رئیس فدراسیون شطرنج با تاکید بر اعلام استعفای خود از این فدراسیون در مورد دلیل آن توضیح داد و گفت: طی دو سال به آنچه متعهد شده بودم، عمل کردم بنابراین می‌خواهم به خاطر مسائل شخصی بروم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در برنامه هفتم توسعه پیشنهاد کردیم بخشی از اعتبارات در حوزه پیشگیری وارد شود تا یک فرد که به طور مثال زمینه دیابت یا فشار خون دارد به موقع شناسایی شده و دیرتر به ناتوانی و در نتیجه هزینه‌های هنگفت برسد که معمولا در بیمار دیابتی مشاهده می‌شود. البته مشوق‌هایی نیز تعیین شده تا اگر افراد بتوانند از خود مراقبتی استفاده کنند، مشمول این مشوق‌ها شوند. امیدواریم با تغییر شیوه زندگی مردم، به کاهش هزینه‌های افراد به علت بیماری کمک کنیم.
یکی از مهم‌ترین توصیه‌های متخصصان پزشکی ورزشی، این است که هرگز با شکم خالی ورزش نکنید. بدن ما در طول فعالیت‌های فیزیکی از گلیکوژن ذخیره‌ شده در کبد یا عضلات برای تامین انرژی خود استفاده می‌کند.
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا می‌گوید که واشنگتن قادر نیست تا به اندازه کافی برای اوکراین جنگنده اف-۱۶ فراهم و به کی‌یف در ضدحملاتش علیه مسکو کمک کند.
نژاد آرین به عنوان نژادی بومی به دلیل شرایط جسمی که دارد نمی‌تواند بیش از یک کیلو و ۱۰۰ گرم وزن بگیرد. از این رو در بخش جوجه ریزی باید محاسبات آماری دقیق انجام شود.
طی سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ تعداد دانشجوفرستی ایران ۴ برابر شده است. در سال ۲۰۱۰ رتبه جهانی مهاجرفرستی ایران ۱۴ بوده که در سال ۲۰۲۰، این رتبه به ۱۷ افزایش یافته است که مشکلات اقتصادی و ناتوانی در تامین هزینه‌های مهاجرت، دلایل کاهش مهاجرت بیان شده است.
براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دلیل اختلال در پیام رسان‌های داخلی عدم تامین برق در یک دیتاسنتر بوده است.
براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دلیل اختلال در پیام رسانهای داخلی عدم تامین برق در یک دیتاسنتر بوده است که تا ساعاتی دیگر به صورت کامل رفع می شود.
براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دلیل اختلال در پیامرسانهای داخلی عدم تامین برق در یک دیتاسنتر بوده است که تا ساعاتی دیگر به صورت کامل رفع می شود.
براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دلیل اختلال در پیامرسانهای داخلی عدم تامین برق در یک دیتاسنتر بوده است که تا ساعاتی دیگر به صورت کامل رفع می شود.
مشاور اتحادیه مرغداران گوشتی از حل مشکل نهاده‌های طیور خبر داد و گفت: بخشی از افزایش قیمت گوشت مرغ به دلیل گران فروشی و بخشی مرتبط به هزینه‌های تمام شده تولید است.
تیراندازان در آستانه بازی‌های آسیایی و المپیک برای آمادگی هر چه بیشتر نیاز به حضور در مسابقات بین‌المللی دارند اما در سال ۱۴۰۱ به دلیل مشکلات مالی بخشی از اعزام‌ها لغو شد.
یکی از مشکلات اساسی شهر‌ها و دلایل گسترش تراکم بالا، فارغ از منظر درآمدی برای شهرداری‌ها و نهاد‌های مرتبط، چالش تامین زمین است. همین امر موجب شده، ساختمان‌های بلندمرتبه بدون نگاه کارشناسی و محاسبه تراکم واقعی جمعیتی و ساختمانی، طی سال‌های اخیر، در شهر‌های مختلف کشور و مناطق هر شهر، قارچ‌گونه رشد کنند.
یکی از مشکلات اساسی شهر‌ها و دلایل گسترش تراکم بالا، فارغ از منظر درآمدی برای شهرداری‌ها و نهاد‌های مرتبط، چالش تامین زمین است. همین امر موجب شده، ساختمان‌های بلندمرتبه بدون نگاه کارشناسی و محاسبه تراکم واقعی جمعیتی و ساختمانی، طی سال‌های اخیر، در شهر‌های مختلف کشور و مناطق هر شهر به صورت قارچ‌گونه رشد کنند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که کشورهای عضو این اتحادیه به دلیل تامین سلاح جهت حمایت از اوکراین، ذخایر نظامی خود را به اتمام رسانده اند.
رئیس گروه هوایی ستاد توسعه فناوریهای فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی گفت: چالش‌های زیادی در راستای توسعه هوانوردی عمومی و استفاده از ایرتاکسی ها وجود دارد که در صدد رفع آنها هستیم.
به دلیل محدودیت های مالی خانواده های لبنانی تامین هزینه تهیه ناهار فرزندان شان در مدرسه به طور فزاینده ای با چالش مواجه شده است.
سخنگوی دولت گفت: یکی از دلایل کمبود دارو این بود که شیوع آنفولانزا زودتر از پیش‌بینی‌ها اتفاق افتاد و قصور و تقصیرهایی هم وجود داشت.
سخنگوی دولت گفت: یکی از دلایل کمبود دارو این بود که شیوع آنفولانزا زودتر از پیشبینی ها اتفاق افتاد و قصور و تقصیرهایی هم وجود داشت.
به فاصله دو روز از دستور رئیس‌جمهور برای تامین سریع کمبود اقلام دارویی و رفع نیاز مردم و همچنین پیگیری دلیل قصور احتمالی و برکناری مقصرین، در شرایطی که وزیر بهداشت بر تامین سریع کمبود‌ها تاکید کرده، یکی از معاونان وی، رییس سازمان غذا و دارو، از سمت خود استعفا کرد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: سازمان تامین اجتماعی یک ابر سازمان اقتصادی است اما به دلیل مشکلات مدیریتی همواره شرکت های وابسته به آن زیان ده هستند و با انواع و اقسام روش‌ها مانند حق بیمه قرارداد به دنبال اخذ حق بیمه بیشتر از تولیدکنندگان است. اگر سازمان تامین اجتماعی بتواند از شرکت های زیر مجموعه اش مانند شستا در حوزه درآمدی استفاده کند، می تواند بهتر عمل کند و در زمینه حق بیمه قرارداد نیز روند فعلی را اصلاح کند.
بررسی شرایط دو فدراسیونی که در هفته های اخیر درگیر تصمیم وزارت ورزش بودند نشان می دهد که حمایت کنندگان از این تصمیم بیشتر به دنبال منافع شخصی هستند تا تامین سلامت مردم.
عضو هیات مدیره انجمن صنایع نساجی ایران، با بیان اینکه طرفداران واردات پارچه‎های رومبلی هیچ دلیل منطقی بیان نمی‌کنند، گفت: نیاز پارچه رومبلی کشور حدود ۳۲ میلیون متر مربع در سال است که توسط تولیدکنندگان داخلی با کیفیت بالا تامین می‌شود.
تورم افسارگسیخته در آمریکا که در برهه‌ای به ۹.۱ نیز رسید در کنار شیوع کووید۱۹ که‌ زنجیره تامین را در سطح بین المللی مختل کرد؛ دوگانه دلایل افزایش چشمگیر مهمات و سلاح در این کشور هستند.
وضعیت اقتصادی خانواده‌ها، بیکاری و فقر خانواده‌ها و ناتوانی سرپرستان خانوار از تامین معاش خانواده طی ۶ سال اخیر، یکی از دلایل افزایش تعداد بازماندگان از تحصیل بوده چنانکه بسیاری خانواده‌ها، اذعان داشته‌اند که برای جبران کسری معاش خانواده، ناچار شده‌اند فرزندان خود را به شاگردی، دستفروشی، پادویی و مشاغل ساعتی بفرستند تا فرزندان هم سهمی از معاش خانوار را عهده‌دار شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ