مربی یک تیم برزیلی به دلیل دخالت مدیربرنامه‌های بازیکنانش آن‌قدر عصبانی شد که بین 2 نیمه بازی استعفا کرد و رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که تمام کارکنان و نیروهای نظامی یک اداره پلیس در ایالت مینه‌سوتا استعفا کردند.
طی چندروز گذشته حدود ۱۰ هزارنفر در این شهر و روستا‌های اطراف، آب ندارند. با این که اکنون شبکه آب این شهر را شهرداری تعویض می‌کند، اما باز هم مردم، ما را ناتوان می‌خوانند. وقتی دیدیم که مسئولان به حرف مان گوش نمی‌دهند تصمیم به استعفای دسته جمعی گرفتیم.
قهرمان سابق دوومیدانی ایران که انتخابش به عنوان وزیر موجی از امیدواری را بین اهالی ورزش ایجاد کرده بود، با عملکردی ضعیف امیدها را به یاس تبدیل کرد و در بدترین زمان ممکن رفتنش را علنی کرد.
جواد نکونام می گوید که استقلال بابت مذاکره با علیرضا بیرانوند، فقط چند روز حساس را از دست داده است.
ژوزه مورینیو، سرمربی تیم آ اس رم، در اعتراض به محرومیت 4 جلسه‌ای به خاطر حواشی فینال لیگ اروپا، از سمت خود در مجمع فوتبال یوفا استعفا داد.
برخی رسانه‌های اصولگرا با انتشار تصاویری از نوشته‌هایی توییتر و اینستاگرام حسین سلاح‌ورزی در روزهایی که کشور در اعتراضات و ناآرامی به‌سر می‌برد، رئیس جدید اتاق بازرگانی را برانداز خواند و از نهادهای مسئول خواست مانع حضور او در شوراهایی شوند که بر اساس قانون رئیس اتاق می‌تواند عضو از آنها باشد. برخی از آنها همچنین خواستار عذرخواهی و استعفای سلاح‌ورزی شدند.
سفر علیرضا زاکانی شهردار تهران و هیات همراه او به بروکسل پایتخت بلژیک جنجالی بزرگی در این کشور به پا کرد و یک مقام مسئول بلژیکی در این رابطه اتسعفا داد.
برهانی با استعفا از سرمربیگری امیدهای استقلال، اعتراض خود را به تصمیم مدیریت باشگاه نشان داد.
روح‌الله نجمی از سمت ریاست هیات دوومیدانی فارس استعفا داد.
وزیر ورزش و جوانان طی حکمی افشین داوری را به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی منصوب کرد.
مربی یک تیم برزیلی به دلیل دخالت مدیربرنامه‌های بازیکنانش آنقدر عصبانی شد که بین 2 نیمه بازی استعفا کرد و رفت.
تمام آنچه که در برنامه فوتبال برتر گذشت چیزی جز بهت و حیرت برای بینندگان تلویزیونی باقی نگذاشت.
رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به حواشی هیئت فوتبال استان تهران واکنش کوتاهی نشان داد.
ترک اردوی فولاد از سوی جواد نکونام، غیرقابل پیش‌بینی‌ترین اتفاقی بود که می‌شد در فردای بازی پر سر و صدای لیورپول - رئال در آنفیلد انتظار داشت.
از فضای درون تیم اینگونه استنباط می‌شود که چنانچه گل‌محمدی در بازی مهم و تعیین‌کننده جام حذفی مقابل سپاهان در اصفهان نتیجه نگیرد و از این جام کنار برود خودش استعفا خواهد داد و دست درویش را برای تغییرات باز خواهد گذاشت
در ادامه واکنش‌ها به حضور بالون نظارتی چین در آسمان آمریکا، نماینده مجلس نمایندگان خواستار استعفای رئیس‌جمهور این کشور شد.
در پی افشای جنجالی فساد مالی گسترده در دو وزارت‌خانه مهم اوکراین و احتمال آغاز تحقیقات در این زمنیه، چند مقام ارشد دولت اورکاین استعفا کردند.
با توجه به حواشی ایجاد شده در خصوص فیش حقوقی مسئول دفتر نرگس معدنی‌پور مسئول دفتر این عضو شورای اسلامی شهر تهران استعفای خود را تقدیم شورای اسلامی شهر تهران کرد.
احمد وحیدی در دستوری از معاون عمرانی وزارت کشور خواست مسائل مطرح شده درباره فیش حقوقی یکی از اعضای دفتر عضو شورای شهر تهران را بررسی و نتیجه را گزارش کند.
تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته دوازدهم لیگ برتر برابر مس کرمان به پیروزی رسید.
سرمربی تیم فوتبال یوونتوس به اتفاق جنجالی اخیر در هیئت مدیره این باشگاه واکنش نشان داد.
اولین دیدار استقلال و پرسپولیس بعد از انقلاب به دقیقه نود نرسید، تا ورزشگاه شیرودی در بازی های رسمی دیگر رنگ این بازی را نبیند.
روزنامه انگلیسی دیلی‌استار در تیتری جنجالی استعفای نخست‌وزیر این کشور و احتمال برگشت نخست‌وزیر پیشین را به رفتن «کاهو» و آمدن «بادمجان» تشبیه کرد.
رسانه پرتغالی مدعی شد سرمربی استقلال استعفا داد، ولی از تصمیمش برگشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ