روزنامه فرهیختگان در یادداشتی رفتن لوکادیا از پرسپولیس را به اتفاقات اخیر کشور ربط داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق گزارش‌ها، باشگاه بارسلونا مارکوس آلونسو را فروشی نمی‌داند و این بازیکن برای رقابت با الکس بالده در این تیم خواهد ماند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید از انتخاب ویرژیل فن دایک به عنوان کاپیتان جدید تیمش بسیار راضی و خوشحال است.
هواداران دوآتشه پاری‌سن‌ژرمن از خرید لوکاس هرناندز راضی نیستند و به این مدافع بایرن مونیخ گفته‌اند، در پاریس کسی از او استقبال نمی‌کند.
رئیس جمهور فرانسه در اظهارنظری عجیب که تا اندازه‌ای بر تمایل غرب بر تداوم جنگ اوکراین صحه می‌گذارد، گفته که شخصا برای تماس تلفنی با همتای روس خود، اقدام نمی‌کند!
در حالی که شیب مداری زمین بین سال‌های ۱۹۹۳ تا ۲۰۱۰ حدود ۸۰ سانتی‌متر به سمت شرق منحرف شده است، دانشمندان می‌گویند استخراج آب‌های زیرزمینی با این جابجایی مرتبط است.
مدیر برنامه های یایا توره، ستاره سابق منچسترسیتی در گفتگو با سیتی ریپورت از قهرمانی این تیم در این فصل از رقابت های اروپایی به واسطه دلیلی عجیب خبر می دهد.
ممکن است دولت ایتالیا زمان بازی ناپولی با اودینزه را تغییر دهد تا هواداران ناپلی فرصت کافی برای جشن گرفتن داشته باشند.
طبق ادعای تاک اسپورت تاد بولی، توماس توخل را بلافاصله پس از اینکه از دسترسی به رختکن چلسی محروم شد، اخراج کرد.
سادیو مانه، ستاره سنگالی، این روزها به دلیل حواشی‌اش در بایرن مونیخ در مرکز توجه قرار گرفته است.
گفته می‌شود، سردار آزمون از دوران حضور در تیم سپاهان از امیر قلعه‌نویی گله‌مند است، به همین خاطر با حضور امیر قلعه‌نویی در راس کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفت در اردوی تیم ملی حاضر نشود!
دیدار تیم‌های ولفسبورگ - اینتراخت فرانکفورت از هفته بیست‌وسوم بوندسلیگا به دلیلی عجیب برای دقایقی نیمه‌کاره ماند. این وقفه‌ با یاری‌گرفتن از وزن گلر اینتراخت فرانکفورت برطرف شد!
سرمربی تیم فوتبال پورتو دلیل نیمکت نشینی مهدی طارمی در بازی با چاوز را اعلام کرد.
تیم ملی فوتسال ایران در حالی روز گذشته عازم تایلند شد که یکی از ملی پوشان ایران به دلیل مشکل خروج از کشور از سفر با این تیم بازماند!
روز گذشته، یک رسانه انگلیسی راز امتناع زین‌الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید، از حضور در لیگ برتر انگلیس را فاش کرد.
در هر طرف از فضای نامتناهی اسامی عجیب و غریبی بر روی اجرام آسمانی گذاشته شده است که هرکدام دلیلی دارد.
قهرمان انگلیسی اسنوکر جهان در سال 2019 روایت جالبی از پیروزی‌اش در فینال مسابقات معتبر Masters 2023 عنوان کرده است.
ماجرای سفر رفتن زوج سالخورده کار آن‌ها را به دادگاه خانواده کشاند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: وزیر صمت: خبری از قیمت های عجیب و غریب نیست/ فارس: کاهش ۹۰۰ تومانی قیمت ارز آزاد در چند ساعت /معاون رئیس جمهور: افزایش حقوق کارمندان پلکانی است! /«روضه» مداح معروف به دلیل «مشکل امنیتی» تعطیل شد ... را می‌خوانید.
شاید آلودگی اسم رمز دیگری برای بی‌تماشاگرشدن بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران باشد. اسمی که معمولا در اتفاقات مختلف دچار تغییر شده است؛ مثلا همین چند وقت پیش و در شرایطی که کرونا دیگر هرگز خطری ایجاد نکرده و محدودیتی به وجود نیاورده است، فدراسیون کشتی اعلام کرده به دلیل عدم صدور مجوز از سوی ستاد مبارزه با کرونا، مجبور شده فینال لیگ کشتی فرنگی را بدون تماشاگر کند. یک روز کرونا، روز‌های زیادی سکوت و حالا آلودگی؛ به نظر می‌رسد رفته‌رفته باید به فکر یافتن دلیلی منطقی‌تر برای بی‌تماشاگرشدن بازی‌های مهم ورزشی در کشور بود.
ببر سیاه گونه‌ای جدید از ببر نیست در حقیقت این ببر فقط به دلیلی خاص رنگی متفاوت از سایر هم‌گونه‌هایش پیدا کرده است.
دبیر که خودش یکی از سیاسی‌ترین چهره‌های کشتی ایران است و حتی سابقه عضویت در شورای شهر تهران را دارد، پیش‌تر از سوی منتقدانش مورد نقد قرار گرفته بود که کشتی‌گیران تحت امر او در ماجرای اتفاقات اخیر در ایران، در فضای مجازی واکنشی نشان نداده‌اند. این موضوع دلیلی شد تا او در مراسم تقدیر از تیم‌های ملی که در حضور اسپانسر برگزار شد، بگوید حرف سیاسی‌زدن از طرف کشتی‌گیران شرعا ایراد دارد
قربان بردیف در نشست خبری بعد از دیدار تراکتور و سپاهان که با شکست ۴ بر ۲ تیمش همراه بود، حضور پیدا نکرد.
اگرچه خود آجرلو و اطرافیانش سکوت کرده و دلیلی را برای قطع همکاری عنوان نکرده بودند، ولی از چند موضوع مختلف به‌عنوان دلایل برکناری او یاد شده است. مشخص نیست مواردی که مطرح شده تا چه حد صحیح باشد، چون تعدادی از همین دلایل به قدر کافی نقض‌کننده دلیل دیگری است. در زیر تلاش شده تا با جمع‌بندی شایعاتی که در این مورد به راه افتاده، به نقشه کلی در این زمینه رسید.
دیروز ۴ تیرماه ۱۴۰۱ هم راستا با کاهش شاخص کل، ارزش سهام عدالت نیز ریزشی شد و سهامداران سهام عدالت افت قیمت این سبد را شاهد بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ