رئیس حوزه ریاست جمعیت هلال احمر گفت: با دستور رئیس جمعیت هلال‌احمر و با هدف تقدیر از خدمات انجام‌شده توسط نیروهای امدادی، اقدامات لازم برای اعزام داوطلبان به کربلای معلی انجام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - معاون امداد و نجات هلال احمر استان خوزستان از اعزام تیم‌های ارزیاب به کانون زمین لرزه چهار ریشتری بامداد امروز در اندیکا خبر داد.
تیم‌های ملی کاراته ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا عازم مالزی شدند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر در دیدار با همتای عربستانی در مکه مکرمه، درباره توسعه همکاری‌های دوجانبه در راستای ارتقاء خدمات بهداشتی، درمانی و امدادی به حجاج ایرانی گفتگو کرد.
هلال‌احمر ایران در پی فروریختن ساختمانی در اسکندریه برای اعزام تیم‌های امدادی به مصر اعلام آمادگی کرد.
قویدل با بیان اینکه عوامل جمعیت هلال احمر استان از ساعات اولیه حادثه وارد عملیات شدند، تصریح کرد: پیرو دریافت گزارش مردمی با شماره ندای امداد ۱۱۲ معاونت امداد و نجات استان اردبیل در ساعت ۱۴:۱۵ روز چهارشنبه ۲۴ خرداد مبنی بر بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب و مفقودی ۵ نفر در روستای میکائیل دره سی شهرستان گرمی تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به محل حادثه اعزام شده و امدادرسانی را آغاز کردند.
ملی‌پوشان دوچرخه‌سواری کشورمان به منظور شرکت در رقابت‌های جاده قهرمانی آسیا راهی تایلند می‌شوند.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اعزام تیم‌های ارزیاب از دو استان کرمانشاه و کردستان درپی وقوع زلزله ۵.۲ ریشتری در مریوان خبر داد.
درپی وقوع زلزله‌ پنج ریشتری در شهرستان خوی، سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اعزام تیم‌های ارزیاب به این مناطق خبر داد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه جعبه سیاه بالگرد حادثه بافت باز شده است و در حال انجام مقدمات برای انتقال به تهران است گفت: این کار فنی توسط تیم‌های تخصصی اعزامی از مرکز در حال انجام است.
میرعلی آقا سیدی معاون امداد و نجات هلال‌احمر آذربایجان شرقی و سرپرست تیم‌های اعزامی هلال احمر ایران به کشور ترکیه گفت: دومین روز عملیات جست‌وجو و نجات برای خارج کردن محبوس شدگان زیر آوار ناشی از زمین لرزه در ترکیه با همکاری و تلاش تیم‌های اعزامی هلال احمر ایران در ترکیه پشت سر گذاشته شد. منبع: اعتمادآنلاین
تیم های ارزیاب خسارت بیمه ملت در استان آذربایجان غربی، به مناطق زلزله زده شهرستان خوی اعزام شدند.
رئیس انجمن هاکی روی یخ گفت: تیم‌های ملی هاکی روی یخ مردان به مسابقات دویژن ۳ جهانی و پیکارهای جهانی زیر ۱۸ سال مغولستان و تیم ملی بانوان به قهرمانی آسیا خواهد رفت.
رئیس انجمن هاکی روی یخ گفت: تیم‌های ملی هاکی روی یخ مردان به مسابقات دویژن ۳ جهانی و پیکارهای جهانی زیر ۱۸ سال مغولستان و تیم ملی بانوان به قهرمانی آسیا خواهد رفت.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع زلزله ۵.۴ ریشتری در بشرویه خراسان جنوبی از اعزام تیم‌های ارزیاب به این مناطق خبر داد.
تیم‌های ملی ووشو مردان و زنان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان راهی اندونزی شدند.
تیم‌های ملی کوراش مردان و زنان ایران با ترکیب کامل راهی هند، محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان شدند.
رییس فدراسیون ناشنوایان گفت: با توجه به کمبود منابع مالی فدراسیون و ترافیک زیاد تیم‌ها برای اعزام به مسابقات برون مرزی، در صورتی امکان اعزام تیمی به تورنمنت‌های بین‌المللی وجود دارد که خود حامی مالی داشته باشد.
اهواز - مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان از آماده باش تیم‌های امدادی این جمعیت در پی اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال ورود سامانه بارشی جدید به استان در روزهای پایانی هفته خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ساعت ۱۲:۳۳ امروز ۹ آبان، یک مورد حادثه تصادف در محدوده اشتهارد، روستای اختر آباد به سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد. پس از اطلاع این حادثه به سرعت تیم‌های امداد و نجات هلال احمر به محل اعزام شدند.
میرزایی با تفکیک خانوار‌های مورد ارزیابی در زلزله امروز گفت: در خوی ۹ هزار و ۶۰۵ خانوار شامل ۳۴ هزار و ۲۳۹ نفر، در چایپاره دو هزار و ۱۵۰ خانوار شامل هفت هزار و ۷۸۱ نفر و در سلماس سه هزار و ۹۲۱ خانوار شامل ۱۴ هزار و ۸۷۷ نفر توسط تیم‌های امدادی و عملیاتی مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.
اهواز - مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اعزام تیم‌های عملیاتی امداد و نجات به محل فروریختن بخش‌های دیگری از سازه برج متروپل آبادان خبر داد.
اهواز - مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اعزام تیم‌های عملیاتی امداد و نجات به محل فروریختن بخش‌های دیگری از سازه برج متروپل آبادان خبر داد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اعزام تیم‌های عملیاتی امداد و نجات به محل فرو ریختن بخش‌های دیگری از سازه برج متروپل خبر داد.
تیم‌های درمانی و امدادی هلال احمر قبل از اعزام به مراسم باشکوه اربعین برای خدمت رسانی، صبح امروز در حرم امام خمینی (ره) با شهدای انقلاب و دفاع مقدس و امام شهدا، تجدید میثاق کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ