محمد تاجران داوطلب جمعیت هلال احمر بعد از انتقال پیام صلح و دوستی در ۵۶ کشور جهان، اکنون مشغول رکاب‌زدن در آمریکای لاتین است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- دبیر ستاد انتخابات گیلان از پیش ثبت نام ۸۰۷ نفر برای انتخابات نمایندگی مجلس طی شش روز گذشته در این استان خبر داد.
سخنگوی ستاد انتخاب کشور گفت: یک روز مانده به پایان نام نویسی‌ها، ۳۵۶۱۳ نفر موفق به پیش‌ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی شده اند.
سمنان- رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: تاکنون ۷۳ نفر برای نامزدی نمایندگی مجلس در حوزه‌های انتخابیه استان پیش ثبت نام خود را انجام دادند.
پورعباس توضیح داد: یک داوطلب متولد سال ۱۳۸۸ جوان‌ترین و یک داوطلب متولد سال ۱۳۱۸ از شهر شیراز پیرترین داوطلب در آزمون این نوبت است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر از ارائه ۲۵۶ هزار خدمت بهداشتی، درمانی و امدادی به زائران ایرانی در مکه و مدینه خبر داد و گفت: کادر درمان داوطلب این جمعیت در منا و عرفات مستقر شده‌اند.
میکل آرتتا گفت 300 یا 400 نفر داوطلب شده‌اند تا سگ باشگاه را در طول تعطیلات نگه دارند. آرسنال در زمین تمرین خود یک سگ به نام "وین" به معنی برد دارد.
طبق مصوبه مجلس، فرمانداران مراکز حوزه‌های انتخابیه مکلفند نظر هیئت اجرایی انتخابات مبنی بر عدم احراز صلاحیت داوطلب را با ذکر استناد قانونی و ارائه مستندات ظرف دو روز به داوطلبان ابلاغ کنند.
برنامه‌های هفته هلال‌احمر، از جمله اعزام ۱۰۱ کاروان سلامت به نقاط محروم کشور و اهدای خون ۱۰۱ هزار داوطلب، اعلام شد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: امسال براساس رویکرد جدید رئیس هلال احمر، ۲ هزار امدادگر داوطلب به صورت قانومند بکارگیری خواهند شد.
جوانان داوطلب جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در جریان برگزاری «پویش صد» اعلام کردند:کاشت ۱۰۰ هزار نهال نویدبخش زندگی بهتر برای نسل آینده است.
بیستمین گروه داوطلب کادر درمانی در آستانه نیمه شعبان امروز عازم عتبات عالیات می‌شوند.
نوزدهمین گروه داوطلب از عوامل کادر پزشکی درمانی امروز دوشنبه اول اسفند ماه عازم عتبات عالیات خواهند شد.
فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر از اعزام بیش از ۵۰۰۰ کارمند و داوطلب به مناطق زلزله‌زده ترکیه و سوریه خبر داد
کنکور سراسری ۱۴۰۲ در حالی امروز آغاز شد که دمای هوا در برخی از شهر‌های کشور زیر صفر درجه بود و سرمای محل آزمون باعث شد که داوطلبان با شال و کلاه و کاپشن سر جلسه حاضر شوند.
وزیر ورزش هند می‌گوید این کشور برای میزبانی المپیک ۲۰۳۶ نامزد خواهد شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: واژگونی آمبولانس پایگاه امداد و نجات «خروس‌لو» در محور گرمی به بیله‌سوار منجر به فوت نجاتگر داوطلب «توفیق ویژه» و مصدومیت ۲ نجاتگر دیگر شد.
مدیرکل امور مجلس جمعیت هلال‌احمر کشور از تصویب آئین‌نامه داوطلب فداکار جمعیت هلال‌احمر خبر داد و جزئیات حمایت های این آئین نامه را تشریح کرد.
مهلت ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در نوبت اول کنکور (دی ماه۱۴۰۱)، از روز یکشنبه ۸ آبان آغاز شد و تا پایان وقت شنبه ۱۴ آبان ماه ادامه داشت، که با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، این مهلت تا روز چهارشنبه ۱۸ آبان تمدید شد.
وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که پس از فرمان بسیج عمومی محدود، بیش از ۲۰۰ هزار داوطلب به مراکز و دفاتر نیروهای مسلح این کشور مراجعه و ثبت‌نام کردند و آموزش نظامی آنها به‌زودی انجام خواهد شد.
رئیس حوزه ریاست جمعیت هلال احمر گفت: با دستور رئیس جمعیت هلال‌احمر و با هدف تقدیر از خدمات انجام‌شده توسط نیروهای امدادی، اقدامات لازم برای اعزام داوطلبان به کربلای معلی انجام شد.
رئیس جمعیت هلال احمر از امضای تفاهم‌نامه برای پوشش بیمه ای ۲۲ هزار نفر نیروی داوطلب هلال‌احمر خبر داد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیامی با تبریک فرارسیدن زادروز فخر پزشکی ایران زمین، ابوعلی سینا، «روز پزشک» را به تمامی پزشکان کشور به ویژه پزشکان داوطلب هلال احمر تبریک گفت.
یک کارشناس مسائل دفاعی روسیه مدعی شدند که پیونگ‌یانگ به مسکو پیشنهاد داده ۱۰۰ هزار داوطلب را به اوکراین خواهد فرستاد تا در کنار ارتش روسیه علیه فاشیست‌های اوکراینی مبارزه کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: برخی از نمایندگان به آقاتهرانی پیشنهاد کردند که برای ریاست مجلس داوطلب شود؛ ممکن است افرادی علاقمند به او باشند اما تا آنجایی که بنده اطلاع دارم برنامه‌ای جهت داوطلب شدن در انتخابات مجلس ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ