جوانان داوطلب جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در جریان برگزاری «پویش صد» اعلام کردند:کاشت ۱۰۰ هزار نهال نویدبخش زندگی بهتر برای نسل آینده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امسال کشت برنج بدون استفاده از آفت کش های شیمیایی در ۱۰۰ هکتار و ۷ شهرستان و نیز مشارکت ۴۶ کشاورز در حال پیگیری است.
در حال حاضر بیش از ۱۰۰ گونه درخت و درختچه جنگلی در نهالستان‌های منابع طبیعی در قالب طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت تولید می‌شود.
پسری جوان می‌گوید ۲ برادر از حمام کردن او فیلم گرفته بودند و باج می‌خواستند به همین دلیل یکی از آن‌ها را کشت و دیگری را زخمی کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری کلاهبرداری که با تعویض کارت های عابر بانک ۱۰۰ فقره کلاهبرداری دراین شهرستان مرتکب شده بود خبرداد.
تبریز- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از منتفی شدن کاشت چمن در استادیوم یادگار امام تبریز خبر داد و گفت: برای این منظور از چمن‌های رولی استفاده می کنیم.
سعیدی تصریح کرد: در دولت قبل که همه چیز را به کدخدا گره زده بود شاهد کاهش ارزش پول ملی بودیم، اما در این دولت هم تورم کالا‌های اساسی سفره مردم را کوچک کرده و روزی از همین تریبون مرغ ۲۵ هزار تومانی را نشان ناتوانی مدیران دولت وقت می‌دانستیم حالا چگونه در برابر مرغ ۱۰۰ هزار تومانی سکوت کردیم؟ یک سوم سرانه مصرف گوشت سفید در کشور کاهش یافته و مسئولان دولتی از شگفت زدگی مقامات خارجی از سرعت قطار اقتصاد دم می‌زنند، اما کاش از مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند و روستا‌ها سوال می‌کردند.
گناباد ـ رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: کاشت یک میلیارد نهال در مدت چهار سال در دستور کار این سازمان و ادارات کل منابع طبیعی استان‌ها قرار گرفته است.
گناباد ـ رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: کاشت یک میلیارد نهال در مدت چهار سال در دستور کار این سازمان و ادارات کل منابع طبیعی استان‌ها قرار گرفته است.
ایجاد کارخانجات فرآوری برنج با ظرفیت بالای ۱۰۰ هزار تن، انجام کشت‌های قراردادی برای تأمین برنج مورد نیاز کارخانجات و مذاکره برای کشت فراسرزمینی از جمله اقدامات در حال انجام بازار برنج است.
این پرچمدار نوبیا دارای یک نوار هشدار است و همچنین دارای اسلات IR، NFC و دو سیم کارت نانو است، اما IP ۶۸ ندارد و طراحی مربع شکل منحصر به فرد آن موجب فروش ۱۰۰ میلیون یوانی این تلفن‌همراه شده‌است.
۱۰۰ هزار نهال به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال احمر در ۴۱۸ شهر ایران کاشته شد.
جمعیت هلال احمر با تعامل و نظارت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، ۱۰۰ هزار اصله نهال می‌کارد.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: در تلاش هستیم در ۱۰۰ سالگی جمعیت هلال احمر ۱۰۰ هزار اصله درخت با مشارکت و همکاری جوانان هلال‌احمر بکاریم.
با توجه به اینکه سقف برداشت از هر کارت بانکی حدود ۱۰۰ میلیون تومان تعیین شده است خریداران باید به این موضوع توجه کنند و چند کارت بانکی البته با مشخصات خود به همراه داشته باشند.
ایرانشهر- مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر گفت: با تلاش و همکاران نهادهای مرتبط، کل گندمزارهای این شهرستان، در پوشش کشت قراردادی قرار گرفت.
هر نانوایی با طرح جدید سقف برداشت مشخصی دارد؛ سقفی براساس یارانه‌ای که به آن‌ها تعلق می‌گیرد: «از یک نانوایی نمی‌شود با یک کارت ۱۰۰ یا ۱۵۰ نان خرید، بنابراین خانواده‌های اتباع به کمک چند کارت اجاره‌ای این میزان نیازشان را از نانوایی‌های مختلف تهیه می‌کنند.»
در دقیقه ۱۰۰ بازی، لئوناردو سرنیکولا کارت زرد دوم خود را گرفت تا کرمونزه با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه دهد. ناپولی در وقت‌های اضافه هم موفق نشدن گلزنی کند تا تکلیف برنده به ضربات پنالتی کشیده شود.
یکی از شرکت های زراعی داخلی نسبت به کشت مخلوط کلزا و ‌نیشکر در ۱۰۰ هکتار از اراضی خوزستان اقدام کرده که این اقدام منجر به کاهش واردات کلزا است.
کشت «فراسرزمینی» کمک به تقویت دیپلماسی اقتصادی است ضمن اینکه در این نوع کشت حاشیه سود کشاورزان بین ۲۵ تا ۱۰۰ درصد در سال است بنابراین نباید از کنار این بخش بی توجه عبور کرد.
وزیر کشور با بیان اینکه تعداد افراد مشکوک‌التابعه زیر ۱۰۰ هزار نفر است، گفت: قرار بر این شد که سازمان ثبت احوال به این افراد به‌طور موقت کارت شناسایی و هویت دهد.
منابع مصری از اختصاص سه میلیارد پوند معادل ۱۲۲ میلیون دلار برای اجرای طرح کشاورزی برای کاشت ۱۰۰ میلیون درخت طی هفت سال خبر دادند.
امروز به هشدار باید گفت، حذف نشانه‌های ملیت - چون حذف تصویر تخت جمشید از ایران چک‌های ۱۰۰ هزارتومانی و… - به افزایش رویکرد به دین و مذهب نمی‌انجامد بلکه تعلق مردم به هویت و چهارچوبه شناختی خویش را به شدت فروخواهد کاست .
سرپرست هوادار نسبت به دو اتفاق دیدار با پرسپوليس روی سکوها و البته چمن معترض است.
جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی: کاهش ۱۰۰ لیتری اعتبار کارت های سوخت ۳ هزار تومانی، هیچ تاثیری بر مقدار سهمیه اصلی خودروهای شخصی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ