رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیامی با تبریک فرارسیدن زادروز فخر پزشکی ایران زمین، ابوعلی سینا، «روز پزشک» را به تمامی پزشکان کشور به ویژه پزشکان داوطلب هلال احمر تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاد آزمون استخدامی آموزگاری وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای از استقرار میز خدمت جهت پذیرش مدارک جامانده داوطلبان آزمون استخدامی خبر داد.
شماری از داوطلبان شبهه‌دار کنکور که رای قطعی محکومیت در هیات‌های رسیدگی به تخلفات آزمون‌های سراسری و محکومیت در شعب بدوی و تجدیدنظر دیوان عدالت اداری داشتند، با توجه به استفساریه یاد شده، به دیوان عدالت اداری مراجعه و در آنجا طرح شکایت کردند و شعبه ۲۸ دیوان هم دستور موقت بازگشت به تحصیل تعدادی از این افراد را صادر کرد؛ رایی که، چون اجرا نشد، شکایت تازه‌ای در پی داشت...
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به تشریح دقیق و ارائه آمار تکمیلی خدمات اعضا و داوطلبان این جمعیت در دهه اول محرم امسال پرداخت.
داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۲ لازم است با مراجعه به سامانه پنجره خدمات یکپارچه دولت، نسبت به تأیید یا اعلام مغایرت سوابق تحصیلی خود اقدام کنند.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۲ با مراجعه به سامانه پنجره خدمات یکپارچه دولت، نسبت به تأیید یا اعلام مغایرت سوابق تحصیلی خود اقدام کنند.
ده‌ها افسر ذخیره در نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی با ارسال نامه‌ای، خدمت داوطلبانه خود را در ارتش این رژیم متوقف کردند.
رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر از واریز مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال به حساب جمعیت هلال‌احمر استان‌ها در قالب مرحله نخست خدمات حمایتی- درمانی در سال ۱۴۰۲ و به مناسبت عید سعید غدیر خبر داد.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر بهره‌گیری از فعالیت داوطلبانه زائران متخصص در حوزه‌های پزشکی، پرستاری و درمان را یک تجربه موفق دانست و بر گسترش این فعالیت ها تاکید کرد.
همزمان با تکمیل مدارک داوطلبان آزمون‌های استخدامی دبیری در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند آموزش و پرورش، دانش آموزان و والدین هم باید از این سامانه برای ثبت نام استفاده کنند.
نسخه ارتقا یافته سامانه خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان (سخا) با حضور دبیر کل جمعیت هلال احمر و سایر مسئولان ارشد جمعیت رونمایی شد.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از واریز مبلغ ۲۲۶ میلیارد ریال به حساب جمعیت هلال احمر استان‌ها در قالب مرحله دهم خدمات حمایتی- درمانی خبر داد.
رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر از واریز مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال به حساب جمعیت هلال احمر استان‌ها در قالب مرحله نهم خدمات حمایتی- درمانی از بیماران نیازمند، همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.
رئیس سازمان داوطلبان گفت: ۶۵۰ نفر از کادر درمان هلال احمر در طرح نذر آب ۵ و در قالب کاروان سلامت به مردم محروم خدمات رسانی کردند.
رئیس سازمان داوطلبان از واریز مبلغ ۲۳۰ میلیارد ریال به حساب جمعیت هلال احمر استان‌ها در قالب مرحله هشتم خدمات حمایتی- درمانی خبر داد.
رئیس سازمان داوطلبان از واریز مبلغ ۲۳۰ میلیارد ریال به حساب جمعیت هلال احمر استان‌ها در قالب مرحله هشتم خدمات حمایتی- درمانی خبر داد.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر فرایند مددکاری و ارزش ریالی خدمات ارائه شده به بیماران نیازمند در حوزه دارو، بستری، توانبخشی، دندان پزشکی را در ۹ ماهه نخست سال جاری تشریح کرد.
رئیس سازمان داوطلبان گفت: خدمات حمایتی دارو و درمان جمعیت هلال احمر به بیماران نیازمند در ۹ ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته بیش از ۶۳ درصد رشد داشته است.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به تشریح روند ارائه خدمات درمانی به بیماران نیازمند در هلال احمر پرداخت.
رئیس سازمان داوطلبان شیوه برخورداری بیماران نیازمند صعب العلاج از خدمات رایگان هلال احمر را تشریح کرد.
رئیس حوزه ریاست جمعیت هلال احمر گفت: با دستور رئیس جمعیت هلال‌احمر و با هدف تقدیر از خدمات انجام‌شده توسط نیروهای امدادی، اقدامات لازم برای اعزام داوطلبان به کربلای معلی انجام شد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از ارائه ۱۰۰ میلیارد تومان خدمات داوطلبانه به مددجویان از سوی مراکز نیکوکاری در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: تاکنون در چهار مرحله ۳۵ میلیارد تومان از این مبلغ به استان‌ها اختصاص یافته است.
سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ گفت: ایستگاه‌های ورزش داوطلبانه ومردمی برای ارائه خدمات بهتر در منطقه ۲ شناسنامه ورزشی دریافت می‌کنند.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: امسال سعی بر آن است تا در قالب برنامه «نذر آب ۵»، طیف وسیعی از خدمات پیشگیرانه و درمانی به ساکنان مناطق متأثر از خشکسالی ارایه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ