روزنامه فرهیختگان نوشت: آیا عاقلانه است فرد یا جریانی درون دولت به نوعی وارد انتخابات شوند که فرصت‌های موجود را پای رقابت انتخاباتی بگذارد؟ آن هم مجلسی که حداقل در مهم‌ترین پروژه‌های دولت همراه بوده و در عرصه عمومی یک‌کاسه محسوب می‌شود؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه ایران نوشت: آقایان اگر مدعی هستند دانشگاه آزاد خصوصی است بهتر است از عضویت هیأت علمی در دانشگاه دولتی استعفا دهند و مأموریت خود را از دانشگاه‌های دولتی لغو کنند و به عضویت هیأت علمی دانشگاه درآیند؛ نمی‌شود از دولت حقوق بگیریم و یک مؤسسه خصوصی را اداره کنیم و عضو شورا‌ها و نهاد‌های حاکمیتی باشیم.
ویلیام جیمز سیدیس که گفته می‌شود باهوش‌ترین فرد جهان بوده است، معیاری برای کودکان اعجوبه است. گزارش شده که او تنها در سن ۱۸ ماهگی توانسته روزنامه بخواند، در سن ۱۱ سالگی وارد دانشگاه هاروارد شود و در ۱۶ سالگی فارغ التحصیل شود.
مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران، به مطلب امروز صفحه سیاسی روزنامه ایران با عنوان «در نقد اظهارات خلاف شأن رئیس بسیج اساتید دانشگاه تهران» واکنش نشان داد.
یک استاد دانشگاه در یادداشتی ضمن ستایش اقدام فراجا در پس گرفتن شکایتش از روزنامه همشهری به تحلیل گفتمان مطلب و جایگاه آن در ذهن مخاطب پرداخت.
ویژه برنام کدام برجام؟ جام زهر یا طلا؟ عصر امروز با حضور مهدی نصیری، سردبیر و مدیر مسئول سابق هفته‌نامه صبح و روزنامه کیهان و مهدی خانعلی‌زاده، دکترای روابط بین‌الملل دانشگاه علامه طباطبایی در سالن آمفی تئاتر بهمن برگزار شد.
نقطه عطف اعتراضات دانشجویان دانشگاه تهران به تیر ۷۸ برمی‌گردد. زمانی که دانشجویان دانشگاه تهران، در اعتراض به تعطیلی روزنامه «سلام» تجمعی برگزار کرده بودند. تجمعی که البته در دانشگاه تهران بی‌سابقه نبود و در آن ایام با هر اتفاق سیاسی، تجمع‌های مشابهی در دانشگاه‌های سیاسی‌تر برگزار می‌شد. اما حمله نیرو‌های خودسر به خوابگاه دانشجویان و ضرب‌و‌شتم آنها، مانند بنزینی بود که روی آتش ریخته شد و اعتراضات دانشجویی ۱۸ تیر را در تاریخ ایران به‌عنوان یک نقطه‌عطف ثبت کرد.
برای دانشگاه تهران مشتری هشت! بخشی را برای تالار عروسی، بخشی را برای کافی‌شاپ و فودکورت و تمام محوطه داخلی را برای فروش مستقیم صنایع خانگی و کارآفرینی‌های کوچک زودبازده، بخش دیگری هم به فروش پایان‌نامه و رساله‌های دکتری اختصاص می‌دهند و واقعا درآمدزاست. شاید بتوان با مشتری مذاکره کرد تا بخشی از پیاده‌رو داخل دانشگاه را هم به فروش کتاب‌های نایاب و کمیاب اختصاص دهد و با این اقدام، ترافیک سنگین محدوده میدان انقلاب هم حل می‌شود و خودش یک دستاورد می‌شود برای شهرداری تهران در دل دستاورد بزرگ دولت در مولدسازی!
فوزیه ۱۷ ساله نزدیک به یک ماه است که در کابل مخفیانه زندگی می‌کند. این دانشجوی سال اول پزشکی در یک تماس ویدیویی از کابل، به روزنامه ال‌پائیس گفت که در ۲۹ سنبله ناگهان به بهانه یک امتحان به دانشگاه خواسته شد. زمانی که او فقط زنان جوان و طالبان را در آنجا دید، متوجه شد که این یک دام بوده است.
دانش‌آموزان و دانشجویان سه سالی هست که تمام و کمال پشت میزهای درس مدارس و دانشگاه نمی‌نشینند. داستانی که ویروس کرونا آغاز‌گر آن بود و به نظر می‌رسد آلودگی هوا ادامه‌دهنده این رسم غلط نانوشته شده است. همین چند روز پیش بود که روزنامه فرهیختگان در گزارشی خبر داد که دانش‌آموزان امسال از ۴ماه سال تحصیلی تنها ۳۸روز مدرسه رفته‌اند. با این حال به نظر می‌رسد ادامه آلودگی هوا که چاره‌ای برای آن از سوی دولت‌مردان متصور نیست، راه را برای ادامه فعالیت مرسوم مدارس بسته است.
جوان نوشت: در جریان فتنه ۸۸، پس از نگاشتن نامه بی سلام، سخنان هاشمی رفسنجانی در آخرین نماز جمعه خویش، دومین مرحله دمیدن بر کوره اغتشاشات قلمداد می‌شود. وی در آن خطبه با پذیرش تلویحی تقلب در انتخابات، خواهان گشوده شدن فضا بر فتنه گران و بازگشت آنان به عرصه سیاسی و مطبوعاتی شد. علاوه بر این، نفس حضور هاشمی در نماز جمعه، موجد اغتشاشاتی اطراف دانشگاه تهران شد که تا ساعت‌ها ادامه یافت.
جوان نوشت: در جریان فتنه ۸۸، پس از نگاشتن نامه بی سلام، سخنان هاشمی رفسنجانی در آخرین نماز جمعه خویش، دومین مرحله دمیدن بر کوره اغتشاشات قلمداد می‌شود. وی در آن خطبه با پذیرش تلویحی تقلب در انتخابات، خواهان گشوده شدن فضا بر فتنه گران و بازگشت آنان به عرصه سیاسی و مطبوعاتی شد. علاوه بر این، نفس حضور هاشمی در نماز جمعه، موجد اغتشاشاتی اطراف دانشگاه تهران شد که تا ساعت‌ها ادامه یافت.
روزنامه فرهیختگان وابسته به دانشگاه آزاد نوشت: کسانی، ذیل عناوین مقدس و محترمی مثل مقاومت و ولایت‌پذیری ، روی دیگر سکه ایران‌اینترنشنال و همه لات ‌و لوت‌های این قبیله هستند.
مناظره «در مسیر اعتراض» با حضور حمید رسایی مدیر مسئول روزنامه ۹دی و محمدعلی وکیلی مدیر مسئول روزنامه ابتکار، سه‌شنبه ۱۵ آذر در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه تقسیم بندی تروریست و به استخدام گیری تروریست علیه قانون ثمره‌‎ای جز به خطر انداختن زندگی مردم ندارد، تصریح کرد: نادیده گرفتن خطر دشمن در کمین ایران و عدم مرزبندی با آن، باعث عقب افتادن از قاطبه مردم خواهد شد.
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه تقسیم بندی تروریست و به استخدام گیری تروریست علیه قانون ثمره‌‎ای جز به خطر انداختن زندگی مردم ندارد، تصریح کرد: نادیده گرفتن خطر دشمن در کمین ایران و عدم مرزبندی با آن باعث عقب افتادن از قاطبه مردم خواهد شد.
مناظره «اعتراض دارم!» با حضور احمد زیدآبادی روزنامه نگار و دبیر کل ادوار تحکیم وحدت و عبدالله گنجی روزنامه نگار و مدیرمسوول روزنامه همشهری، سه شنبه ۱۰ آبان در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد. عمید فراهی
مناظره «اعتراض دارم!» با حضور احمد زیدآبادی روزنامه نگار و دبیر کل ادوار تحکیم وحدت و عبدالله گنجی روزنامه نگار و مدیرمسوول روزنامه همشهری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
روزنامه ایران نوشت: بی‌حیثیت کردن نهاد علم و دانشجو در ایران هدف بزرگ و مهمی برای دشمن است شاید بزرگ‌تر از تعطیلی کلاس‌های درس و اختلال در فرایند آموزش، بی‌حیثیت کردن نهاد علم و دانشجو برای آن‌ها مهم است، زیرا ضربه دشمن از نهاد علم در ایران و دانشجوی ایرانی، بزرگ و مهم بوده است.
روزنامه اصولگرای سراج برای گزارش یک و عکس یک خود حضور سیدابراهیم رئیسی در دانشگاه الزهرا را انتخاب کرده و با انتشار عکس تمام صفحه از رئیسی در جمع دختران دانشگاه الزهرا تیتر زده: زن، دانشگاه، رئیسی!
روزنامه ایران نوشت: همان‌گونه که از اظهارات رئیس جمهور مشخص است وی به تلاش ناتمام دشمنان در ایجاد آشوب و بلوا در دانشگاه اشاره می‌کند و خطاب به دشمنان می‌گوید: «ای مگس عرصه سیمرغ...» اما رسانه‌های مخالف دولت تیتر زدند: «رئیس جمهور خطاب به معترضان: ای مگس…»
اساسی‌ترین اصل گفتگو، وجود شرایط برابر است. در همان محیط دانشگاه، برخی از افراد و گروه‌ها همواره مستظهر به حمایت نهاد‌های نظارتی داخل و خارج از دانشگاه هستند، اما برای مخالفین آن‌ها هیچ‌گونه تضمینی وجود ندارد و بسیاری از دانشجویان به خاطر شرکت در همین تریبون‌های آزاد راهی کمیته انضباطی یا مراجعی فراتر از آن شده‌اند.
روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع خود به حوادث دانشگاه امیرکبیر پرداخت.
مدیرمسئول روزنامه هم میهن نوشت به دستور رئیس جمهور برای پیگیری حمله به دانشگاه شریف واکنش نشان داد.
در مورد كوی دانشگاه، از سوی كميته تحقيق، هنوز گزارشی نگرفته‌اند و نگران‌اند كه وزارت اطلاعات، بعضی از اطلاعات مربوط به تقصير جناح چپ را در اختيار نگذارد؛ از انفعالی عمل‌كردن وزير اطلاعات، راضی نيستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ