براساس تفاهم نامه شهرداری منطقه ۲۲ و سازمان املاک شهرداری تهران ۵۰۰ واحد مسکونی برای مسکن نخبگان ساخته می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبرگزاری دوحه نیوز گزارش داد که در قالب یک ابر پروژه شهری، قطر روند ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی را در یک منطقه در شمال غربی نیجریه آغاز کرده است.
باشگاه اورتون مرگ یک کارگر در پروژه ساخت ورزشگاه جدیدش را تایید کرد.
شهردار منطقه ۴ جزییات پروژه فرامنطقه‌ای «سرزمین آسمان‌ها» را تشریح کرد.
از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان توانمند برای مشارکت در پروژه ساخت و راه‌اندازی زباله‌سوز حرارتی ۵۰۰ تن در روز در شهر آمل دعوت به‌عمل می‌آید.
شورای عالی شهرسازی و معماری ایران طی دوجلسه باموضوع الحاق به محدوده اراضی ۳۲۱هکتارزمین دولتی درچهارشهرو ۱۸۱ هکتار زمین مالکیت خصوصی درراستای تأمین مسکن موضوع قانون جهش تولید مسکن موافقت کرد.
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در سال جاری و تا سوم خرداد حدود ۲ هزار و ۵۰۰ واحد تکمیل شده به بهره‌برداری می‌رسد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از اختصاص ۵۰۰ هکتار زمین در ۵ شهر برای ساخت مسکن خبر داد.
داده‌های سامانه پایش کیفی هوای کشور نشان می‌دهد که امروز شاخص کیفیت هوا در زابل به ۵۰۰ واحد رسیده و کیفیت هوا برای همه گروه‌ها در سطح «خطرناک» قرار دارد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نخستین پروژه نهضت ملی مسکن به تعداد ۵۰۰ واحد مسکونی که خرداد سال گذشته ساخت آنها آغاز شد در خرداد امسال افتتاح می‌شود.
اولین دوچرخه پرنده جهان که با الهام از جنگ ستارگان ساخته شده است، با قیمت بیش از ۵۰۰ هزار دلار وارد بازار شد.
اولین «دوچرخه پرنده» جهان با قیمت بیش از ۵۰۰ هزار دلار، به طور رسمی در ژاپن وارد بازار شد. این دوچرخه که از «جنگ ستارگان» الهام گرفته است، به عنوان «تجلی رویای تحرک هوایی» بشر شناخته و مطرح شده است و بین ۸۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت، سرعت دارد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره برنامه ریزی جهت ساخت۲۰۰ هزار واحد مسکونی در پایتخت گفت:بر اساس برآوردها در تهران می‌توان در طول ۹ ماه ۱۵ طبقه ساختمان بنا کرد.
همکارم تازه ازدواج کرده بود و همسرش خانه‌دار بود. روز حادثه قبل از ساعت ۴ مرخصی گرفتم و راهی خانه همکارم شدم. از قبل یک بسته تهیه کردم و به‌عنوان اینکه پیک هستم زنگ خانه را زدم. زن جوان مقابل در آمد تا بسته را بگیرد، اما من با کاتری که داشتم او را تهدید کرده و وارد شدم. دست و پای زن جوان را با سیم بستم که در این حین فتانه به صورت من چنگ کشید و ماسک از صورتم افتاد. فکر کردم ممکن است مرا شناخته باشد. به همین دلیل با پتو او را خفه کردم و برای اطمینان با کاتر رگ دست راستش را بریدم.
وزیر راه و شهرسازی گفت: انتظار می‌رود سقف وام نهضت ملی مسکن به ۵۰۰ میلیون تومان افزایش یابد تا قدرت مالی ساخت و ساز بالاتر برود.
با حضور وزیر راه و شهرسازی و مسئولان قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) موضوع تفاهم‌نامه مشترک وزارت راه و شهرسازی و آن قرارگاه برای ساخت ۵۰۰ هزارواحد مسکونی بررسی شد.
با حضور وزیر راه و شهرسازی و مسئولان قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) موضوع تفاهم‌نامه مشترک وزارت راه و شهرسازی و آن قرارگاه برای ساخت ۵۰۰ هزارواحد مسکونی بررسی شد.
کمیته امداد و آستان قدس رضوی با هدف اختصاص ۲ هکتار زمین برای ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تاکنون ۹۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن شهری تحت مسئولیت بنیاد مسکن وارد فاز اجرا شده است.
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران از شناسایی ۵۰۰ مورد تغییر کاربری، زمین‌خواری و ساخت و ساز غیرمجاز در برخی از مناطق خبر داد و گفت: چند نفر از پرسنل شهرداری منطقه ۱۹ عزل شدند.
وزیر راه وشهرسازی گفت: ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن برای دهک‌های پایین جامعه در دست اجراست و حداکثر تا سال آینده به آن‌ها واگذار خواهد شد.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
مدیرعامل بانک تخصصی بخش مسکن از ساخت ۴۹۶ واحد پروژه نهضت ملی مسکن ظرف یک سال در شهر جدید پرند با تسهیلات ۴۵۰ میلیون تومانی خبر داد.
شهردار تهران گفت: ۳۱ هزار پروانه ساخت در سال‌های گذشته به پنج هزار و ۵۰۰ پروانه رسیده است.
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: باید یک میلیون واحد مسکونی برای محرومان ساخته شود، که در مرحله نخست ۵۰۰ هزار واحد در شرف انجام کار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ