فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر از اعزام بیش از ۵۰۰۰ کارمند و داوطلب به مناطق زلزله‌زده ترکیه و سوریه خبر داد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه از کشته شدن شمار دیگری از نظامیان ارتش اوکراین در نبردهای شبانه‌روز گذشته خبر داد.
به گفته قنبری، مبارزه با سارقان و مالخران موتورسیکلت و همچنین خودرو، کاهش و کنترل نسبی وقوعات جرم و افزایش کشف از جمله اهداف کلی این طرح است که اجرای آن در آینده نیز ادامه خواهد داشت.
‎ جمعیت هلال احمر اعلام کرد: بیش از هزار و ۵۰۰ خانوار متاثر از توفان شن در سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حجاج ایرانی در ایام حج تمتع گفت: در مجموع بیش از ۵۰۸ هزار خدمت بهداشتی و درمانی به حجاج ارائه شده است.
رسانه‌های عبری‌زبان اعلام کردند که رژیم صهیونیستی در تلاش است با تغییر روند آغاز اجرای ساخت شهرک‌های صهیونیستی نسبت به ساخت ۵۶۰۰ واحد در منطقه عیلی واقع در کرانه باختری اقدام کند.
رئیس جمهور «گیلرمو لاسو» اعلام کرد که بیش از ۵۰۰ نفر روز یکشنبه در پی جاری شدن سیل ناشی از باران های شدید از خانه های خود در شمال اکوادور تخلیه شدند.
شورای عالی شهرسازی و معماری ایران طی دوجلسه باموضوع الحاق به محدوده اراضی ۳۲۱هکتارزمین دولتی درچهارشهرو ۱۸۱ هکتار زمین مالکیت خصوصی درراستای تأمین مسکن موضوع قانون جهش تولید مسکن موافقت کرد.
وزارت دفاع روسیه از ادامه تلفات نظامی اوکراین در درگیری‌های ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
سخنگوی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که از بامداد سه شنبه گذشته تا کنون، ۵۰۷ موشک و راکت از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.
رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر از شکات پرونده به این پلیس مراجعه کرده و ارزش ریالی پرونده به بیش از چهارصد میلیارد ریال رسیده است و تعداد مالباختگان همچنان در حال افزایش است اظهارکرد: با تلاش شبانه روزی افسران سایبری این پلیس هویت تمامی اعضای این باند کلاهبرداری به دست آمد و پس از تشریفات قضایی تعداد چهار نفر از مجرمین توسط تیم‌های عملیات این پلیس در یک عملیات همزمان در چند نقطه از تهران بزرگ دستگیر شدند.
درحال حاضر بیش از ۵۰۰۰ فروشگاه در سراسر کشور در حال همکاری با بانک رفاه در ارائه خدمات خرید اعتباری/اقساطی به بازنشستگان هستند و روند پذیرش فروشندگان و همچنین استفاده بازنشستگان از این سامانه درحال گسترش است.
بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، بیش از ۵۰۰ نیروی ارتش اوکراین در نبردهای ۲۴ ساعت گذشته کشته شدند.
کاترین راسل در توییتر خود نوشت: یک نقطه عطف غم انگیز دیگر برای کودکان و خانواده‌های اوکراین. از زمان آغاز جنگ در فوریه ۲۰۲۲، حداقل ۵۰۱ کودک کشته شده‌اند.
وزارت دفاع روسیه از انهدام شماری از تسلیحات نظامی ارتش اوکراین در درگیری های شبانه روز گذشته خبر داد.
طبق گزارش ارائه شده متاسفانه تعداد زیادی از مدارس ما درگیر مسمومیت شده‌اند که آمار ارائه شده تا دیروز درگیری ۲۵ استان کشور شامل تقریبا ۲۳۰ مدرسه می‌شود که به دنبال آن بیش از ۵۰۰۰ دانش آموز دختر و پسر مسموم شده‌اند از این آمار بیشترین مسمومیت مربوط به دختران و کمترین مربوط به پسران بوده است.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ هزار نفر در حوادث جوی ۳ روز اخیر در ۲۳ استان کشور خبر داد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از استقبال بیش از ۵۰۰ هزار نفر از سهامداران خرد از طرح بیمه سهام خبر داد.
رئیس هیات امنای ستاد دیه با بیان اینکه ۶۶ درصد مددجویان تحت حمایت ستاد دیه بدهکار چک هستند، گفت: زندانیان بدهکار چک و سفته با ۳۱۳۱ پرونده، بیشترین طیف محبوسان را به خود اختصاص داده‌اند.
جدیدترین آمار رسمی از جزئیات حجم نقدینگی و متغیر‌های پولی بیان گر رشد ۳۷.۸ درصدی حجم نقدینگی در یک سال منتهی به مردادماه است. این در حالی است که حجم نقدینگی در کانال ۵۰۰۰ هزار میلیارد تومانی قرار دارد.
جدیدترین آمار رسمی از جزئیات حجم نقدینگی و متغیر‌های پولی بیان گر رشد ۳۷.۸ درصدی حجم نقدینگی در یک سال منتهی به مردادماه است. این در حالی است که حجم نقدینگی در کانال ۵۰۰۰ هزار میلیارد تومانی قرار دارد.
وزرات دفاع روسیه از افزایش تلفات ارتش اوکراین در نبردهای یک روز گذشته خبر داد.
باستان‌شناسان در چین به تازگی قبرستانی ۵۰۰۰ ساله از افرادی بیش از حد قدبلند را پیدا کرده‌اند که در استان شاندونگ این کشور زندگی می‌کردند. ارتفاع بقایای اسکلتی آن‌ها به بیش از ۱۸۰ سانتی‌متر می‌رسد.
رئیس پلیس فتا گفت: در حوزه سلاح و مهمات بالغ بر ۲۶۰ صفحه و در حوزه اراذل و اوباش بالغ بر ۲۴۱ صفحه را شناسایی، مسدود و پاکسازی کرده ایم.
رئیس پلیس فتا گفت: در حوزه سلاح و مهمات بالغ بر ۲۶۰ صفحه و در حوزه اراذل و اوباش بالغ بر ۲۴۱ صفحه را شناسایی، مسدود و پاکسازی کرده ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ