در این ماجرا و تا این لحظه هیچ موردی درباره تعرض فیزیکی به افراد ثابت نشده و نه متهم چنین اعترافی داشته و نه شکات چنین ادعایی را مطرح کرده‌اند و در حال حاضر ماجرا مربوط به چت‌های غیراخلاقی بین مربی مورد اشاره و بازیکنان و همچنین ارسال برخی فیلم‌های غیراخلاقی از سوی این فرد به این بازیکنان کم‌سن‌وسال بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روشی که مسئولان ایرانی در برابر طالبان درپیش گرفته‌اند نیز به این گروه برای بالابردن طمع ورزی‌های خود کمک می‌کند. علاوه بر موارد دیگر، اگر فقط به ماجرای حقابه ایران از هیرمند توجه کنیم، به این نتیجه خواهیم رسید که مسئولان ایرانی با این حق کشورمان بطور جدی برخورد نکرده‌اند. آن‌ها وعده دادند در صورت استنکاف طالبان از تحویل حقابه ایران، به فشار متوسل خواهند شد.
روزنامه اصولگرای فرهیختگان نوشت: مدیران تلویزیون می‌دانند این قابی که در اختیارشان است، اگر از جذابیت‌های بصری و سرگرمی‌ساز خالی شود، مخاطبش هم کم خواهد شد و دیگر جذابیتی برای بخش‌های بازرگانی نخواهد داشت و در آینده نزدیک، بحران ورشکستگی بر سر سازمان چاق صداوسیما آوار خواهد شد.
کاربران فضای مجازی با استناد به تاریخ و حتی بازنشر مستندات مربوط به دخالت امریکا و کودتا علیه مصدق، علت این نوع موضع‌گیری برهانی و اشخاصی شبیه او را، دمیدن بر طبل مخالفت با نظام توأم با جعل تاریخ دانستند.
چگونه می‌شود که یک روز آمریکا قابل اعتماد است و روز دیگر نمی‌توان به آن اعتماد کرد؟ اگر می‌توان تضمین آمریکا را پذیرفت، چرا قبلاً نمی‌شد و اگر نمی‌شود چرا حالا می‌شود؟
روزنامه فرهیختگان نوشت: آیا عاقلانه است فرد یا جریانی درون دولت به نوعی وارد انتخابات شوند که فرصت‌های موجود را پای رقابت انتخاباتی بگذارد؟ آن هم مجلسی که حداقل در مهم‌ترین پروژه‌های دولت همراه بوده و در عرصه عمومی یک‌کاسه محسوب می‌شود؟
آنچه مهم است اینکه نه می‌توان نسبت به توافق صورت گرفته با طرف امریکایی برای تبادل چند زندانی و آزادسازی ۶ میلیارد دلار – در صورت تحقق- آن‌قدر ذوق زده شد که تصور شود از همین فردا یخ‌های ضخیم بین ما با امریکا رو به آب شدن است و نه این میزان تلاش دولت و تسلیم شدن امریکا را در مقابل ایران بی ارزش و صرفاً حرکت تبلیغاتی به حساب آورد.
فرهیختگان نوشت: تاکید بر بازدارندگی با ترساندن از ارقام سنگین به‌عنوان دال مرکزی لایحه می‌تواند منجر به سیاسی‌تر شدن بد‌پوشش‌ها شود. فردی که حاضر باشد برای بدپوششی هزینه اقتصادی و غیراقتصادی بدهد به‌سرعت رادیکال می‌شود و بعد از مدتی شما شاهد یک جمع کم‌تعداد، اما هزینه‌داده و تندرو خواهید بود که چیزی برای از دست دادن ندارند و تا ته خط رفته‌اند.
روزنامه فرهیختگان نوشت: حلقه‌ای می‌خواهد دولت را که عده‌ای گمان می‌کردند در حد شهیدبهشتی ظرفیت اجتماعی دارد به قاسم روان‌بخش و نبویان بدل کند. حلقه‌ای که دایره‌اش آنقدر تنگ است که در آن شیخ‌حسین انصاریان، جان لاک حساب می‌شود و باید اصلاحش کرد.
روزنامه فرهیختگان نوشت: فیلم‌هایی مثل خیابان اندرزگو نه ترویج حجاب و نه کمک کردن به حکمرانی است بلکه نشان می‌دهد شکست در این عرصه پذیرفته شده و تنها راه مانده، شکل دستوری و خشن است. بازگشت به نقطه صفر یعنی بازگشت به گسست اجتماعی و خلق بحران‌های جمعی وسیع‌تر.
روزنامه فرهیختگان نوشت: استفاده از کلمات رکیک، درگیری با مرد نامحرم، حمله به مأمور نیروی انتظامی، تمرد و سرپیچی از دستور مأمور قانون، کشف حجاب و‌... مدعایی بر این حرکت سخیف و دور از شأن یک تجمع قانونی و مطالبه‌گرانه است.
روزنامه فرهیختگان نوشت: اینکه گروهی بدون توجه به شخصیت چندبعدی شهید بهشتی صرفا با هدف تحقق ایده خود اظهاراتی را مورد توجه قرار داده و بیلبورد‌های تبلیغاتی شهر را مملو از آن کند، باعث می‌شود تا شهید بهشتی از یک شخصیت پیچیده و مملو از تجربه در زمینه حکمرانی در اذهان عمومی به یک شخصیت تک‌بعدی تقلیل یابد.
فرهیختگان نوشت: چطور استیضاح وزیر ناکارآمد را مترادف دعوا با دولت تعبیر می‌کنید؟... عقب‌نشینی مجلس از به کاربردن ابزار قانونی خود با این استدلال که مانع از حرکت دولت نشود، نشان می‌دهد درک صحیحی از تعابیر همدلی و عدم مانع‌تراشی در ذهن برخی از بهارستان‌نشینان به وجود نیامده است.
فرهیختگان نوشت: شوربختانه باید اعتراف کرد که در سطحی از حکمرانی مواجهه با رسانه همواره به رویکرد‌های حذفی و انفعالی فروکاسته شده و به جز مواردی که موضوع ربطی به رهبری داشته و ایشان هوشمندانه ابتکار عمل را در مدیریت فضا به دست گرفته‌اند، نقطه عزیمت نظام در اغلب موارد حرکت از «پله دوم» و رویکرد «پاسخگویی» بوده است.
روزنامه فرهیختگان نوشت: این افراد اگر می‌بینند با هربار حرف زدن‌شان بخشی از جامعه را دچار التهاب می‌کنند، حداقل «کمتر حرف زدن» یا اصلا «حرف نزدن» را تمرین کنند تا بلکه آرامش جامعه کمتر زیر سایه تهدید این افراد قرار بگیرد و امنیت ملی کشور به مخاطره نیفتد.
در این ماجرا و تا این لحظه هیچ موردی درباره تعرض فیزیکی به افراد ثابت نشده و نه متهم چنین اعترافی داشته و نه شکات چنین ادعایی را مطرح کرده‌اند و در حال حاضر ماجرا مربوط به چت‌های غیراخلاقی بین مربی مورد اشاره و بازیکنان و همچنین ارسال برخی فیلم‌های غیراخلاقی از سوی این فرد به این بازیکنان کم‌سن‌وسال بوده است.
دانش‌آموزان و دانشجویان سه سالی هست که تمام و کمال پشت میزهای درس مدارس و دانشگاه نمی‌نشینند. داستانی که ویروس کرونا آغاز‌گر آن بود و به نظر می‌رسد آلودگی هوا ادامه‌دهنده این رسم غلط نانوشته شده است. همین چند روز پیش بود که روزنامه فرهیختگان در گزارشی خبر داد که دانش‌آموزان امسال از ۴ماه سال تحصیلی تنها ۳۸روز مدرسه رفته‌اند. با این حال به نظر می‌رسد ادامه آلودگی هوا که چاره‌ای برای آن از سوی دولت‌مردان متصور نیست، راه را برای ادامه فعالیت مرسوم مدارس بسته است.
روزنامه فرهیختگان نوشت: وضعیت سوررئال و عجیبی است. هرکسی دستش از هرکاری کوتاه است و از پس هرچیزی برنمی‌آید، لگدش را روانه اینترنت می‌کند.
روزنامه فرهیختگان وابسته به دانشگاه آزاد نوشت: کسانی، ذیل عناوین مقدس و محترمی مثل مقاومت و ولایت‌پذیری ، روی دیگر سکه ایران‌اینترنشنال و همه لات ‌و لوت‌های این قبیله هستند.
صداوسیما جز توییت فاجعه یک خبرنگارش که جمله رهبر انقلاب خطاب به دشمنان را برای آن فوتبالیست به ‌کار برد چه اقدامی انجام داد؟
روزنامه اصول‌گرای فرهیختگان نوشت: با وجود فاصله گرفتن از ناآرامی‌ها، وزیر ارتباطات به‌جای چاره کردن ورشکستگی اپراتور‌ها و بازگرداندن سرعت اینترنت و دسترسی‌ها به شرایط قبل ادعا‌هایی تماما غیر‌منطقی مطرح می‌کند.
روزنامه اصولگرای فرهیختگان نوشت: تلویزیون در اقدامی عجیب هنگامی که ارسلان مطهری گل دوم استقلال را وارد دروازه کرد با اشاره دست از دیگران خواست که کسی شادی گل نکند. صدا و سیما هم بلافاصله دست به سانسور شد و صحنه آهسته گل را پخش کرد.
روزنامه فرهیختگان در یادداشتی رفتن لوکادیا از پرسپولیس را به اتفاقات اخیر کشور ربط داد.
فرهیختگان: رونقی سال ۱۴۰۰ نیز برای مدت ۸ روز در بازداشت به سر برده و با قید وثیقه آزاد شد.
سردبیر روزنامه فرهیختگان نوشت: نماینده قم در مجلس گویا در دنیای دیگری زندگی می‌کند و متوجه نیست این حرف‌ها بنزین روی آتش احساسات ملت است. مگر رهبر انقلاب نگفت موضوع حجاب و بد حجابی نیست؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ