هشتاد و هشتمین سالگرد واقعه گوهرشاد دلیل اصلی برای اجتماع خانواده‌های شهدا و بانوان بود، این روز در تقویم ملی به نام روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران عازم استرالیا شده است‌.
مهدی تاج روز چهارشنبه برای تماشای مسابقه گل‌گهر و فولاد به سیرجان سفر می‌کند.
سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه رسمی به مهدی تاج خواستار تعیین تکلیف ورود زنان به ورزشگاه شد.
نصیری در کتابش نظراتی همچون ادعای برتری مردان بر زنان را مطرح کرده و اعتقاد داشت؛ تصدی امور حکومتی و مسئولیت‌های اجتماعی از سوی زنان با اسلام در تضاد است! البته به‌دلیل همین فهم غلط از اسلام انتشارمجدد کتابش ممنوع شد.
حجت الاسلام طائب عنوان کرد: در ایران هرگز بی‌حجابی حتی در دوران ساسانیان براساس نقاشی‌های این زمان نداشتیم، به عنوان مثال رضاشاه سرنیزه گذاشت که باید زنان بی‌حجاب اجباری باشند.
مراسم تقدیر از بانوان ملی‌پوش خراسانی با حضور خداداد عزیزی، ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران، برگزار شد.
مشهد ـ معاون امور توسعه و پیشگیری بهزیستی خراسان رضوی گفت: برنامه «پازک» با هدف پیشگیری از اعتیاد زنان و کودکان در بهزیستی خراسان رضوی اجرا می شود.
اگرچه در سال ۱۴۰۲ مجوز ورود زنان به ورزشگاه برای دو بازی تدارکاتی تیم ملی گرفته شد؛ ولی در اقدامی عجیب هنوز به تماشاگران زن اجازه حضور در ورزشگاه برای بازی‌های لیگ داده نشده است.
تیم ملی زنان ایران به جمع 12 تیم برتر آسیا و دور دوم مرحله مقدماتی برای صعود به المپیک پاریس راه یافت.
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال زنان قبل از سفر به میانمار امروز با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.
روز گذشته در جریان دیدار تیم ملی جوانان دختران، نگین زندی زننده تک گل پیروزی بخش ایران بود. کسی که معروف به مهدی قائدی فوتبال زنان است.
مشهد ـ در بیست و هشتمین مرحله پویش مردمی نذر هشتم، ۸ زندانی زن نیازمند با همیاری خادمان کفشداری زنان بارگاه منور رضوی و نمازگزاران مساجد از زندان مشهد آزاد شدند.
مشهد ـ نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: ما زنان متخصص کم نداریم و نمی گوییم سهم زنان در اقتصاد ۵۰ درصد باشد اما اکنون این سهم بین ۶ تا ۱۶ درصد است که مناسب نیست.
امام جمعه مشهد گفت: زنان بدحجابی که در خیابان به طور عمدی کشف حجاب می‌کنند، نه یک مسئله فردی بلکه یک شبکه بهم پیوسته اند که به طور مستقیم با شبکه‌های معاند و گروهک‌های نفاق ارتباط دارند.
حسن روحانی به ویژه بعد از سال ۹۶ از نبود اختیارات لازم دولت شکوه می‌کرد. با طرح این شکواییه‌ها، افرادی همچون عباس عبدی و سعید حجاریان خواستار استعفای رئیس دولت شدند. سیاسیون اما پیشنهاد عبدی را چنان تقبیح کردند که گویی گناهی کبیره است. ترکان آن را پیشنهاد «تندرو‌ها و کارشناسان دوروزه» دانست. عبدالله رمضان زاده، استعفای روحانی را همراهی با «اقتدارگرایان» خواند. حتی مهدی محمدی، تحلیلگر اصولگرا نوشت: «استعفا در این زمان، بخشی از عملیات براندازی است و بی عقوبت نمی‌ماند.»
بعد از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال و همچنین محمد مهدی نبی و منصور قنبرزاده به عنوان نایب رئیسان اول و دوم فدراسیون، حالا همه منتظر تعیین تکلیف مهدی تاج در خصوص انتخاب نایب رئیس سوم زنان هستند.
با اعلام سهیل مهدی 8 ورزشگاه در لیگ برتر می‌توانند پذیرای زنان درمسابقات فوتبال باشند.
با اعلام سهیل مهدی 8 ورزشگاه در لیگ برتر می توانند پذیرای زنان درمسابقات فوتبال باشند.
سهیل مهدی می‌گوید باید امکانات حضور بانوان در استادیوم‌ها فراهم شود و درحال حاضر ورزشگاه آزادی نیز در حداقل امکانات است.
سرپرست فدراسیون فوتبال در تازه‌ترین اظهاراتش از عدم برگزاری مسابقات فوتسال زنان قهرمانی آسیا اظهار تاسف کرد.
مشهد ـ مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: مراسم شبیه خوانی زنان روستای فدیشه نیشابور در فهرست میراث فرهنگی ناملموس (معنوی) ملی کشور ثبت شد.
قیمت نفت روز دوشنبه مقداری روند نزولی به خود گرفت و از افزایش‌های قبلی چشم‌پوشی کرد.
مطالبه‌هایی پس از حضور جمع عظیمی از خانواده‌ها و دختران و مادران در اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در استادیوم آزادی رخ داد. در این روز زنان و مردان در اجتماعی بزرگ در کنار یکدیگر حضور داشتند و همین امر موجب شد که در افکار عمومی این مطالبه مطرح شود که چنین تجمعاتی در سایر زمینه‌ها هم رخ دهد و تسهیل و حمایت شود.
امام جمعه مشهد گفت: بعضی می‌گویند این خانم‌های بی‌حجاب به انقلاب خدمت‌می کنند در راهپیمایی‌ها شرکت می‌کنند ما از آن‌ها تشکر می‌کنیم ولی انجام دادن کار خوب، کار بد و گناه اجتماعی را توجیه نمی‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ