدی تقلیل یابد.
فرهیختگان نوشت: چطور استیضاح وزیر ناکارآمد را مترادف دعوا با دولت تعبیر می‌کنید؟... عقب‌نشینی مجلس از به کاربردن ابزار قانونی خود با این استدلال که مانع از حرکت دولت نشود، نشان می‌دهد درک صحیحی از تعابیر همدلی و عدم مانع‌تراشی در ذهن برخی از بهارستان‌نشینان به وجود نیامده است.
فرهیختگان نوشت: شوربختانه باید اعتراف کرد که در سطحی از حکمرانی مواجهه با رسانه همواره به رویکرد‌های حذفی و انفعالی فروکاسته شده و به جز مواردی که موضوع ربطی به رهبری داشته و ایشان هوشمندانه ابتکار عمل را در مدیریت فضا به دست گرفته‌اند، نقطه عزیمت نظام در اغلب موارد حرکت از «پله دوم» و رویکرد «پاسخگویی» بوده است.
حاکمیت قصد فراهم کردن پیش‌نیاز‌های گفتگو در عرصه عمومی دارد و نکته آنکه از مقدمات این پیش‌نیازها، ارتباط و «به‌رسمیت شناختن» است. این گامی که توسط حاکمیت برداشته شده، از جهات بسیاری قابلیت پرداخت دارد. یکی از مهم‌ترین جهات، ترجیح و اولویت حاکمیت در ترمیم شکاف‌های اجتماعی و شکل‌گیری «دیالوگ» برای این ترمیم است.
روزنامه فرهیختگان نوشت: این افراد اگر می‌بینند با هربار حرف زدن‌شان بخشی از جامعه را دچار التهاب می‌کنند، حداقل «کمتر حرف زدن» یا اصلا «حرف نزدن» را تمرین کنند تا بلکه آرامش جامعه کمتر زیر سایه تهدید این افراد قرار بگیرد و امنیت ملی کشور به مخاطره نیفتد.
در این ماجرا و تا این لحظه هیچ موردی درباره تعرض فیزیکی به افراد ثابت نشده و نه متهم چنین اعترافی داشته و نه شکات چنین ادعایی را مطرح کرده‌اند و در حال حاضر ماجرا مربوط به چت‌های غیراخلاقی بین مربی مورد اشاره و بازیکنان و همچنین ارسال برخی فیلم‌های غیراخلاقی از سوی این فرد به این بازیکنان کم‌سن‌وسال بوده است.
در این ماجرا و تا این لحظه هیچ موردی درباره تعرض فیزیکی به افراد ثابت نشده و نه متهم چنین اعترافی داشته و نه شکات چنین ادعایی را مطرح کرده‌اند و در حال حاضر ماجرا مربوط به چت‌های غیراخلاقی بین مربی مورد اشاره و بازیکنان و همچنین ارسال برخی فیلم‌های غیراخلاقی از سوی این فرد به این بازیکنان کم‌سن‌وسال بوده است.
روزنامه فرهیختگان نوشت: وضعیت سوررئال و عجیبی است. هرکسی دستش از هرکاری کوتاه است و از پس هرچیزی برنمی‌آید، لگدش را روانه اینترنت می‌کند.
روزنامه فرهیختگان وابسته به دانشگاه آزاد نوشت: کسانی، ذیل عناوین مقدس و محترمی مثل مقاومت و ولایت‌پذیری ، روی دیگر سکه ایران‌اینترنشنال و همه لات ‌و لوت‌های این قبیله هستند.
صداوسیما جز توییت فاجعه یک خبرنگارش که جمله رهبر انقلاب خطاب به دشمنان را برای آن فوتبالیست به ‌کار برد چه اقدامی انجام داد؟
روزنامه اصول‌گرای فرهیختگان نوشت: با وجود فاصله گرفتن از ناآرامی‌ها، وزیر ارتباطات به‌جای چاره کردن ورشکستگی اپراتور‌ها و بازگرداندن سرعت اینترنت و دسترسی‌ها به شرایط قبل ادعا‌هایی تماما غیر‌منطقی مطرح می‌کند.
روزنامه اصولگرای فرهیختگان نوشت: تلویزیون در اقدامی عجیب هنگامی که ارسلان مطهری گل دوم استقلال را وارد دروازه کرد با اشاره دست از دیگران خواست که کسی شادی گل نکند. صدا و سیما هم بلافاصله دست به سانسور شد و صحنه آهسته گل را پخش کرد.
روزنامه فرهیختگان در یادداشتی رفتن لوکادیا از پرسپولیس را به اتفاقات اخیر کشور ربط داد.
فرهیختگان: رونقی سال ۱۴۰۰ نیز برای مدت ۸ روز در بازداشت به سر برده و با قید وثیقه آزاد شد.
آیا کسی حتی یک درصد احتمال این را می‌دهد که رئیس صداوسیما و سایر مدیران سازمان، نسبت به لزوم پوشش بحران بی‌آبی در شهرکرد و همدان آگاه نباشند؟ یعنی حتی اگر یک کلمه هم در این‌باره نگفته‌اند، به دلیل آن بوده که نمی‌دانستند باید لااقل یک کلمه در این‌باره بگویند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ