طبق مصوبه مجلس، فرمانداران مراکز حوزه‌های انتخابیه مکلفند نظر هیئت اجرایی انتخابات مبنی بر عدم احراز صلاحیت داوطلب را با ذکر استناد قانونی و ارائه مستندات ظرف دو روز به داوطلبان ابلاغ کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان گفت: در قانون جدید عنوان ردصلاحیت حذف شده است، ما الان با سه عنوان تأییدصلاحیت، عدم تأییدصلاحیت و عدم احراز مواجه هستیم و این هم یکی از اصلاحات جزئی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی است.
عطاالله مهاجرانی با بیان اینکه اگر فضا به گونه‌ای باشد که افرادی که توانایی و دانش و تخصص مناسب و تجربه لازم را برای نمایندگی دارند؛ اما بیم ردصلاحیت یا عدم احراز صلاحیت! داشته باشند، نمی‌آیند، نوشت: چنانکه در فضای موجود و اگر همین فضا تداوم یابد، بسیاری نمی‌آیند، به ویژه وقتی جریان تند غوغاسالاری در فضای سیاسی کشور شکل می‌گیرد که چهره‌های شاخص جریان اصولگرایی مانند دکتر علی لاریجانی و مهندس محمدرضا باهنر هم ناخالص و غیرخودی تلقی می‌شوند، حساب دیگران با کرام‌الکاتبین است.
بازیکنان ملی والیبال ایران از نبود سرمربی، آنالیزور و کادر پزشکی در هفته سوم رقابت‌ها ابراز ناراحتی کردند و معتقدند لطمه بزرگی به تیم ایران زده شد.
سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه از عدم حضور بهروز عطایی در کنار تیم ملی ایران ابراز ناامیدی کرد.
وزیر خارجه آمریکا در خصوص عدم دیدار وزیر دفاع چین با همتای آمریکایی وی ابراز تأسف کرد.
رئیس دستگاه دیپلماسی با اشاره به مشکلات فراوانی که عدم تامین حقابه ایران و خشکسالی ناشی از آن بر مردم سیستان و بلوچستان تحمیل کرده ابراز امیدواری کرد طرف افغانستانی اهتمام لازم را در رهاسازی آب این سد و رساندن آب به سیستان داشته باشد.
معاون وزیرامورخارجه روسیه در اظهاراتی از عدم نقش‌آفرینی جدی دبیرکل سازمان ملل در موضوع بحران روادید که ناشی از عدم عمل آمریکا به تعهدات بین‌المللی‌اش است، ابراز ناخرسندی کرد.
جمعی از معلمان قرارداد کار معین ضمن ابراز گلایه شدید از عدم واریز حقوق از مهر ۱۴۰۱ تا امروز گفتند: از مهر سال گذشته، ۶ ماه گذشته است، اما ما ریالی حقوقی دریافت نکرده‌ایم!
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ابراز کرد: رعایت مدیریت زمان سفر و موکول نکردن بازگشت از مسافرت به ساعات پایانی تعطیلات باعث کاهش بار ترافیکی و عدم ایجاد ترافیک‌های فوق سنگین میشود.
امیر قطر نسبت به تأخیر در ورود کمک های انسانی برای قربانیان زلزله شمال سوریه ابراز شگفتی کرد و گفت: نباید از این بحران و فاجعه انسانی پیش آمده سوء استفاده سیاسی کرد.
بعد از عدم احراز صلاحیت، ایشان به نوعی سبک شد؛ هم به دین و تعهدی که به مردم داده بود عمل کرد و هم مجبور به قرار گرفتن در مسوولیت ریاست‌جمهوری نشد و با حمایت از آقای روحانی، شوک منفی رد صلاحیت خود را به هیجان مثبت اجتماعی برای نجات کشور تبدیل کرد و دیدیم که چه جهشی در آرای دکتر روحانی ظرف چند روز ایجاد شد.
استاندار مازندران: پس از ارسال درخواست آیت‌الله‌معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و پدر دو شهیدوالامقام و همچنین ابراز ندامت معلم و عدم دقت به محتوای موسیقی از سوی ایشان، با بازگشت این معلم به کلاس درس در روز مبعث پیامبر رحمت، موافقت گردید.
علت عدم اعتراض می‌تواند، ترس یا بلد نبودن اعتراض یا نداشتن نمایندگی باشد یا اعتراض را بی‌فایده می‌داند. معترض کسی است که نارضایتی خود را به شکلی مدنی ابراز می‌دارد، با تجمع، شعار دادن، نامه‌نگاری و شیوه‌های مناسب دیگر. اغتشاشگر نیز در پی تخریب و درگیری و مسائل مشابه است چه اعتراض واقعی داشته باشد و چه نداشته باشد. اگر مجموع این سه دسته از افراد را در یک جامعه هزار نفر بدانیم، به احتمال زیاد و فقط برای تقریب ذهن، ۹۵۰ نفر آنان را افراد ناراضی تشکیل می‌دهند. از ۵۰ نفر باقیمانده احتمالا ۴۸ یا ۴۹ نفر نیز معترض هستند و فقط یک یا دو نفر دست به اقدامات عملی می‌زنند.
صدراعظم آلمان با ابراز تاسف نسبت به عدم حضور رئیس جمهور روسیه در اجلاس سران گروه بیست، از مسکو خواست پیشنهادات خود برای تحقق صلح در اوکراین را ارائه دهد.
شهردار تهران در واکنش به ابراز نگرانی یکی از اعضای شورای شهر پیرامون وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها گفت: پروژه‌ها به میزان اهمیت و ویژگی خود در بودجه قرار می‌گیرند.
مهاجم نفت مسجدسلیمان با ابراز ناراحتی از شرایط کنونی این تیم مدعی است که عدم حمایت باعث شده تا نگرانی زیادی درباره آینده طلایی‌پوشان شکل گیرد.
هانس گروندبرگ فرستاده ویژه سازمان ملل در یمن از عدم تمدید آتش‌بس در یمن و شکست در تجدید این توافق ابراز تاسف کرد.
وزارت خارجه ترکیه امروز سه شنبه با صدور بیانیه ای از عدم تمدید آتش بس در یمن ابراز تاسف کرد.
نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن از عدم دستیابی به توافق برای تمدید آتش بس در این کشور ابراز تاسف کرد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارائه توضیحاتی روند برگزاری انتخابات و موضوع بررسی صلاحیت نامزدها را تشریح کرد.
رئیس فدراسیون بوکس ایران از عدم دریافت بودجه این رشته از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ابراز ناراحتی کرد.
امیررضا واعظ آشتیانی نسبت به عدم احراز صلاحیت برای شرکت در انتخابات هشتم شهریورماه فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
وزیرخارجه بحرین از عدم پاسخگویی قطر به پیشنهادات مطرح شده در زمینه حل مسائل اختلافی میان دو کشور، ابراز تاسف کرد و البته باب گفتگوها را همچنان باز دانست.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۲۳۸۳۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۲۲ هزار و ۶۱۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ