ماریانا مانچینی، مادر روبرتو مانچینی، می‌گوید پسرش نتوانسته با غم از دست دادن جانلوکا ویالی کنار بیاید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پولادگر در واکنش به ماجرای استعفای وزیر ورزش به دلیل بیماری، گفت: این‌ها خبر است دیگر. ولی وقتی خود وزیر اینجاست نیازی به حرف زدن من نیست. حضور او پس به چه معنا است؟
هشتاد و هشتمین سالگرد واقعه گوهرشاد دلیل اصلی برای اجتماع خانواده‌های شهدا و بانوان بود، این روز در تقویم ملی به نام روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است.
عضو دفتر محسن رضایی گفت: به دلیل حضور تمام وقت ایشان (محسن رضایی) در دبیرخانه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، آقای رئیس‌جمهور با استفعای وی موافقت کرده است.
عضو دفتر محسن رضایی گفت: به دلیل حضور تمام وقت ایشان (محسن رضایی) در دبیرخانه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، آقای رئیس‌جمهور با استفعای وی موافقت کرده است.
مربی یک تیم برزیلی به دلیل دخالت مدیربرنامه‌های بازیکنانش آن‌قدر عصبانی شد که بین 2 نیمه بازی استعفا کرد و رفت.
مربی یک تیم برزیلی به دلیل دخالت مدیربرنامه‌های بازیکنانش آنقدر عصبانی شد که بین 2 نیمه بازی استعفا کرد و رفت.
رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت گفت:آقای میرکاظمی ۴ ماه قبل از پایان سال در زمان تدوین ۱۴۰۲ اظهار کردند با توجه با ناراحتی قلبی‌ام، من را به دلیل پرتنش بودن این مسیر از ادامه راه معاف کنید.
ترک اردوی فولاد از سوی جواد نکونام، غیرقابل پیش‌بینی‌ترین اتفاقی بود که می‌شد در فردای بازی پر سر و صدای لیورپول - رئال در آنفیلد انتظار داشت.
هنوز کسی نمی‌داند تمرین امروز فولادی‌ها برگزار خواهد شد و یا خیر، نکونام می‌ماند یا می‌رود و چندین سئوال دیگر !
یک رسانه اسپانیایی دلیل استعفای جواد نکونام از هدایت تیم فولاد خوزستان را احتمال حضور این مربی در تیم ملی ایران عنوان کرد.
شنیده ها حاکی از آن است که محمود فکری سرمربی تیم سایپا به دلیل برخی مشکلات، طی روزهای آینده استعفای خود را تقدیم مدیران باشگاه خواهد کرد.
رئیس فدراسیون شطرنج با تاکید بر اعلام استعفای خود از این فدراسیون در مورد دلیل آن توضیح داد و گفت: طی دو سال به آنچه متعهد شده بودم، عمل کردم بنابراین می‌خواهم به خاطر مسائل شخصی بروم.
پس از موافق رئیس جمهور با استعفای وزیر راه، معاون پارلمانی رئیسی از احتمال معرفی «مهرداد بذرپاش» برای تصدی این وزارتخانه خبر داد و سخنگوی دولت هم دلیل استعفای رستم قاسمی را تشدید بیماری عنوان کرد.
سخنگوی دولت اظهار داشت: باتوجه به استعفای آقای رستم قاسمی به دلیل تشدید بیماری‌شان، آقای افندی‌زاده به عنوان سرپرست این وزارتخانه در جلسه امروز هیات دولت حضور داشت.
رئیس جمهور با استعفای وزیر راه و شهرسازی به دلیل تشدید بیماری موافقت کرد.
اعتراضات مردمی در پایتخت مولداوی به دلیل بحران انرژی در این کشور بار دیگر برگزار شد؛ معترضان با سر دادن شعارهائی خواستار استعفای رئیس جمهور این کشور شدند.
دکتر سیدموید علویان، چهارم آبان‌ماه با انتشار متنی خطاب به هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ از سمت خود کناره‌گیری کرده بود. او در متن استعفای خود آورده بود: «به دلیل اینکه در حال حاضر امکان انجام تکالیف قانونی و محوّله خود را ندارم، ضمن استعفا از ریاست، از عضویت در هیات مدیره هم کنار می‌روم.»
هنوز گمانه‌زنی درباره دلیل استعفای سوریان داغ است. آیا او با علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی ایران به مشکل برخورده است؟
بایدن تصریح کرد: "از لیز تراس برای مشارکت در زمینه های مختلفی از جمله پاسخگو کردن روسیه به دلیل جنگ علیه اوکراین قدردانی می کنم."
سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی به دلیل مشکلات مالی از ادامه حضور در این تیم کناره‌گیری کرد.
استعفای مربی تیم ملی تکواندو به دلیل نامعلوم
سرمربی امید وحدت مشهد دلیل استعفای خود پیش از شروع بازی دیروز را عدم همکاری باشگاه دانست.
احتمال دارد یکی از علت‌های استعفا، عدم وجود هماهنگی با معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم که به تازگی ایجاد شده است، باشد.
ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران و رحیم دست‌نشان مشاورعالی این باشگاه به دلیل آماده نشدن ورزشگاه وطنی استعفا دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ