سمنان- رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: تاکنون ۷۳ نفر برای نامزدی نمایندگی مجلس در حوزه‌های انتخابیه استان پیش ثبت نام خود را انجام دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس موسسه تحقیقاتی اصلاح بذور کشور گفت: ۷۳ هزار نمونه ژن گیاهی در مرکز تحقیقاتی اصلاح بذور کشور موجود است.
رجبی مشهدی گفت: هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم مصرف برق به ۷۲ هزار و ۷۲۵ مگاوات رسید به طوریکه بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ مگاوات به مصرف برق کشور اضافه شد.
دولت استرالیا بسته جدیدی به ارزش ۷۳.۵ میلیون دلار شامل خودروی زرهی در اختیار اوکراین قرار خواهد داد.
رتبه ۷۳ ایران در شاخص های تولید و صادرات با فناوری های متوسط و پیشرفته در دنیا اهتمام جدی سیاستگذاران به منظور تنوع بخشی به تولیدات کشور و ارتقای صادرات فناوری های پیشرفته را می طلبد.
تبریز- ۷۳ پروژه در بخش کشاورزی آذربایجان شرقی با حضور سرپرست وزارت جهاد کشاورزی افتتاح می شود.
بازار گوشت مرغ با وجود اخباری مبنی بر توزیع مرغ به میزان کافی و اعلام شماره تماس برای اطلاع رسانی از گران فروشان همچنان نا به سامان بوده و هر کیلو بین ۷۳ تا ۸۵ هزار تومان متغیر است.
عضو هیأت مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی کشور گفت:با توجه به بالا رفتن هزینه‌های تولید قیمت مرغ زنده درب مرغداری ۵۲هزار تومان و قیمت گوشت مرغ برای مصرف کنندگان حداکثر ۷۳ هزار تومان است.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز یازدهم اردیبهشت ماه براساس داده‌های ۱۳ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۷۳ در وضعیت قابل قبول ثبت شد.‌
رئیس کل دادگستری استان تهران از کاهش ۷۳ هزار فقره‌ای موجودی شعب قضایی در سال ۱۴۰۱ با تلاش‌های صورت‌گرفته خبر داد.
سخنگوی دولت فرارسیدن سالروز ملی‌شدن صنعت نفت ایران را تبریک گفت.
سازمان ملل اعلام کرد که بر اثر واژگونی قایق حامل مهاجران غیرقانونی دست‌کم ۷۳ نفر ناپدید شده‌ اند.
براساس اطلاعات به دست آمده فراز و مقایسه با آمار انجمن صنفی روزنامه‌نگاران تهران در یکصد و ده روزی که از شروع ناآرامی‌ها تاکنون می‌گذرد، ۷۳ روزنامه‌نگار و عکاس خبری بازداشت شده‌اند. برخی از این بازداشتی‌ها اکنون آزاد شده است و تعدای همچنان در بازداشت به سر می‌برند.
تالش- فرمانده انتظامی گیلان از رفع تصرف ۷۳ هزار و ۸۰۰ متر مربع اراضی ملی در تالش خبر داد و گفت: ۹ نفر از متهمان این پرونده دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده شدند.
سرپرست معاونت حقوق بشر و امور بین‌الملل وزارت دادگستری و رئیس کمیته انتقال محکومان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۳ زندانی را به کشور بازگشته‌اند.
دیدار مراکش و پرتغال در یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ با پیروزی یک بر صفر مراکش در جریان است.
ساماندهی مدارس سنگی و کانکسی در کشور در ۱۵ استان کشور عملیاتی شده است، به طوری که تاکنون ۷۳ کلاس درس سنگی و کانکسی ساماندهی شده و با فضاهای جدید و ایمن جایگزین شده است.
در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا ۷۳ کیلوگرم شمش طلا معامله شد.
در حال حاضر ۷۳ هزار و ۱۰۰ واحد صنعتی و معدنی فعال با اشتغال بیش از ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار نفر در کشور داریم که سهم مناطق آزاد از واحدها فقط ۳.۱ درصد و از اشتغال ۵.۵ درصد است.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: تاکنون ۷۳ فروند موشک بالستیک زمین‌به‌زمین و ده‌ها فروند پهپاد انهدامی به‌طور دقیق به مواضع تروریست‌ها اصابت کرده است.
فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان با اشاره به لزوم تصمیم‌گیری مقامات اقلیم شمال عراق برای جمع‌آوری بساط گروهک‌های تروریستی ضد انقلاب و توطئه‌گر علیه جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: عملیات رزمندگان اسلام تا خلع سلاح کامل گروهک‌های ضد انقلاب و تروریستی تجزیه‌طلب لانه کرده در اقلیم شمال عراق ادامه دارد.
دولت در ۵ ماه اول سال جاری در مجموع ۴۱۲ هزار میلیارد تومان درآمد داشته که از این میزان ۲۰۰ هزار میلیارد تومان از محل مالیات به دست آمده است.
به گفته سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت اگر چه بیماران حداقل یک و حداکثر ۸۲ ساله هستند؛ اما اغلب مبتلایان در سنین ۶۰-۳۰ سال هستند و حدود ۷۵ درصد مبتلایان مذکر و ۷۵ درصد بیماران شناسایی شده ساکن مناطق شهری هستند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از احصاء ۸۳ عنوان مجوز و پروانه صنفی صنوف مختلف برای نخستین بار از آغاز فعالیت هیئت مقررات زدایی و بهبود فضای کسب و کار خبر داد.
متهم گفت: من و محمود (مقتول) چند سالی است که باهم دوست هستیم و آن روز هم با هم قرار گذاشتیم تا برای شکار به یکی از مناطق جنگلی اطراف تهران برویم. قبل از آن دبه آبی را به عنوان سیبل در فاصله چند ده متری قرار دادیم. ابتدا محمود چند گلوله شلیک کرد و نتوانست به دبه بزند. بعد من اسلحه را گرفتم تا دبه را نشانه بگیرم که به یکباره گلوله به محمود خورد و در دم فوت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ